abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70288506
Sorry hoor, maar iemand die al op basis van 1 situatie conclusies trekt zouden ze GELIJK uit hun ouderlijke macht moeten ontzetten, hoe kan je ZO VERROT je kinderen opvoeden!?
pi_70288902
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Scorpie het volgende:
Sorry hoor, maar iemand die al op basis van 1 situatie conclusies trekt zouden ze GELIJK uit hun ouderlijke macht moeten ontzetten, hoe kan je ZO VERROT je kinderen opvoeden!?
Ach ja, een vlinder opzetten is toch veel wreder dan een kat in de fik steken en ermee gaan voetballen? Ik bedoel je hebt het wel over een vlinder ja !

Deporteren naar Iran die handel zou ik zeggen.

Over verrot kinderne opvoeden gesproken, ik zat ooit es op de bouelvard in scheveningen naar een vrouw die haar kind cola verbood, omdat dat amerikaans was en dus slecht was....tsssss.....neem maar een glas hollandse melk jongen ! (I kid you not, echt gebeurd...)
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:17:45 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70289054
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef hassanjassan het volgende:

Over verrot kinderne opvoeden gesproken, ik zat ooit es op de bouelvard in scheveningen naar een vrouw die haar kind cola verbood, omdat dat amerikaans was en dus slecht was....tsssss.....neem maar een glas hollandse melk jongen ! (I kid you not, echt gebeurd...)
Ik geloof je direct.
LOL
De stierenpoep die mensen geloven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_70295235
Backfire topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')