abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70230213

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten 7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH: Garantie - De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder. - Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels - De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt. De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak). - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant. - Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant. - Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt. -Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.

Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________

LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.

Ah heeft de regels mbt de folders idd aangescherpt. Enkel nog echte folders omdat er lui met photoshops rondlopen en de boel beflikkeren.

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Met vriendelijke groeten,

Sander van ********
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

Groothandels zijn niet meer toegestaan.

AH heeft een nieuwe regel ingevoerd, alleen vergelijkbare winkels in de buurt tellen nog mee. Wat "in de buurt" betekent is nog onduidelijk. Enkele FOK!ers hebben nog steeds gratis boodschappen meegekregen.
quote:
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Disclaimer: Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!

Lijst tot nu toe:
  • Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
  • Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
  • Aquafresh 3 producten voor 5 euro (Etos 3 halen 2 betalen komt op 4,93 voor tandenborstels en mondwater) <-- de folder staat nog niet online.

• Aquafresh tandpasta 3 voor 5 euro (hoogvliet, 2 voor 3 euro) <--wellicht zijn niet alle soorten tandpasta in deze actie
  • Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro) De 4-verpakking is één pak en daardoor wellicht niet dezelfde inhoud als de losse flessen bij AH
  • Bij hoogvliet is de Persil in de aanbieding. Het is moeilijk te achterhalen of het om dezelfde inhoud gaat. Lijkt onwaarschijnlijk

• Danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)

[ Bericht 1% gewijzigd door snabbi op 21-06-2009 23:06:57 ]
  • pi_70230265
    en we gaan weer verder!
    pi_70230283
    Kan iemand mijn typgebrek even verhelpen. De g zit naast de h enzo.
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 19:33 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
    Digros is goedkoper! (6,99 > 8,29)

Hierdoor krijg je 50% van het orginele bedrag (10,99) terug.
    (10.99 / 2 = 5,50) 5,50 euro dus.
    8,29 - 5,50 = 2,79 + 3,80 statiegeld = 6,60 per kratje incl. statiegeld.

Ik zeg doen!
    Nee je krijgt tot een maximum van de helft van de originele prijs terug. Dus je betaalt 5.50 en je krijgt ongeveer 2.80 terug.
    pi_70230333
    Is er een overzichtje van welke dingen morgen allemaal gehaald kunnen worden? Ik heb de laatste paar pagina's van het vorige topic gelezen en zag:
    Silan goedkoper bij Spar
    Heineken goedkoper bij Dirk

Is er nog meer?
    pi_70230397
    Lijst heb ik net toegevoegd onderaan de op.
    pi_70230426
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef snabbi het volgende:
    Kan iemand mijn typgebrek even verhelpen. De g zit naast de h enzo.
    [..]

Nee je krijgt tot een maximum van de helft van de originele prijs terug. Dus je betaalt 5.50 en je krijgt ongeveer 2.80 terug.
    De helft van de orginele prijs is 5,50 die krijg ik terug. Ik betaal in de bonus er 8,29 voor. zo staat het in de regels. Anders gaan ze ons weer lopen fokken..
    pi_70230461
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:08 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:

[..]

De helft van de orginele prijs is 5,50 die krijg ik terug. Ik betaal in de bonus er 8,29 voor. zo staat het in de regels. Anders gaan ze ons weer lopen fokken..
    Zo begreep ik het ook inderdaad...
    pi_70230476
    quote:
    Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
    De helft van de orginele prijs is 5,50. Die vergoeden ze. Ik krijg dus 5,50. Ik betaal 8,29 voor die bier. 8,29 - 5,50 is 2,79.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 20:10:10 #9
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_70230482
    TVP
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_70230506
    de heineken is in de aanbieding bij de dirk morgen een krat 6,99
    maar mijn vraag is hoe print je die reclame uit
    ik krijg alleen maar die krat op het papier maar er staat geen datum bij
    wie weet hoe het moet
    pi_70230518
    Geen intressante acties
    pi_70230547
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:11 schreef sharam het volgende:
    de heineken is in de aanbieding bij de dirk morgen een krat 6,99
    maar mijn vraag is hoe print je die reclame uit
    ik krijg alleen maar die krat op het papier maar er staat geen datum bij
    wie weet hoe het moet
    Printjes worden niet geaccepteerd, regel een foldertje!
    pi_70230583
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:10 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:

[..]

De helft van de orginele prijs is 5,50. Die vergoeden ze. Ik krijg dus 5,50. Ik betaal 8,29 voor die bier. 8,29 - 5,50 is 2,79.
    Je vergeet het woordje tot zwart te maken. Je krijgt het TOT maximaal de helft vergoed.
    Dus tot een max van 10.99 / 2 = 5,50 krijg je het vergoed. De 5,50 zal je dus moeten betalen en de 2,80 krijg je terug omdat je daarvoor 8,30 neertelde.

[ Bericht 13% gewijzigd door snabbi op 21-06-2009 20:15:27 (rekensommetje erbij) ]
    pi_70230590
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:
    Geen intressante acties
    BIERRR
    pi_70230653
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:13 schreef snabbi het volgende:

[..]

Je vergeet het woordje tot zwart te maken. Je krijgt het TOT maximaal de helft vergoed.
    en dan, alsnog 5,50 dan toch
    pi_70230659
    Staat het bier ook in de Dirk folder?
    pi_70230663
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:13 schreef SemperFii het volgende:

[..]

BIERRR
    Ik lust geen bier

Waarom geen intressante actie zoals gratis red bull
    pi_70230709
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Tim2005 het volgende:
    Staat het bier ook in de Dirk folder?
    Nee is een soort speciale folder met 6 aanbiedingen erop. de PRIJS ALARM DAGEN FOLDER
    pi_70230751
    Even een foto uit het vorige topic:

Mijn resultaat van gisteren.

Lees hier het hele verhaal.
    pi_70230804
    wie heeft er wel een folder met die bier aanbieding van dirk van de broek met het heineken bier voor 6,99
    ik heb hier geen folder
    pi_70230808
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    TVP
    ............................
    pi_70230819
    wat moet je met 48 pizza's

nodig heel italie uit
    pi_70230847
    Morgen maar eens bier halen.
    pi_70230855
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef sharam het volgende:
    wie heeft er wel een folder met die bier aanbieding van dirk van de broek met het heineken bier voor 6,99
    ik heb hier geen folder
    Hij staat in de Telegraaf. Pagina 5.
    pi_70230895
    Die tandpasta bij Hoogvliet zal wel lukken denken jullie? En hoe lang is tandpasta houdbaar?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')