Dat hij potentie had dat lijkt me met deze transfer wel bewezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als ie zoveel potentie had zou je denken dat hij wel mocht blijven.
Dat is altijd makkelijk achteraf. Bij Ajax had ie misschien nooit twee jaar achterelkaar in de basis gespeeld, wat ie bij Deportivo wel heeft gedaan. Waarom zou je een niet-EU speler voor minimaal 400.000 euro op de loonlijst laten staan, die een halfjaar geblesseerd was? Omdat het er misschien ooit wel eens uit zou kunnen komen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hij potentie had dat lijkt me met deze transfer wel bewezen.
D-K heeft wel gelijk. Als iemand nu een transfer naar Barcelona verdient, heeft Ajax het toch verkeerd gezien.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk achteraf. Bij Ajax had ie misschien nooit twee jaar achterelkaar in de basis gespeeld, wat ie bij Deportivo wel heeft gedaan. Waarom zou je een niet-EU speler voor minimaal 400.000 euro op de loonlijst laten staan, die een halfjaar geblesseerd was? Omdat het er misschien ooit wel eens uit zou kunnen komen?
Zoals zo vaak al gezegd; je kan niet elk spelertje die op zijn 16e of 17e een jaar leuk voetbalt, ten koste van alles maar 5 jaar lang vasthouden en hopen dat het een ster wordt.
En Filipe was volgens mij al 20.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
je kan niet elk spelertje die op zijn 16e of 17e een jaar leuk voetbalt
Present.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar de training?
Real Madrid ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
D-K heeft wel gelijk. Als iemand nu een transfer naar Barcelona verdient, heeft Ajax het toch verkeerd gezien.
Klopt maar eerst maar zien hoe hij het op dat niveau doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
D-K heeft wel gelijk. Als iemand nu een transfer naar Barcelona verdient, heeft Ajax het toch verkeerd gezien.
Klopt, maar daar moet je een nóg hoger niveau hebben dan bij Ajax.quote:
Ja, dat gebeurt wel eens toch? Als hij een seizoen geblesseerd is geweest, amper heeft gespeeld en in de weken dat hij speelde, niet heeft overtuigd, moet je dan maar x miljoen investeren plus een dik salaris voor een NON-eu speler, terwijl je in de lichting erachter misschien wel een net zo goede linksback met potentieel hebt lopen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik maak er ook geen punt van.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel eens toch? Als hij een seizoen geblesseerd is geweest, amper heeft gespeeld en in de weken dat hij speelde, niet heeft overtuigd, moet je dan maar x miljoen investeren plus een dik salaris voor een NON-eu speler, terwijl je in de lichting erachter misschien wel een net zo goede linksback met potentieel hebt lopen?
Je kan niet alle spelers met enig talent maar vast blijven houden totdat de potentie eruit komt. Dat je dan af en toe een speler mist waar het er wel bij uit komt; so be it. Hoort erbij.
Idd, maar het is inmiddels vaak genoeg bewezen dat je de ontwikkeling van een speler lang niet altijd kunt voorspellen. Beetje geluk moet je er toch ook wel bij hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Urby destijds.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
terwijl je in de lichting erachter misschien wel een net zo goede linksback met potentieel hebt lopen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik maak er ook geen punt van.
Maar het is wel zonde, zeker als je ziet hoe we de laatste jaren hebben lopen kutten op juist die positie.
Ik moet vroeg werken dus helaas niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Ook present. Tevens matige tvp.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen lijkt wel vakantie te hebbenquote:
Heb de week voor de eerste wedstrijd vrij, dus denk dat ik dan even een kijkje ga nemen. Met fakkels enzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel vakantie te hebben. Ik ga wel als het rustig is en er wat nieuwe aankopen zijn.
Ga dan achteraf meteen door naar het Feyenoord Supporters's Homequote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb de week voor de eerste wedstrijd vrij, dus denk dat ik dan even een kijkje ga nemen. Met fakkels enzo.
Heb al sinds februari geen les meer gevolgd.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel vakantie te hebben. Ik ga wel als het rustig is en er wat nieuwe aankopen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |