Bij mij zaterdag:quote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Hahaha, wat een kneuzen zijn t ook bij de AH!![]()
1e filiaal kwamen ze al vrij snel achter dat het andere inhoud was, poging mislukt.
2e filiaal keek het meisje achter de balie even een halve minuut naar der computer, was OK, kreeg meneer draak ¤35,xx terug, en toen ik daarna kwam kreeg ik wel gewoon ¤20,95 terug.
Zo maak je er nog dikke winst op ook
Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn ze al vroeg mee dan... Naar hoeveel? ook 6.99?
Failquote:Op maandag 22 juni 2009 12:22 schreef meneer draak het volgende:
Pffff, tieft een van die flessen persil uit me klauw.
quote:
er is geen "in de buurt" regel. het staat wel in de actievoorwaarden, maar als je dan bij de uitleg kijkt staat er niets over lokatie, alleen dat het geen groothandel mag zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:31 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Discriminatie van niet meer dan 1 product kopen zelfs.
net als dat "De winkel moet in de buurt zijn" discriminatie van woonplaats is, omdat er in jouw woonplaats geen bepaalde winkel is.
Woensdag ook hoop ik voor ze.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik was gewoon even naar de AH geweest, moest toch boodschappen doen
Persil was nog niet afgeprijsd maar ik had helaas niet genoeg geld bij me![]()
Heineken hadden ze een mooi papiertje opgehangen van Alleen maandag 6,99 ,
De datum overlapt! Dus dat mens lult met die dat hij morgen pas in gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe zit dat nou met dat overlappen? Is het bijvoorbeeld zo dat als ik vandaag Andrélon bij AH haal, dat ik dan morgen mijn geld terug kan krijgen omdat het dan bij Kruidvat goedkoper is?
Ik heb vandaag nog wel 6 flessen Andrélon kunnen scoren. Ze deden een beetje moeilijk over het feit dat ik 3 flessen Andrélon for Men had (volgens hun niet in de aanbieding terwijl het kaartje er wel hing). Het heeft ze uiteindelijk 15 euro en een appeltaartje gekost. Bij een andere AH wist de vrouw van de servicebalie mij er op te wijzen dat de actie van Kruidvat pas morgen in gaat! Dat had ik nog niet gezien Dus we stonden daar met 24 flessen die allemaal terug moestenKruidvat had ze hier overigens al wel in de aanbieding, maar daar heb je dus helaas niks aan
Die opmerking had ik dus ook al gemaakt. Maar vorige week waren ze ook in de aanbieding bij kruidvat, geldt alleen niet meer voor vandaag.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe zit dat nou met dat overlappen? Is het bijvoorbeeld zo dat als ik vandaag Andrélon bij AH haal, dat ik dan morgen mijn geld terug kan krijgen omdat het dan bij Kruidvat goedkoper is?
Ik heb vandaag nog wel 6 flessen Andrélon kunnen scoren. Ze deden een beetje moeilijk over het feit dat ik 3 flessen Andrélon for Men had (volgens hun niet in de aanbieding terwijl het kaartje er wel hing). Het heeft ze uiteindelijk 15 euro en een appeltaartje gekost. Bij een andere AH wist de vrouw van de servicebalie mij er op te wijzen dat de actie van Kruidvat pas morgen in gaat! Dat had ik nog niet gezien Dus we stonden daar met 24 flessen die allemaal terug moestenKruidvat had ze hier overigens al wel in de aanbieding, maar daar heb je dus helaas niks aan
We kwamen er bij het 2e filiaal pas achter dat het morgen in gaatquote:Op maandag 22 juni 2009 12:43 schreef UncleSam het volgende:
Als ze morgen pas ingaan bij de Kruidvat, dan had je ze ook morgen pas moeten kopen! Want stel dat AH morgen nou zijn prijzen aanpast, dan heb jij geen recht meer op teruggave.
Je kan toch ook niet afgelopen zaterdag die Heineken gaan halen, en dan maandag als de prijs goedkoper is je geld terugeisen.
Nou, de actie van Kruidvat gaat pas echt morgen in, dus je kan het daar nog niet goedkoper krijgen. Lijkt me dat AH dan in z'n recht staat.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
De datum overlapt! Dus dat mens lult met die dat hij morgen pas in gaat.
Die van Kruidvat. En daar staat op dat die pas op 23 juli in gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:46 schreef Omnifacer het volgende:
Met welke folder doe je die Andrelon dan?
juni neem ik aan?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van Kruidvat. En daar staat op dat die pas op 23 juli in gaat.
Ach, iedereen in een rolstoel maakt weleens een foutjequote:
Vraag maar aan Nina Sanders!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:57 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ach, iedereen in een rolstoel maakt weleens een foutje
Is er in de winkel wel afgegaan, ook het actiekaardje geeft het aan 3 voor ¤ 5,00quote:Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef UncleSam het volgende:
Die Glans en Care staat is niet in de bonus volgens die webwinkel:
[ afbeelding ]
Kijk maar in mn mandje, de korting gaat er niet van af..
Ik moet altijd zo lachen om die avonturen van jou en meneer draakquote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Hahaha, wat een kneuzen zijn t ook bij de AH!![]()
1e filiaal kwamen ze al vrij snel achter dat het andere inhoud was, poging mislukt.
2e filiaal keek het meisje achter de balie even een halve minuut naar der computer, was OK, kreeg meneer draak ¤35,xx terug, en toen ik daarna kwam kreeg ik wel gewoon ¤20,95 terug.
Zo maak je er nog dikke winst op ook
Bij onze AH was eigenlijk alles wel in de aanbieding. Je moet even naar de kaartjes bij het schap kijken, dan kan je daar op terugvallen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef UncleSam het volgende:
Die Glans en Care staat is niet in de bonus volgens die webwinkel:
[ afbeelding ]
Kijk maar in mn mandje, de korting gaat er niet van af..
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef sam93dor het volgende:
Net bij de 2e Albert Heijn geweest. Daar werd betaalde ik per tube ¤1.75, en met mijn bonuskaart ging er niks vanaf. Ik moest maar naar de balie zei de kassamevrouw. Ik naar de balie, arrogant wijf van een jaar of 20.
Ik: Hee. Ik kom voor de LAPG actie. Deze zijn goedkoper bij de Hoogvliet:
Zij: Die actie is afgelopen.
Ik: Nee
Zij: Jawel, hij was tot gisteren.
Ik: Nee, ik ben net nog bij een andere AH geweest.
Zij: Ik weet zeker dat ik het afgelopen is, maar ik zal wel bellen (met een zuur gezicht).
*belbelbel*
Zij: Oh, je hebt geluk, het is alleen vandaag nog.
Ik: Ok
Zij: Hier heb je je geld terug, ik weet alleen niet of we de appeltaartbonnen nog hebben
*zij kijken*
Zij: Nee die hebben we niet meer, maar je hebt in ieder geval je geld terug, goed gedaan.
Ik: Oke doei.
De reden dat ik hier niet inging op de appeltaart was gewoon dat ik er de scheit in had dat ze me probeerde te naaien door te zeggen dat de actie afgelopen was. Die actie is vandaag weer opnieuw begonnen. Naja, die appeltaart kon me gestolen worden. Iig weer 6 tubes.
Op naar de volgende Albert Heijn, en daarna de Albert Heijn in Baarn. Als ik dan nog niet moe ben dan ook nog even naar Amersfoort. Ik ga in Baarn weer de Persil proberen.
Jep!quote:
Ik ga nu gewoon bonnetjes sparen, want die taarten hoeven mijn ouders en ik nietquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef miepknip het volgende:
Die appeltaart is toch niet te eten. Heb vanmorgen nu eindelijk maar eens het bonnetje ingeleverd, this niet mijn smaak, die mogen ze houden van mij.
Het mooiste is dat we naast elkaar stonden te wachten en tegelijk het bonnetje gaven. ze gaf eerst mij geld terug en direct erna rowinvd en zonder enige twijfel gaf ze verschillende bedragen terug.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die avonturen van jou en meneer draak
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Het mooiste is dat we naast elkaar stonden te wachten en tegelijk het bonnetje gaven. ze gaf eerst mij geld terug en direct erna rowinvd en zonder enige twijfel gaf ze verschillende bedragen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |