Hmm.. Big Americans..quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef Stephan1237 het volgende:
wat moet je met 48 pizza's
nodig heel italie uit![]()
Ik heb die folder. Maar ik moet morgen werken! ;{ Dus kan zelf niet langsgaan bij de Ah. ;oquote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef sharam het volgende:
wie heeft er wel een folder met die bier aanbieding van dirk van de broek met het heineken bier voor 6,99
ik heb hier geen folder
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zouden ze de advertentie in de Telegraaf wel accepteren trouwens?
Hoe kom je daarbij? Staat dat in de folder ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja
Heineken is ook de rest van de week geldig want het overlapt!!!!!
Behalve als ze de prijs aanpassen. Dan heb je er niks meer aan!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja
Heineken is ook de rest van de week geldig want het overlapt!!!!!
Lees jij eigenlijk wat er gepost wordt? Heb al drie keer gezegd dat er twee criteria genoemd worden: het moet een soortgelijke winkel zijn, en voor iedereen toegankelijk zijn. Ze bedoelen dus: geen groothandel enzo. Er wordt niks over afstand genoemd oid, ze reppen alleen van 'winkel in de buurt'.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef Chantalmv2 het volgende:
Wat zouden ze zeggen voor supermarkt in de buurt?
Nee want dat overlapt de actie van AH met die van Hoogvliet toch niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef sam93dor het volgende:
Over dat overlappen: de folder van de Hoogvliet gaat a.s. woensdag in, kan ik morgen al geld terugkrijgen? Nu ik dit zo typ verwacht ik het antwoord eigenlijk al
Heel vaak worden die prijzen toch niet aangepast.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Cooleflikker het volgende:
Heel leuk hoor, Maar waarom helpen jullie Albert heijn???
Dankzij zulke topic's helpen wij ze, waardoor de prijzen al zijn aangepast voordat de winkels open gaan!
lekker hequote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een serene rust in dit topic trouwens, sinds remlof is komen modden.
remlof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |