Dat zegt onze peuter ook, telkens wanneer je hem vraagt in welke kleur hij iets wil hebben (zwembroek, kermisgitaar of toetje)quote:Op zondag 26 juli 2009 09:40 schreef YPPY het volgende:
Bix: oma vroeg wat Anna voor d'r verjaardag wilde: "Roze". Ik had oma een leuke site doorgegeven, dus ze zaten met zo'n tweeen te kijken. Oma weer vragen wat ze wil: "Roze". Dat is duidelijk.Het tafeltje dat ze van ons krijgt is dus ook Roze.
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
mooie dingen hier weer! Ik moet nodig een naaihoekje (dat klinkt een beetje 'apart') maken dan kan ik ook weer aan de slag!
Nee want dan weet Elin straks niet wie ze moet kiezenquote:
Ik heb laatst een "sopje" gemaakt van gewoon warm water met van die oxy-action-achtige poeder. (van huismerk, niet eens de echte...) vlekken in shirts, waarvan ik zeker was dat ik die er nooit meer uit kon krijgen, gingen er toch uit, door alleen maar in dat sopje heen en weer te slaan en kneden... wie weet, lukt dat ook met die franse-muurtjes-klei-vlekken...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef DeLiedje het volgende:
-knip-
Ze heeft hem hier trouwens, tijdens het spelen waar deze foto's gemaakt zijn, wel vies gemaakt. Ik krijg de franse-muurtjes-klei-vlekken er niet meer uit aan de achterkant.
Tips iemand wat ik nog kan proberen?
die heb ik ook in mijn boek staan.. zonder uitleg, heel irritant heb een paar pogingen gedaan maar is me nog iets te hoog gegrepenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef pronkjewail het volgende:
Hallo allemaal!
Aangezien ik alle gehaakte dingen in dit topic zo leuk vond, heb ik zelf ook maar een haaknaald en garen gekocht en geprobeerd om mezelf haken te leren via youtube. Dat lukte niet helemaal, dus ook nog maar een boek met tips aangeschaft. Dat haken is echt een gevalletje "niet moeilijk maar je moet het wel even doorhebben" zeg!
Nou heb ik alleen een probeem en ik hoop dat iemand van de haakdeskundigen me hiermee zou kunnen helpen. Ik wil graag deze: http://i683.photobucket.com/albums/vv200/pronkjewail/Scan1.jpg gaan haken. Het lukt me om de ring in het midden te maken. Het lukt me om de stokjes met ruimte ertussen te maken, maar dan? Hoe maak ik welooit die driehoekjes? Is er iemand die me dat enigszins begrijpelijk uit zou kunnen leggen?
Hier is nog een andere foto: http://i683.photobucket.com/albums/vv200/pronkjewail/scan2.jpg
Alvast bedankt!
ik zag 'm in 200 haaktips nogwat staanquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die heb ik ook in mijn boek staan.. zonder uitleg, heel irritant heb een paar pogingen gedaan maar is me nog iets te hoog gegrepen
Ik heb zelf dit boek: http://www.librero.nl/specs.asp?id=14103 . Ik vind het niet zo heel erg handig. Er staan veel voorbeelden in, maar naar mijn mening te weinig uitleg. Youtube vind ik zo mogelijk nog onhandiger. ik kan maar niet wennen aan al die engelse termen die ze gebruiken en de enige manier om ook maar iets na te doen, is 10x per minuut het filmpje op pauze te zetten. Duurde me iets te lang.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:38 schreef Pyttpytt het volgende:
Oh laat maar dan haha. Dan youtube ik wel verder met de oude tantes en de dubble crochets
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Noli. het volgende:
Pronkjewail en andere startende haaksters...
Misschien hebben jullie hier iets aan?
Hobbydoos.nl - Haken
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
En of ik daar wat aan heb, dank je!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Noli. het volgende:
Pronkjewail en andere startende haaksters...
Misschien hebben jullie hier iets aan?
Hobbydoos.nl - Haken
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |