Dat zegt onze peuter ook, telkens wanneer je hem vraagt in welke kleur hij iets wil hebben (zwembroek, kermisgitaar of toetje)quote:Op zondag 26 juli 2009 09:40 schreef YPPY het volgende:
Bix: oma vroeg wat Anna voor d'r verjaardag wilde: "Roze". Ik had oma een leuke site doorgegeven, dus ze zaten met zo'n tweeen te kijken. Oma weer vragen wat ze wil: "Roze". Dat is duidelijk.Het tafeltje dat ze van ons krijgt is dus ook Roze.
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
mooie dingen hier weer! Ik moet nodig een naaihoekje (dat klinkt een beetje 'apart') maken dan kan ik ook weer aan de slag!
Nee want dan weet Elin straks niet wie ze moet kiezenquote:
Ik heb laatst een "sopje" gemaakt van gewoon warm water met van die oxy-action-achtige poeder. (van huismerk, niet eens de echte...) vlekken in shirts, waarvan ik zeker was dat ik die er nooit meer uit kon krijgen, gingen er toch uit, door alleen maar in dat sopje heen en weer te slaan en kneden... wie weet, lukt dat ook met die franse-muurtjes-klei-vlekken...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef DeLiedje het volgende:
-knip-
Ze heeft hem hier trouwens, tijdens het spelen waar deze foto's gemaakt zijn, wel vies gemaakt. Ik krijg de franse-muurtjes-klei-vlekken er niet meer uit aan de achterkant.
Tips iemand wat ik nog kan proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |