Wh00t Wh00t!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb me geld bijna bij elkaar voor de PS3 nualleen nog 30 euro
Ik krijg morgen nog verjaardagsgeld van me werk en dan ga ik hem waarschijnlijk al halen.
Of overmorgen, ik ga niet heen en weer rijden omdat de winkels pas 's middags open gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
W00t!!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef koei het volgende:
Af en toe zijn jullie echt een stelletje kleuters hier
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef koei het volgende:
Af en toe zijn jullie echt een stelletje kleuters hier
Die eerste was geniaal. Die latere wisten me allen niet echt te bekoren en ik vind de stijl van de nieuwe me ook niet echt aanspreken. Doe mij maar weer eens een nieuwe fucking creepy Doom!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen Wolfenstein spelen, had ik dat al verteld? De laatste versie ervan die ik speelde was nog op de 486 volgens mij, dus ik ben benieuwd...
Veel plezier er mee. Ben wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Return to Castle Wolfenstein kon mij iig niet boeien.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen Wolfenstein spelen, had ik dat al verteld? De laatste versie ervan die ik speelde was nog op de 486 volgens mij, dus ik ben benieuwd...
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:13 schreef koei het volgende:
Doom heb ik nooit tof gevonden. Ik vond wolfenstein leuk vanwege de geheime gangen met schatten! Ik ging altijd alle muren langs en dan continu op de spatiebalk rammen in de hoop dat de muur opeens naar achteren schoof!
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 01:13 schreef koei het volgende:
Doom heb ik nooit tof gevonden. Ik vond wolfenstein leuk vanwege de geheime gangen met schatten! Ik ging altijd alle muren langs en dan continu op de spatiebalk rammen in de hoop dat de muur opeens naar achteren schoof!
Weltrusten!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:14 schreef Fallen het volgende:
Ga trouwens slapen. Morgen weer een drukke dag.
Trusten![]()
Neejoh!! Fucking DOOOOOOM!!!!!!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:28 schreef koei het volgende:
Sowieso waren Commander Keen en Rescue mijn favoriete games! Platformers >> FPS
Raptor was vetquote:
Lol dan vind je deze vast ook briljant.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:54 schreef Poit het volgende:
School of Rock is best een film der heerschers..
[spoiler]* Poit] is een sucker voor muzikale feelgood movies[/spoiler
Damn komt me nog wel bekend voor, maar heb hem nooit heel veel gespeeld.... Stond op een gegeven moment op een Duitse CD-ROM, de eerste die ik had! Zat vol met demo's van allemaal games, was awesomequote:Op maandag 22 juni 2009 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Supaplex werd echt moeilijk
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
stunts heb ik nog heel veel gespeeld, zelfs toen de game al zwaar achterhaald wasquote:Op maandag 22 juni 2009 08:25 schreef GameBabe het volgende:
Ik vond supaplex en stunts vroeger echt super vet. Kennen jullie die games nog? Bumpy was trouwens ook wel cool
Jij bent echt een broertje van mij he?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:28 schreef Poit het volgende:
Heb die nog niet gezien Babe. Snel eens opzoeken.
Ik heb vroeger zo belachelijk veel games gespeeld... Vooral op de pc en Atari 1040ST
Gam SC.. One happy familyquote:Op maandag 22 juni 2009 10:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij bent echt een broertje van mij he?
quote:
ik heb dus nog een broertje erbij?quote:
Ugh!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Supaplex werd echt moeilijk
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Ha nice, da's nog eens een verjaarkadoquote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ps3 staat nu bij me thuis. Voeg me maar toe Pettigrew81nu ff wachten op LBP update en nog ff spelen voordat ik moet werken. Vanaf donderdag anderhalve week vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ps3 staat nu bij me thuis. Voeg me maar toe Pettigrew81nu ff wachten op LBP update en nog ff spelen voordat ik moet werken. Vanaf donderdag anderhalve week vrij
quote:
Doe nie zo mal jongen!!quote:
Ik doe heel niet mal!quote:
Ik heb een blikken doosje liggen die de waarheid van jou gipsen figuur in twijfel trekt!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een gipsen figuur die anders zegt!
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef RitseB het volgende:
ohai vandaag maar eens op bananen jacht geweest.
Bij gebrek aan wait for it beter?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef RitseB het volgende:
ohai vandaag maar eens op banen jacht geweest.
Bij gebrek aan geen vakantie werk.quote:
Heb ik ook al aan gedacht, ik heb alleen geen in extra ledematen door onvoorziene gevolgen van de medische testen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ga medische testen doen daar zit goed geld in
Kontje verkopen achter het stationquote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, ik heb alleen geen in extra ledematen door onvoorziene gevolgen van de medische testen.
hmm in hoeverre zou je utrecht acceptabel vinden als locatie voor een bijbaantje?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, ik heb alleen geen in extra ledematen door onvoorziene gevolgen van de medische testen.
Woon in noord-brabant en ik ga in arhnem studeren (bedrijfskundige informatica)
Wil eerst weten watquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
hmm in hoeverre zou je utrecht acceptabel vinden als locatie voor een bijbaantje?
Utrecht is helaas geen optiequote:Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga weer even treinen wisselen, boodschappen doen, eten en al dat soort burgerlijke dingen.
Ritse als utrecht een mogelijkheid is PM me dan even, dan kunnen we even kletsen om te kijken of er een match te maken is. Bij ons op het werk worden veel bedrijfsinformatica achtige dingen gedaan namelijkEen nieuwe werkstudent is wellicht een optie, als er een klik is en je ook na de zomer nog wilt blijven.
Bij mij op schoolquote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Woon in noord-brabant en ik ga in arhnem studeren (bedrijfskundige informatica)
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef RitseB het volgende:
Ik ga naar de HAN ja, nu weet ik het alleen niet meer zeker
Ik zou dat wel voor GameBabe over hebben hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Utrecht is helaas geen optie, het kost me waarschijnlijk te veel tijd en geld om er te komen, en ik zal niet heel nuttig zijn aangezien ik nog niet aan mijn studie begonnen ben
. Maar toch bedankt
Ik ga foto's maken. Ik ga hem bestuderen als een bioloog, ik hem in zijn natuurlijke omgeving bestuderen. Ik zal de eerste zijn die AQ in het wild heeft gezien en gebestudeerd.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef lkb9000 het volgende:
Oh Ritse volgend jaar moet je AQ gaan stalken
Klein stapeltjequote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Reintji het volgende:
Aq's natuurlijke habitat is toch een zolderkamertje met een 55cm tvtje, een kleverige 360 en een stapeltje games?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga foto's maken. Ik ga hem bestuderen als een bioloog, ik hem in zijn natuurlijke omgeving bestuderen. Ik zal de eerste zijn die AQ in het wild heeft gezien en gebestudeerd.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Reintji het volgende:
Aq's natuurlijke habitat is toch een zolderkamertje met een 55cm tvtje, een kleverige 360 en een stapeltje games?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hij mag vast wel op jouw zolderkamertje slapen of nietquote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Ritse ga je elke dag op en neer of wat? Wel ver ofniej jong?
Dat gaat hem wel kostenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij mag vast wel op jouw zolderkamertje slapen of niet
Alleen 50 cent blood on the Sand!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Reintji het volgende:
Zeg Aq, gingen er niet nog wat games van jou in de verkoop, joe tjeep modderfokker
Ik ga denk ik het eerste half jaar op en neer, daarna een keer een kamertje zoekenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Ritse ga je elke dag op en neer of wat? Wel ver ofniej jong?
Oke tofquote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga denk ik het eerste half jaar op en neer, daarna een keer een kamertje zoeken
Djoed! Je weet toch dat ik meer een billenman benquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/198036
Voor Poit
Nee want ik was weg een tijdje.... sorry Poitquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed! Je weet toch dat ik meer een billenman ben
Dat was al bekend toen de SC het nog zonder mij moest doen.. En da's potverdrie een lange tijd geleden!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee want ik was weg een tijdje.... sorry Poit
Eigenlijk wel he Koeitje maar ik had er al te veel gepostquote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef koei het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html past hier beter Aqui!
Hoe was Schiphol!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef koei het volgende:
Probeert ie nou z'n afstandsbediening in z'n reet te douwen??quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef koei het volgende:
Nou, ik had niet zoveel verwacht van Wolfenstein eigenlijk, maar het speelt erg lekker weg en lijkt een prima shooter te gaan worden! En ik heb prototype (+ comic + poppetje) meegekregen dus misschien dat ik ook een beetje omgekocht benquote:
Dus InFamous komt mijn kant op??quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, ik had niet zoveel verwacht van Wolfenstein eigenlijk, maar het speelt erg lekker weg en lijkt een prima shooter te gaan worden! En ik heb prototype (+ comic + poppetje) meegekregen dus misschien dat ik ook een beetje omgekocht ben
Buzz daarna viel een beetje tegen. Om 16:15 zou de finale beginnen in Tuschinski, ik was er om 16:05. Net op tijd om de laatste vraag te zien en te zien wie de winnaar was. Stond amper 5 minuten later ook alweer buiten, in plaats van de verwachtte eindtijd van 17:00 uur (die normaal gesproken vrijwel altijd uitloopt...). Maar goed, mijn date gebeld dat ik al klaar was en daarna nog een hapje gegeten in de stad dus ik was niet helemaal voor niks naar Amsterdam gekomen
Dat was nooit een prijs sjakie. Een date met koei was de grote prijs!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
KOEIIIIIIIIIIIII ga je dat Prototype poppetje wegdoen via een prijsvraag op SUperKoei??![]()
![]()
Heb toen ook al geen kans gemaakt op het Halo pakket
Nee, ik ben net begonnen met evil Colequote:
Nou vooruit Aquilaquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
KOEIIIIIIIIIIIII ga je dat Prototype poppetje wegdoen via een prijsvraag op SUperKoei??![]()
![]()
Heb toen ook al geen kans gemaakt op het Halo pakket
Heb Prototype gespeeld maar vind het niet zo leuk als InFamousquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik ben net begonnen met evil ColeMaar je mag prototype wel even lenen als je wil, daar ga ik pas aan beginnen als ik helemaal klaar ben met infamous.
je bent echt familie van mequote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed! Je weet toch dat ik meer een billenman ben
Ohh oke naja ik wou toch liever dat pakketquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was nooit een prijs sjakie. Een date met koei was de grote prijs!
SuperKoei!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef koei het volgende:
[..]
Nou vooruit AquilaIk ga eens nadenken over iets leuks
Dude!! Een focking dat met Koei!!!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh oke naja ik wou toch liever dat pakket![]()
Ik ben al door m'n quotem heen.. (once in a lifetimequote:Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef koei het volgende:
Waar blijven trouwens al jullie userreviews? Dan kun je een date met mij winnen!1!1
quote:
Terug van een date kerel?quote:
Dat doe ik al lang!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
Koei aanbidden... Ze zal je dan verlichten waardoor je stijgt tot de rank van PRO
Alweer??quote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef koei het volgende:
volgens mij moest je daar Morthill voor pijpen...
avondje doorgebracht bijquote:
Nee, dat is dan ook niet echt m'n dingquote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef koei het volgende:
Blijkbaar was hij de eerste keer niet tevreden over je kunsten Poit
Nice boy!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Tain het volgende:
[..]
avondje doorgebracht bijthuis
woensdag weer
geen idee maar ik ontmoet d'r moeder zaterdag geloof ikquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook niet echt m'n ding
[..]
Nice boy!
Wanneer ontmoet ze onze ouders??
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef koei het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit Poit
Oeh boy.. Spannend!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Tain het volgende:
[..]
geen idee maar ik ontmoet d'r moeder zaterdag geloof ik
Ach joh, da ken best!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef koei het volgende:
Nu al je schoonmoeder ontmoeten... Sterkte Tain!
Ga je jezelf inpakken??quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Tain het volgende:
Thuis
En ach ze is over een klein maandje jarig, dus zo erg vind ik het niet
!!quote:
Gewoon doorkijken! In seizoen 4 is er een manisch depressieve Teddybeer! En wel meer leuke afleveringen in de eerdere seizoenen. Aflevering 1 is een inleiding natuurlijk!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Poit het volgende:
Net eerste aflevering gekeken koei. Vind het wel aardig.. (Nog) niet echt bijzonder..
Je hebt toch wel gewonnen he?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Fallen het volgende:
Hallo lieve SC'ertjes...
Ben weer terug van een avond rellen op scouting. Damn, dat ging even hard tegen hard!
GEFELICITEERD! En er dan achter komen dat de kamer vol visite zitquote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Poit het volgende:
[..]
!!
En uit een taart springen dan!
Niet te hard ivm je knie natuurlijk
Uiteraard. Ik was goed voorbereid en had een stapel papieren bij me die erg indrukwekkend leken....quote:
Jij ook Tain!quote:
Djoed!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Fallen het volgende:
Hallo lieve SC'ertjes...
Ben weer terug van een avond rellen op scouting. Damn, dat ging even hard tegen hard!
Ik denk dat ik wel af en toe een afleveringetje kijk..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken! In seizoen 4 is er een manisch depressieve Teddybeer! En wel meer leuke afleveringen in de eerdere seizoenen. Aflevering 1 is een inleiding natuurlijk!
Hoi!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Noorseviking het volgende:
Kreeg vandaag een mod voor BF 2 doorgelinkt Project Reality... godverdomme iets te realistisch voor mij
30 sec voor dat je een fucking helikopter de lucht in krijgt.![]()
Guest, weet je niet dat ze zondag a.s. al episode 3 gaan uitzenden???quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed!!!
Weet je dat True Blood vrijdag weer begint in the joe es of eej??
[..]
Ah, je bedoelt die planning en daaronder een stapel lege papieren?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik was goed voorbereid en had een stapel papieren bij me die erg indrukwekkend leken....![]()
Vooral tov het vod dat ik net voorbij zag komen met de planning....
Wat de neuk!!! Zit ik gewoon enorm falend achter te lopen??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Guest, weet je niet dat ze zondag a.s. al episode 3 gaan uitzenden???
(oftewel, men is 14 juni al begonnen)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:03 schreef koei het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt die planning en daaronder een stapel lege papieren?
Volgens mij wordt ik best bang van je...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Altijd indrukwekkend... plus dat ik best hard kan praten en boos kan kijken....
Ik heb nog niks gezien. Wacht wel tot het seizoen compleet is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat de neuk!!! Zit ik gewoon enorm falend achter te lopen??
Domme nerd die ik ben.. Gelijk ffies downloaden
Heb je al wat gezien??
Vind het wel leuk om series per week te volgen.. Iets om naar uit te kijken..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Wacht wel tot het seizoen compleet is.
Aan een kant slecht voor me nachtrust, aan de andere kant prettig zodat ik gewoon 1 serie kan kijken en niet 6 dingen door elkaar....
Jawel! En deel je mening ook!quote:
Een vriend van me heeft een usb-stick waar het serienummer op de zijkant "A00LF" is, adolf dus eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef Poit het volgende:
ZoAflevering 1 in HD binnen.. Zo maar eens op m'n JOE ES BIE stick zetten en in m'n nest gaan kijken
Ik had ODOLf leuker gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een usb-stick waar het serienummer op de zijkant "A00LF" is, adolf dus eigenlijk
-f is het best leukquote:
quote:
I Am Legend vond ik wel zo'n onwijze bagger film he... En er komt binnenkort een leuke zombiefilm met Woody Harrelsonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Goede morgen deze morgen!
Gisteren I Am Legend gekeken in HD, fucking sweet-ass film! Snap niet waarom ie ooit afgebrand is, voor een zombiefilm issie echt kickass-awesome! En net bij play.com twee dikke games besteld en een spongebob t-shirtVette uitverkoop daarzo!
niets is ze vet als mijn pulp fiction tshirt. I am legend is best een leuke film, maar je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren I Am Legend gekeken in HD, fucking sweet-ass film! Snap niet waarom ie ooit afgebrand is, voor een zombiefilm issie echt kickass-awesome! En net bij play.com twee dikke games besteld en een spongebob t-shirtVette uitverkoop daarzo!
Will smis zit vast in de stad omdat alle bruggen opgeblazen zijn, op het einde van de film rijden ze over een brug weg...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ah man, de opzet van de film was gewoon tofZo'n compleet verlaten New York wat er prachtig uitzag, weliswaar lelijk gerenderde zombies maar ze waren wel goed agressief, ik vond het wel toffig! Vooral ook omdat ik een kutfilm verwachtte, maar voor een zombiefilm issie echt wel ok!
Gare kutfilm was dat zeg!!! Dat einde met die verschrikkelijk Amerikaanse religieuze crap..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Woody!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
I Am Legend vond ik wel zo'n onwijze bagger film he... En er komt binnenkort een leuke zombiefilm met Woody HarrelsonZombieland
Check de trailer die ik hierboven heb gepostquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Poit het volgende:
Woody!!!
* Poit heeft gelijk zin in Natural Born Killers!
naaaisquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Check de trailer die ik hierboven heb gepost
http://www.imdb.com/title/tt1127217/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
I AM LEGEND is super tof idd spank!
Kan je ook toffe game van maken
http://www.worldsinmotion(...)d_electric_sheep.phpquote:Warner Bros. Pictures has unveiled an original, online, multiplayer first-person shooter/RPG game playable in Second Life, built by The Electric Sheep Company. Launched in support of an upcoming film starring Will Smith, I Am Legend: Survival transports players into a replica of over 60 acres of New York City set in the chaotic year preceding the movie. Players can pick either of two rival factions, uninfected and infected, and play as either dogs or humans who battle for the future of mankind. Uninfected characters must fight to survive as they desperately seek the cure for the terrible virus that is destroying mankind. Infected characters have only one objective: to stop uninfected characters at all costs.
Er staan toch geen games in den OP? Alleen SC'ersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef FP128 het volgende:
Ik wil niet helemaal als een noob overkomen maar al die opgesomde games in de OP ken ik niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er staan toch geen games in den OP? Alleen SC'ers
Now available in one box:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Poit het volgende:
Poit, the game!
Tain, the secrecy of a brotherhood!
Fallen, an unexpected sequel!
Yeah boek klinkt ook tof, jammer dat ik al het plot voor mezelf heb verraden door op wikipedia te kijken! Maar echt wel supertof, dat het plot zich gewoon ineens omdraaitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
I AM LEGEND is super tof idd spank!
Kan je ook toffe game van maken
Het boek(je) van I AM Legend is ook wel tof al heeft het niet superveel met de film van doen![]()
Also available: PTF, The special edition!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Now available in one box:
PTF: The Blues Brothers
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Also available: PTF, The special edition!
Including a poster, soundtrack and art full of bodywork.
Da's een versie speciaal en alleen voor jou geile dekhengst!quote:
Dank je, maar ik wil diegene die ik heb gepost in groter formaat. Had er 1 gevonden maar dat was gewoon degene die ik had gepost maar dan opgerektquote:
Met die tekst ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank je, maar ik wil diegene die ik heb gepost in groter formaat. Had er 1 gevonden maar dat was gewoon degene die ik had gepost maar dan opgerekt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:32 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt ook in Zombieworld.. Lief koppie
Zou je prima zelf kunnen soepen toch? Je neemt het logo, maakt het geel, en gooit er tekst omheen in een rondje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef Tain het volgende:
Gezocht:
Onderstaand logo in groter formaat om mijn collega John in te fotosjoppen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's een versie speciaal en alleen voor jou geile dekhengst!
Ga ik maar doen jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zou je prima zelf kunnen soepen toch? Je neemt het logo, maakt het geel, en gooit er tekst omheen in een rondje!
quote:
Think no more!quote:Big Kahuna a damn tasty burger!...
In teryaki gemarineerde beefburger met kaas, uitjes, ananas en
de ‘Big kahuna secret sauce’
7,75
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn plan voor het nemen van een tattoo officieel doorzetten na mijn vakantie in Italië. Nu alleen nog bedenken wat ik precies wil hebben. Twee opties voor op een schouderblad zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFT!!quote:
Zo eentje heb ik al, met reliëf.quote:
Ook die kleur?quote:
Tatoeagesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn plan voor het nemen van een tattoo officieel doorzetten na mijn vakantie in Italië. Nu alleen nog bedenken wat ik precies wil hebben. Twee opties voor op een schouderblad zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst ffies de sportschool in inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tatoeages
Vind het trouwens ook absoluut niet bij je passen overigens
Dooooeeeed!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ervaring?die leek me ook wel wat, maar ik ben sceptisch over de pesto op een burger
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Dooooeeeed!!
Neem die fucking Kahuna!! Alleen de naam al
KAHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNA!!!
[ afbeelding ]
Heb jij tatoeages broergie?quote:
Nee nog niet... Wil er al een aantal jaar 1 en dinnetje krijgt volgende maand kleine tattooquote:
Ik moet er niet aan denken hoor zo'n ding op m'n lijer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee nog niet... Wil er al een aantal jaar 1 en dinnetje krijgt volgende maand kleine tattoo
Toch harstikke stoerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken hoor zo'n ding op m'n lijer.
kijk je wel uit voor de Love-Tattoo ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee nog niet... Wil er al een aantal jaar 1 en dinnetje krijgt volgende maand kleine tattoo
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk je wel uit voor de Love-Tattoo ?
Je zal niet de eerste zijn die over de streep getrokken wordt door een nieuwe liefde en daar later spijt van heeft.
Zelf ben ik nog steeds inkt vrij. Maar misschien na de zomer niet meer. Ontwerp is bijna af.
Love-Tattoo... Nee die zal ik nooit nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk je wel uit voor de Love-Tattoo ?
Je zal niet de eerste zijn die over de streep getrokken wordt door een nieuwe liefde en daar later spijt van heeft.
Zelf ben ik nog steeds inkt vrij. Maar misschien na de zomer niet meer. Ontwerp is bijna af.
Ow well, de tijd dat tatoeages niet meer bij iemand passen is wel zo'n beetje voorbij. Kwam er op het afgelopen personeelsuitje achter dat tig dames waarmee ik werk en ik het helemaal niet van verwachtte een tatoeage hadden. Ben ik niet ruig genoeg voor je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tatoeages
Vind het trouwens ook absoluut niet bij je passen overigens
Oud collega van me is een klein lief meisje van 1.60 geloof ik en die heeft een chineze bloemen tattoo over d'r rug zitten. Had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef Reintji het volgende:
Hahaha, inderdaad. Wij hadden een chirurg, nette kerel. Tot die een keer op ok zijn steriele jas uitdeed en had meneer op zijn elleboog zo'een spinneweb!
Maar niet zo goed als je moederquote:
http://ohyesidid.com/quote:
quote:
jullie zijn niet cripple? kudt, verkeerd plaatjequote:
Lenny heeft dan wel een tunnel maar om hem nou kreupel te noemen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
jullie zijn niet cripple? kudt, verkeerd plaatje
Ge weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Prrr!!
Mensen hier in de computerzaal op de uni zullen me wel vreemd aankijken, maar fuck dat!
Mooie foto's poitje!
Ik ben zelf maar een burgertje aan het bakken nuquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:28 schreef koei het volgende:
Nou heb ik trek in hamburger
Bedankt Lennie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |