abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70248328
@Marcel: wist ik al, maar ik ging het toch even proberen
  maandag 22 juni 2009 @ 12:18:23 #202
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70248331
Nee TR, landelijk prijzen aangepast
pi_70248387
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Hahaha, wat een kneuzen zijn t ook bij de AH!

1e filiaal kwamen ze al vrij snel achter dat het andere inhoud was, poging mislukt.

2e filiaal keek het meisje achter de balie even een halve minuut naar der computer, was OK, kreeg meneer draak ¤35,xx terug, en toen ik daarna kwam kreeg ik wel gewoon ¤20,95 terug.
Zo maak je er nog dikke winst op ook
Bij mij zaterdag:
Loop ik naar de klantenservice: Ik heb deze producten ergens anders goedkoper gevonden, dus ik geef de bon. Gaat ze naar haar computer, start "Rekenmachine" op, en doet het bedrag wat ik betaald heb, minus de AH bonus, dus van haar zou ik 6 euro nog iets terug krijgen, en daar moest dan ook nog statiegeld vanaf . Geeft ze bijna het geld terug, nadat ze mijn producten in nam. Ik: Wtf? Ik krijg het gratis mee he, wil me geld terug en dan neem ik het mee. Zegt ze: Wat bedoel je? Ik: Nooit gehoord van LAPG? Zij: Nee.
Ik: .(Ja dat kan ik in het echt).
Zij: Ik zal even de manager bellen
Manager komt.
Ik laat folder zien:
O ja, ja je hebt helemaal gelijk!
Ik: Jup
Zij geld terug geven, zonder statiegeld natuurlijk.
Toen ging me nicht dat ook doen, maar zij had Light en ik Regular.
Manager: Oja, maar jij hebt Light, mag ik de folder nog even zien?
Staat Coca Cola.
De volgende minuut zeggen mijn nicht en ik niets. Alleen de manager zei dingen:
O ja, er staat Coca Cola, ach, jij hebt Light, maakt niet uit.
O, maar Wageningen staat er. O, boeit ook niet.
Oja en de datum 19 juni, ok.
Krijgt me nicht wel statiegeld terug .
Prachtig, de domheid
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70248415
Zijn ze al vroeg mee dan... Naar hoeveel? ook 6.99?
pi_70248423
Pffff, tieft een van die flessen persil uit me klauw. Was ie dus lek geslagen. Heb nu dus nog maar 2,5 fles Persil over (aangezien 6 flessen toch echt niet te doen was)

Gelukkig gaf ze me wel teveel wisselgeld terug
pi_70248430
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn ze al vroeg mee dan... Naar hoeveel? ook 6.99?
Ja . En morgen weer veranderen naar de oude prijs, falers
  maandag 22 juni 2009 @ 12:23:35 #207
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70248452
Uiteraard zijn ze er vroeg mee.. Actie van Dirk was allang bekend.. Waarmee heb je de persil gehaald?
pi_70248466
Op naar de volgende Albert Heijn. Brb
pi_70248478
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:22 schreef meneer draak het volgende:
Pffff, tieft een van die flessen persil uit me klauw.
Fail .
pi_70248499
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef sam93dor het volgende:
Op naar de volgende Albert Heijn. Brb

Ik wil ook Maar ik zit hier nog 4 uur intern geschorst te wezen. En om 2 uur gaat dit hol dicht, dus kan ik 2,5 uur niet Fok!en, alleen op me telefoon wat zuigt . Heb nu 25 minuten pauze, uiteraard voordat alle anderen pauze hebben, want mag niet tegelijk pauze hebben Failers hiero.
pi_70248566
Gelukkig hebben we hier 4 ah waarvan eentje een xl is.
Helaas is 1 ah een zelfstandige ondernemer, dus daar hoef je niet heen te gaan, die kijkt zondag zelf op internet naar de folders en prijst ze dan al aan.
pi_70248760
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:31 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Discriminatie van niet meer dan 1 product kopen zelfs.
net als dat "De winkel moet in de buurt zijn" discriminatie van woonplaats is, omdat er in jouw woonplaats geen bepaalde winkel is.
er is geen "in de buurt" regel. het staat wel in de actievoorwaarden, maar als je dan bij de uitleg kijkt staat er niets over lokatie, alleen dat het geen groothandel mag zijn.
pi_70248773
Ik was gewoon even naar de AH geweest, moest toch boodschappen doen

Persil was nog niet afgeprijsd maar ik had helaas niet genoeg geld bij me

Heineken hadden ze een mooi papiertje opgehangen van Alleen maandag 6,99 ,
pi_70248808
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik was gewoon even naar de AH geweest, moest toch boodschappen doen

Persil was nog niet afgeprijsd maar ik had helaas niet genoeg geld bij me

Heineken hadden ze een mooi papiertje opgehangen van Alleen maandag 6,99 ,
Woensdag ook hoop ik voor ze.
pi_70248928
Hoe zit dat nou met dat overlappen? Is het bijvoorbeeld zo dat als ik vandaag Andrélon bij AH haal, dat ik dan morgen mijn geld terug kan krijgen omdat het dan bij Kruidvat goedkoper is?

Ik heb vandaag nog wel 6 flessen Andrélon kunnen scoren. Ze deden een beetje moeilijk over het feit dat ik 3 flessen Andrélon for Men had (volgens hun niet in de aanbieding terwijl het kaartje er wel hing). Het heeft ze uiteindelijk 15 euro en een appeltaartje gekost. Bij een andere AH wist de vrouw van de servicebalie mij er op te wijzen dat de actie van Kruidvat pas morgen in gaat! Dat had ik nog niet gezien Dus we stonden daar met 24 flessen die allemaal terug moesten Kruidvat had ze hier overigens al wel in de aanbieding, maar daar heb je dus helaas niks aan
pi_70248990
Als ze morgen pas ingaan bij de Kruidvat, dan had je ze ook morgen pas moeten kopen! Want stel dat AH morgen nou zijn prijzen aanpast, dan heb jij geen recht meer op teruggave.

Je kan toch ook niet afgelopen zaterdag die Heineken gaan halen, en dan maandag als de prijs goedkoper is je geld terugeisen.
pi_70249020
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe zit dat nou met dat overlappen? Is het bijvoorbeeld zo dat als ik vandaag Andrélon bij AH haal, dat ik dan morgen mijn geld terug kan krijgen omdat het dan bij Kruidvat goedkoper is?

Ik heb vandaag nog wel 6 flessen Andrélon kunnen scoren. Ze deden een beetje moeilijk over het feit dat ik 3 flessen Andrélon for Men had (volgens hun niet in de aanbieding terwijl het kaartje er wel hing). Het heeft ze uiteindelijk 15 euro en een appeltaartje gekost. Bij een andere AH wist de vrouw van de servicebalie mij er op te wijzen dat de actie van Kruidvat pas morgen in gaat! Dat had ik nog niet gezien Dus we stonden daar met 24 flessen die allemaal terug moesten Kruidvat had ze hier overigens al wel in de aanbieding, maar daar heb je dus helaas niks aan
De datum overlapt! Dus dat mens lult met die dat hij morgen pas in gaat.
pi_70249046
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef elfzesendertig het volgende:

Die opmerking had ik dus ook al gemaakt. Maar vorige week waren ze ook in de aanbieding bij kruidvat, geldt alleen niet meer voor vandaag.
pi_70249078
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:43 schreef UncleSam het volgende:
Als ze morgen pas ingaan bij de Kruidvat, dan had je ze ook morgen pas moeten kopen! Want stel dat AH morgen nou zijn prijzen aanpast, dan heb jij geen recht meer op teruggave.

Je kan toch ook niet afgelopen zaterdag die Heineken gaan halen, en dan maandag als de prijs goedkoper is je geld terugeisen.
We kwamen er bij het 2e filiaal pas achter dat het morgen in gaat
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:43 schreef Dropdown het volgende:

[..]

De datum overlapt! Dus dat mens lult met die dat hij morgen pas in gaat.
Nou, de actie van Kruidvat gaat pas echt morgen in, dus je kan het daar nog niet goedkoper krijgen. Lijkt me dat AH dan in z'n recht staat.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:46:10 #220
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70249088
Met welke folder doe je die Andrelon dan?
pi_70249118
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:46 schreef Omnifacer het volgende:
Met welke folder doe je die Andrelon dan?
Die van Kruidvat. En daar staat op dat die pas op 23 juli in gaat.
pi_70249134
Die morgen ingaat van kruidvat, van vorige week is niet meer geldig
pi_70249181
Er staat trouwens in de OP dat het bij Kruidvat een 4-pak is, maar bij onze Kruidvat waren de flessen gewoon los. bovendien staat op de site van AH bij de regels dat de afrekening niet uit maakt. Dus, dat zou geen probleem moeten zijn.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:49:28 #225
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70249188
BETER!
pi_70249223
Kruidvat is 1 cent goedkoper en geeft 1 fles extra
pi_70249389
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Die van Kruidvat. En daar staat op dat die pas op 23 juli in gaat.
juni neem ik aan?
pi_70249417
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:54 schreef UncleSam het volgende:

[..]

juni neem ik aan?
Dat is wat ik bedoel ja
pi_70249483
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel ja
Ach, iedereen in een rolstoel maakt weleens een foutje
  maandag 22 juni 2009 @ 12:57:26 #230
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70249506
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:57 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Ach, iedereen in een rolstoel maakt weleens een foutje
Vraag maar aan Nina Sanders!
pi_70249523
Mocht ik morgen mijn geld niet terug krijgen, dan lever ik de flessen wel weer in.
pi_70249605
Die Glans en Care staat is niet in de bonus volgens die webwinkel:

Kijk maar in mn mandje, de korting gaat er niet van af..
pi_70249651
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef UncleSam het volgende:

[ afbeelding ]

Is er in de winkel wel afgegaan, ook het actiekaardje geeft het aan 3 voor ¤ 5,00
  maandag 22 juni 2009 @ 13:01:27 #234
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70249655
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Hahaha, wat een kneuzen zijn t ook bij de AH!

1e filiaal kwamen ze al vrij snel achter dat het andere inhoud was, poging mislukt.

2e filiaal keek het meisje achter de balie even een halve minuut naar der computer, was OK, kreeg meneer draak ¤35,xx terug, en toen ik daarna kwam kreeg ik wel gewoon ¤20,95 terug.
Zo maak je er nog dikke winst op ook
Ik moet altijd zo lachen om die avonturen van jou en meneer draak
pi_70249669
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef UncleSam het volgende:

[ afbeelding ]

Bij onze AH was eigenlijk alles wel in de aanbieding. Je moet even naar de kaartjes bij het schap kijken, dan kan je daar op terugvallen.
pi_70249783
Net bij de 2e Albert Heijn geweest. Daar werd betaalde ik per tube ¤1.75, en met mijn bonuskaart ging er niks vanaf. Ik moest maar naar de balie zei de kassamevrouw. Ik naar de balie, arrogant wijf van een jaar of 20.
Ik: Hee. Ik kom voor de LAPG actie. Deze zijn goedkoper bij de Hoogvliet:
Zij: Die actie is afgelopen.
Ik: Nee
Zij: Jawel, hij was tot gisteren.
Ik: Nee, ik ben net nog bij een andere AH geweest.
Zij: Ik weet zeker dat ik het afgelopen is, maar ik zal wel bellen (met een zuur gezicht).
*belbelbel*
Zij: Oh, je hebt geluk, het is alleen vandaag nog.
Ik: Ok
Zij: Hier heb je je geld terug, ik weet alleen niet of we de appeltaartbonnen nog hebben
*zij kijken*
Zij: Nee die hebben we niet meer, maar je hebt in ieder geval je geld terug, goed gedaan.
Ik: Oke doei.

De reden dat ik hier niet inging op de appeltaart was gewoon dat ik er de scheit in had dat ze me probeerde te naaien door te zeggen dat de actie afgelopen was. Die actie is vandaag weer opnieuw begonnen. Naja, die appeltaart kon me gestolen worden. Iig weer 6 tubes.

Op naar de volgende Albert Heijn, en daarna de Albert Heijn in Baarn. Als ik dan nog niet moe ben dan ook nog even naar Amersfoort . Ik ga in Baarn weer de Persil proberen.
pi_70249898
Die actie is gewoon permanent nu
pi_70249958
Kan ik verder nog iets doen? Ik heb hier de Etos folder die vandaag in gaat en ik kan aan de folder vand e Supercoop komen.
pi_70249961
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef sam93dor het volgende:
Net bij de 2e Albert Heijn geweest. Daar werd betaalde ik per tube ¤1.75, en met mijn bonuskaart ging er niks vanaf. Ik moest maar naar de balie zei de kassamevrouw. Ik naar de balie, arrogant wijf van een jaar of 20.
Ik: Hee. Ik kom voor de LAPG actie. Deze zijn goedkoper bij de Hoogvliet:
Zij: Die actie is afgelopen.
Ik: Nee
Zij: Jawel, hij was tot gisteren.
Ik: Nee, ik ben net nog bij een andere AH geweest.
Zij: Ik weet zeker dat ik het afgelopen is, maar ik zal wel bellen (met een zuur gezicht).
*belbelbel*
Zij: Oh, je hebt geluk, het is alleen vandaag nog.
Ik: Ok
Zij: Hier heb je je geld terug, ik weet alleen niet of we de appeltaartbonnen nog hebben
*zij kijken*
Zij: Nee die hebben we niet meer, maar je hebt in ieder geval je geld terug, goed gedaan.
Ik: Oke doei.

De reden dat ik hier niet inging op de appeltaart was gewoon dat ik er de scheit in had dat ze me probeerde te naaien door te zeggen dat de actie afgelopen was. Die actie is vandaag weer opnieuw begonnen. Naja, die appeltaart kon me gestolen worden. Iig weer 6 tubes.

Op naar de volgende Albert Heijn, en daarna de Albert Heijn in Baarn. Als ik dan nog niet moe ben dan ook nog even naar Amersfoort . Ik ga in Baarn weer de Persil proberen.
Hulde!
Succes bij de volgende!
Ik ga vanmiddag nog ff 2 proberen, beter lukt het daar wel . Ik zit trouwens deze pagina telkens te refreshen tot iemand gepost heeft Zo saai joh hier op school
  maandag 22 juni 2009 @ 13:10:44 #240
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70249966
@Sam
en dat mbv de Hoogvliet folder?
pi_70249972
Zeker een zomeractie die de hele zomer geldt
pi_70250098
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:10 schreef Omnifacer het volgende:
@Sam
en dat mbv de Hoogvliet folder?
Jep!
@Omnifacer: Gelukkig heb ik toetsweek en was ik om 9:55 uit
En morgen ook
En donderdag geen toetsen
pi_70250164
zooo, net heeft rowin toch weer 3 flessen gescoord. man was er niet blij mee en hij kreeg ook geen appeltaart mee, maar wel zijn geld terug
pi_70250227
Die appeltaart is toch niet te eten. Heb vanmorgen nu eindelijk maar eens het bonnetje ingeleverd, this niet mijn smaak, die mogen ze houden van mij.
pi_70250277
Ik ga weer. Ik verwacht dat ik rond 3 uur wel weer een verslagje klaar heb, dan mogelijk met foto's.
pi_70250431
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef miepknip het volgende:
Die appeltaart is toch niet te eten. Heb vanmorgen nu eindelijk maar eens het bonnetje ingeleverd, this niet mijn smaak, die mogen ze houden van mij.
Ik ga nu gewoon bonnetjes sparen, want die taarten hoeven mijn ouders en ik niet Die krengen blijven 2 tot 3 dagen goed, en dan kom ik er met 23 aanzetten
pi_70250503
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik moet altijd zo lachen om die avonturen van jou en meneer draak
Het mooiste is dat we naast elkaar stonden te wachten en tegelijk het bonnetje gaven. ze gaf eerst mij geld terug en direct erna rowinvd en zonder enige twijfel gaf ze verschillende bedragen terug.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:28:15 #248
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70250528
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Het mooiste is dat we naast elkaar stonden te wachten en tegelijk het bonnetje gaven. ze gaf eerst mij geld terug en direct erna rowinvd en zonder enige twijfel gaf ze verschillende bedragen terug.

Rowin had me er nog een paar gestuurd, ik hoop dat ze vandaag binnenkomen, dan kan ik eind van de middag nog effe op pad
pi_70250666
ik had geen zin om weer met 3 flessen persil te sjouwen net aangezien alles nog aan het kleven was van die ene lekke fles en ik nu ff geen auto tot mijn beschikking had
pi_70250952
Ik ga woensdagochtend gelijk een krant halen om 7:30 bij het station hier en rijdt ik gelijk door naar de AH, heb alleen een boektoets op woensdag en dat is om 11u. Dus heb alle tijd, alleen ff zien waar ik die zooi laat, en wat er in de aanbieding is, kom ik hopelijk morgenavond achter (dan moet ik werken bij de Jumbo, en die advertentie staat dus in de krant)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')