Je moet bij AH toch combineren met andere merken om er 3 bij elkaar te krijgen voor ¤5?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik ga morgenochtend even tandpasta halen en dan s'middags mijn man nog een keer als prijs niet aangepast is, maar verwacht ik niet omdat er heel veel dingen nu 3 voor 5 euro zijn en dan zouden ze alleen de tandpasta moeten veranderen voor t/m woensdag naar 3 voor 4 euro!
En je mag dus 6 tubes pakken per keer toch?
En sinds Qwea naar de Ardennen is voor het weekend.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een serene rust in dit topic trouwens, sinds remlof is komen modden.
remlof
Ja, gelukkig werken de meeste daar aan mij, bij een enkele krijg je alleen direct appeltaart mee, ik heb er nog 3 te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Chantalmv2 het volgende:
Kun je trouwens taartjesbon vragen want hier komen ze al met de taart en om nou weer taart te gaan eten
Gister 0 appeltaarten en 8 bonnen gekregenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ja, gelukkig werken de meeste daar aan mij, bij een enkele krijg je alleen direct appeltaart mee, ik heb er nog 3 te gaan
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef Chinless het volgende:
Ik ben gisteren keihard gepownd door de AH.
nav: http://www.deweekkrant.nl(...)CT-1-14_090617_1.pdf
dus cola gehaald, zegt ze opeens, ja dat is geen folder dus wordt niet geaccepteerd.
nja toen de cola maar terug gegeven.
echter wel de AH gemaild, want dit pik ik niet. Het is een aanbieiding van een week, in een krantje voor die Super de Boer dus ik wilde cola hebben ook !!!
Echer naai ik ze morgen wel met het bier, Dirk zit hier in de buurt dus kan zo ff langs voor een folder.
Ik zou zeggen:quote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
Marcel, wat zijn jouw gedachten over de tandpasta?
Hetzelfde hierquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef UncleSam het volgende:
Nav die SdB ad in die krant had ik vrijdag de redactie gemailt of ik een exemplaar van die krant kon krijgen, helaas geen antwoord gekregen en nu is het te laat
Je wil niet weten wat voor moeite ik voor die krant gedaan hebquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef UncleSam het volgende:
Nav die SdB ad in die krant had ik vrijdag de redactie gemailt of ik een exemplaar van die krant kon krijgen, helaas geen antwoord gekregen en nu is het te laat
He, dat is een goeie! Dat wordt hem denk ik... Ga jij nog iets proberen?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Ga sowieso voor de Silan.
Koop 3 tandpasta, ga naar de kassa (betaal Silan bla bla) en *check* tandpasta op de kassa.
Betaal je meer als 5 euro -> naar de servicebalie en terugvallen op 'niet tevreden, geld terug' en einde verhaal tandpasta, maar incasseren Silan.
Is het niet gewoon 4,15 wat je terug krijgt? maw 50% van de bonusprijs?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje tot zwart te maken. Je krijgt het TOT maximaal de helft vergoed.
Dus tot een max van 10.99 / 2 = 5,50 krijg je het vergoed. De 5,50 zal je dus moeten betalen en de 2,80 krijg je terug omdat je daarvoor 8,30 neertelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |