Tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Metallica heeft 2 nieuwe All-Stars uitgebracht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, of van St. Anger! Van die felrode schoenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef AgeEll het volgende:
ik vind die van Ride juist de vetste,
ik hoorde eerst dat ze van elk album een paar zouden maken, mij leke dan die van MoP en the Black Album het vetst.
Ik zag het vanmiddag jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:55 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, of van St. Anger! Van die felrode schoenen.
Trouwens, I Disappear is weer eens gespeeld
hier hebben we het vaker over gehad, sommige delen zijn zo voorspelbaar. Vind t al heel wat dat ze one naar voren hebben gehaald. Tegenwoordig doen ze wel een verrassing ertussen af en toe. Voor de rest mogen ze van mij de setvolgorde wel veranderen, haal ook Seek & Destroy en sluit is met wat anders af. Seek & Destroy is wel een topafsluiter en ik vind de live versie echt vet, maar een setlist zoals in berlijn was echt gruwelijk, je wist gewoon niet wat er ging komen. Volgens mij sloten ze toen wel af met Seek & Destroy, maar voor de rest geen Nothing else bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zag het vanmiddag ja![]()
Vind alle classics natuurlijk heel vet maar de setlist is tegenwoordig well heeeeeeeeeeeeel erg voorspelbaar.
Dan doel ik meer op de volgorde, een Metallica concert zonder bijv Master of puppets en Seek & Destroy kan natuurlijk niet
Ofquote:3 words: SEEK, AND, DESSSSTROY!!!!
kan gewoon niet!quote:Master! MASTER!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:59 schreef metallicattim het volgende:
Je kan ook overal over zeuren.... Geniet toch gewoon van de muziek, sjeez...
echt vet!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:24 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Through The Never is gespeeld, voor het eerst sinds 1993!
Nu wachten op The Eye Of The Beholder? ...
Eens, dat klonk echt goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
echt vet!!!
zijn lekker bezig.
I disappear zag er erg leuk uit op metontour
wawawaaaat???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En alleen maar in frankrijk te krijgen
Verkeerd gelezenquote:
quote:The DVD will be available in retail stores in France only, at www.metallica.com, or you may order online through the record company at www.metallicanimes.com. There will be three formats available: Standard DVD in a digipack including a 16 page booklet, Blu-Ray DVD, also in a digipack with the booklet, and the deluxe limited edition box set (it's actually a tin) that includes the DVD, a copy of "Death Magnetic on CD," a Large T-shirt, laminated pass, and five exclusive photos (see it all below).
Triest dat zoiets kan gebeuren. Wel een goede reactie van de bandleden.quote:One Of Our Fans Is Missing
We are deeply concerned about the disappearance of 20 year old Virginia Tech student Morgan Dana Harrington, who was last seen while attending our concert at the John Paul Jones Arena in Charlottesville, VA, on Saturday night.
Morgan has blonde hair and blue eyes, is 5'6", 120 lbs., and was wearing a black "Pantera" T-shirt, black skirt, and black boots. She was not carrying I.D. or a cell phone. Morgan was separated from her friends shortly before 9pm at the venue. Police have been searching the area since Monday.
We encourage anyone who has any information regarding Morgan's disappearance to please come forward. Additionally, if you or anyone you know shot video footage or took photos of the concert or audience, please check to see if there is anyone in your photos who might resemble Morgan. Please contact the Virginia State Police at (434) 352-3425 or the UVA Police at (434) 924-7166 or police@virginia.edu. if you have any information.
Our thoughts are with Morgan and her family for her safe return.![]()
ik heb ze van de week gespot, die Ride zijn irl NOG lelijkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel lief ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triest dat zoiets kan gebeuren. Wel een goede reactie van de bandleden.
Jah helaas wel...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:51 schreef -Menn0- het volgende:
Moet ook ff die dvd van Frankrijk bestellen, maar moet dat met een CC?
30 euro...quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Alle drie de versie's van de dvd zijn ook gewoon via large.nl te bestellen. Dus tot zover dat "exclusief alleen voor Frankrijk" gedoe.
De vlaggen die tijdens de tour op het podium worden gegooid, gaan mee terug naar HQ en worden in het repetitiehok opgehangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Zien jullie in de linker bovenhoek ook "Helmond" staan? Dat zou dan betekenen dat er in een Metallica repetitiehok een Nederlands spandoek hangt.
Bron: Making of DM dvd.
110 euro voor de box!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Alle drie de versie's van de dvd zijn ook gewoon via large.nl te bestellen. Dus tot zover dat "exclusief alleen voor Frankrijk" gedoe.
Can I get an amen?!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
Er worden weer tourdata's bekend gemaakt voor Europa!Tot nu toe alleen Noorwegen en Moskou, maar er komt nog meer bij. Please laat er weer Nederland bij zijn!
Ehh jah, dat verklaart e.e.a. wel...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef bassieVL het volgende:
De release date van de Nimes DVD is 23 November.
quote:2DVD & 2CD Tracklist
DVD #1
The Ecstasy Of Gold
Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Ride The Lightning
Disposable Heroes
One
Broken, Beat & Scarred
The Memory Remains
Sad But True
The Unforgiven
All Nightmare Long
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Enter Sandman
The Wait
Hit The Lights
Seek & Destroy
DVD #2
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Holier Than Thou
Cyanide
Blackened
Helpless
Trapped Under Ice
Turn The Page
The Prince
No Remorse
Fuel
Wherever I May Roam
Harvester Of Sorrow
Fade To Black
...And Justice For All
Dyers Eve
CD #1
The Ecstasy Of Gold
Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Ride The Lightning
Disposable Heroes
One
Broken, Beat & Scarred
The Memory Remains
Sad But True
The Unforgiven
CD #2
All Nightmare Long
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Enter Sandman
The Wait
Hit The Lights
Seek & Destroy
Geen Batteryquote:
"All DVD's are region free and will play on any player worldwide."quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef Exterminator het volgende:
Maar begrijp ik 't nu goed... is de hele DVD in 't spaans? Helaas kan ik ook nergens iets terug vinden over de regio van de DVD...
Is het niet zo dat Sonisphere weer door europa trekt?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik hoop echt zo dat ze weer naar ons landje komen. Ik vraag me alleen af waar ze dit keer belanden (als ze komen uiteraard). Vanaf maart word Ahoy verbouwd, dus die zal het niet worden. Dan krijg je weer de grote stadions zoals Gelredome. Of misschien worden het alleen festivals? Ik hoop echt dat ze een beetje opschieten, ik hou niet van in spanning zitten!![]()
Iemand trouwens al de dvd binnen?![]()
Oeh, tof.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Sonisphere weer door europa trekt?
Geen idee, maar is dat ieder jaar met Metallica? En dan is nog altijd de vraag of ze NL aandoen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Sonisphere weer door europa trekt?
Mee eens, geef mij maar concerten van hun zelf. Maarja, het is nu gewoon even afwachten en hopen op het beste!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef bassieVL het volgende:
Festivals mogen ze van mij wel overslaan.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef Exterminator het volgende:
Realiseer me ook zojuist dat sinds gisteren de France DVD uit is, brievenbus dus maar in de gaten houden![]()
Die opkomst, kippenvel!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef bassieVL het volgende:
Baal er wel van dat ik er niet bij was:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik heb alleen die van Dyers nog niet gevonden: wie wint? Kirk of de solo?
They're getting closequote:New tour Date!
May 11 Belfast, Ireland
Only one show announced in May so far . . . you know what that means . . . please check back here for more updates!
Op de laptop doet ie het wel en mn vriendin vertelt me dat ze laatst ook al een DVD niet kon afspelen, dus dat probleem ligt aan mn dvd speler/PC.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb vandaag de Nimes DVD binnen gekregen, maar hij werkt niet op mn PC, als ik hem open staat er niks op de dvd...
Nog meer mensen hier last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |