abonnement Unibet Coolblue
pi_71450759
Valt me een beetje tegen... Dan vind ik dat geauwehoer leuker:



all your heroes are whores
pi_71506520
Voor de liefhebbers:

My Apocalypse - New Intro!

We've been enjoying playing My Apocalypse out here on the road but felt like it could use something extra. We decided that it needed a cool intro to set the mood so James wrote one. Check out and enjoy this free download... and make sure you learn it for singing along at a future show!

http://www.livemetallica.(...)-Copenhagen-DEN.html
Stop rockin' the boat.
pi_71509552
Wat een rare intro , maar het is wel een leuke toevoeging
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_71556844
Zoo, en nu met z'n allen even uit volle borst een "lang zal die leven" voor James die vandaag jarig is!

pi_71568439
Haha.
En een snik, ze zijn weer weg uit Europa!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_72993253
Even een schopje!

Metallica is weer begonnen in America, en de eerste verrassing is al weer geweest:

De eerste performance van The Shortest Straw sinds 1997!

Gruwelijk!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_72997044
Ik kan niet wachten tot November. 2 concerten in NYC, met Volbeat als voorprogramma.
Stop rockin' the boat.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 september 2009 @ 14:43:33 #108
159915 -Menn0-
MNO
pi_73001422
Ik wil ook

NYC + Metallica + Volbeat + NYC =
,,/
  zondag 27 september 2009 @ 20:11:00 #109
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_73158135
Vanavond om 21:00 Metallica bij TimeWarp op Discovery.

Alhoewel iedereen 'm wel al gezien zal hebben incl ik. Lang leve het interwebz.
0 topics op naam. 14.gif
pi_73165826
Ik heb nu ook een stukje gezien, maar ik had hem inderdaad al via Youtube gezien
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_73272205
Metallica heeft 2 nieuwe All-Stars uitgebracht


  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:12:31 #112
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_73273943
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Metallica heeft 2 nieuwe All-Stars uitgebracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof.
0 topics op naam. 14.gif
pi_73277010
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Metallica heeft 2 nieuwe All-Stars uitgebracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

omg
pi_73288047
Als je echt voor gek wil lopen moet je die ride the lightning schoenen kopen...
  FOK!fotograaf donderdag 1 oktober 2009 @ 21:37:57 #115
159915 -Menn0-
MNO
pi_73288207
De witte zijn heel misschien nog wel te doen, hoewel ik de tekening nou niet echt super vind... Maar die van Ride zijn echt te lelijk
,,/
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:37:35 #116
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_73294319
ik vind die van Ride juist de vetste,

ik hoorde eerst dat ze van elk album een paar zouden maken, mij leke dan die van MoP en the Black Album het vetst.
pi_73310573
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef AgeEll het volgende:
ik vind die van Ride juist de vetste,

ik hoorde eerst dat ze van elk album een paar zouden maken, mij leke dan die van MoP en the Black Album het vetst.
Ben ik met je eens, of van St. Anger! Van die felrode schoenen .

Trouwens, I Disappear is weer eens gespeeld
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  FOK!fotograaf vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:28:53 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_73313560
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:55 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, of van St. Anger! Van die felrode schoenen .

Trouwens, I Disappear is weer eens gespeeld
Ik zag het vanmiddag ja

Vind alle classics natuurlijk heel vet maar de setlist is tegenwoordig well heeeeeeeeeeeeel erg voorspelbaar.

Dan doel ik meer op de volgorde, een Metallica concert zonder bijv Master of puppets en Seek & Destroy kan natuurlijk niet
,,/
pi_73314867
Dat klopt, vooral bij de DM indoor tour is het altijd zo:

1. That Was Just Your Life
2. The End Of The Line
3. oldie
4. oldie
5. (bijna altijd) One en anders Fade to Black (tot nu toe een keer anders gezien, in Dublin: Turn The Page werd toen gespeeld op deze plek)
6. Broken, Beat & Scarred
7. Cyanide/My Apocalypse
8. Sad But True
Bass doodle
9. Varierend, meestal een beetje traag nummer. Indien One niet in slot 5 is gespeeld wordt hij hier gespeeld. (Een keer niet door een foutje van James, tweede optreden in Madrid)
10. All Nightmare Long/The Judas Kiss (zeer zelden een ander nummer, alleen de laatste drie optredens in Kopenhagen waren anders)
Guitar Doodle
11.The Day That Never Comes
12. Master of Puppets
13. Dyers Eve/Blackened/Damage Inc/ Fight Fire With Fire/Battery (zeer zelden ook My Apocalypse)
Guitar Doodle
14. Nothing Else Matters
15. Enter Sandman
----
16. Coversong
17. Wisselend, soms cover, soms sporadisch gespeeld Metallica nummer
18. Seek & Destroy

Ik ben het trouwens niet met je eens, ik zou het wel leuk vinden, een andere afsluiter en geen Nothing en Sandman. Neemt alleen maar ruimte in die ook voor minder vaak gespeelde nummers gebruikt zou kunnen worden. Daarentegen vind ik Master Of Puppets zo'n geniaal stukje muziek dat ik die wel wil horen
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_73315506
Hero of the day mag wel eens in plaats van Nothing else matters
pi_73316291
De opbouw van de setlist is meestal wel voorspelbaar, dan heb ik het over de positie van (en de afwisseling tussen de hoeveelheid) midtempo nummers en snelle nummers in de set, het aantal hitjes, daarnaast de vaste nummers in de setlist, het veelal vermijden van load, reload en st anger tracks, en de covers in de toegift.

Dit is slechts het uitgangspunt/framework, de daadwerkelijke invulling hiervan zorgt ervoor dat de gemiddelde fan goed aan zijn trekken komt.

Om het nog interessanter te maken zouden ze nog eens kunnen kiezen om een album integraal te spelen zoals destijds met MOP. En eventueel Sandman, One, Master of puppets en Seek&destroy er helemaal uithalen en vervangen door bijvoorbeeld Trapped under ice, Hit the lights, My friend of misery en the Four horsemen ofzo (of andere tracks die minder vaak live worden gespeeld).

Verder zou een covermoment als 4e of 5e nummer in de set het ook goed doen, bijvoorbeeld Blitzkrieg of The Prince. Ik vond het geniaal toen ze destijds openden met Breadfan.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:29:48 #122
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_73317244
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik zag het vanmiddag ja

Vind alle classics natuurlijk heel vet maar de setlist is tegenwoordig well heeeeeeeeeeeeel erg voorspelbaar.

Dan doel ik meer op de volgorde, een Metallica concert zonder bijv Master of puppets en Seek & Destroy kan natuurlijk niet
hier hebben we het vaker over gehad, sommige delen zijn zo voorspelbaar. Vind t al heel wat dat ze one naar voren hebben gehaald. Tegenwoordig doen ze wel een verrassing ertussen af en toe. Voor de rest mogen ze van mij de setvolgorde wel veranderen, haal ook Seek & Destroy en sluit is met wat anders af. Seek & Destroy is wel een topafsluiter en ik vind de live versie echt vet, maar een setlist zoals in berlijn was echt gruwelijk, je wist gewoon niet wat er ging komen. Volgens mij sloten ze toen wel af met Seek & Destroy, maar voor de rest geen Nothing else bijvoorbeeld.

Leuke setlist voor nu zou zijn.

Battery
Holier
Fuel
4 Horsemen
Fade/Sanatarium
Creeping
Motorbreath
Suicide and Redemption
Shortest Straw
Turn the Page
Master
Seek and Destroy
Day that never comes
Disposable Heroes
Judas Kiss
Ride the lightening
Bellz

Nummers die al een tijdje niet heb gehoord en leuk afwisseling van albums en tempo (al zeg t zelf)

Word tijd dat ze weer deze kant op komen, voor mijn idee heb ik ze in geen jaren gezien
  FOK!fotograaf vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:16:09 #123
159915 -Menn0-
MNO
pi_73318648
Ja ik bedoel ook meer de volgorde, niet dat de grote nummers moeten ontbreken want een Metallica concert zonder
quote:
3 words: SEEK, AND, DESSSSTROY!!!!
Of
quote:
Master! MASTER!
kan gewoon niet!

Maar inderdaad gewoon minder voorspelbaar
,,/
pi_73320013
Je kan ook overal over zeuren.... Geniet toch gewoon van de muziek, sjeez...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_73323432
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:59 schreef metallicattim het volgende:
Je kan ook overal over zeuren.... Geniet toch gewoon van de muziek, sjeez...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')