Bedoelde ook Hill Sr.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
Zullen we eens ophouden met namen noemen van mensen die nog leven? Ik volg zelden sport en zelfs ik weet nog dat Jackie Stewart en Damon Hill nog nooit dodelijk verongelukt zijn
Mijn excuses. Ik moet me ook niet bemoeien met dingen waar ik niets van af weet.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
Zullen we eens ophouden met namen noemen van mensen die nog leven? Ik volg zelden sport en zelfs ik weet nog dat Jackie Stewart en Damon Hill nog nooit dodelijk verongelukt zijn
Dat zou heel goed eens kunnenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik denk zomaar dat dit 'em niet gaat worden.
Of wij weten te weinig, dat kan natuurlijk ook. Maar ik denk dat er nu net te weinig mensen online zijn en de vraag iets te specifiek is.quote:
Duurt wel lang...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hebben nog even de tijd, ik moet nog een nieuwe vraag verzinnen
Die Cubaanse 800meterloper had ik ook nog nooit van gehoord, dus dat zegt niet zo veelquote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef vaagsel het volgende:
Duurt wel lang...
En heb het antwoord op die F1 vraag opgezocht en had nog nooit van die kerel gehoord. Je moet echt fan zijn om dat te weten denk ik.
Welke quiz?quote:In Nederland werd het uitgezonden door de KRO. In de quiz speelden twee kandidaten tegen elkaar. De quiz werd onder andere gepresenteerd door Han van der Meer, Robert ten Brink, Bob Bouma en Maartje van Weegen.
iggy_in_the_house +1quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ah, dat standaardengedoe. International Standardization Organization?
Ik vermoedde al zoiets maar wist niet welke verdraaing nodig wasquote:Op maandag 22 juni 2009 15:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]International Organization for Standardization officieel...
Ah, we zijn er al. Inderdaad, Waterval BVquote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef BC88 het volgende:
Vattenfal.
Parkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef BC88 het volgende:
Vattenfal.
Wie was de eerste Koreaan in een Champions League finale?
ScottTracy +1quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef ScottTracy het volgende:
Oh de rest ook
2006 Utrecht
2007 Den Haag
2008 Breda
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:30 schreef vaagsel het volgende:
Kameroen ?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef Rucebo het volgende:
Senegal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |