Doet de auto niet reiden nee?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef wwwer het volgende:
Meerdere malen bij de politie geweest maar de verzekering wordt nog wel betaald dus kunnen ze niet ingrijpen. Een verlopen APK kunnen ze zolang ze er niet mee reiden ook niks doen.
OMG, ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef wwwer het volgende:
Meerdere malen bij de politie geweest maar de verzekering wordt nog wel betaald dus kunnen ze niet ingrijpen. Een verlopen APK kunnen ze zolang ze er niet mee reiden ook niks doen.
Dan weet je nog niet wie de eigenaar is.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef PatatFriet het volgende:
Kan je t kenteken niet opzoeken op de site van de RDW?
Daar staan geen eigenaar gegevens bij en dat is maar goed ookquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef PatatFriet het volgende:
Kan je t kenteken niet opzoeken op de site van de RDW?
Jammer van de quotes hèquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef wwwer het volgende:
Kenteken is te vinden.. geen probleem.. maar dan heb je nog geen houder gegevens.
(En zeuren over typefouten doe je maar elders... en ik zie hem nergens meer hoor)
Met liefde een plasjequote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
als niemand kijkt, even een druppeltje olie onder de auto leggen
en dan NOG eens opbellen. wedden dat de eigenaar dan wel direct opgespoord zal worden ?
Je zou kunnen proberen een bezwaar kunnen bij de gemeente en hopen dat zij hem weg willen halen ivm straat beeld enz. Verder heb je geen mogelijkheid of je moet een vriendje bij de RDW hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef wwwer het volgende:
Kenteken is te vinden.. geen probleem.. maar dan heb je nog geen houder gegevens.
(En zeuren over typefouten doe je maar elders... en ik zie hem nergens meer hoor (a))
Want? Als er een parkeerplaats te kort in de straat is en iemand gebruikt de straat als opslag plaats... dan wil jij er ook wel wat aan doen hoor! En liever dat we het zo oplossen dan om iemand eigendommen te vernielen of iets...quote:
En wat als het een Patrol ofzo isquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon met 4 man optillen en in een andere straat dumpen.
Totdat de wouten je komen ophalen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Zolang er wegenbelasting is betaald mag dat ding er gewoon staan...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef wwwer het volgende:
[..]
Als er een parkeerplaats te kort in de straat is en iemand gebruikt de straat als opslag plaats...
Mwa... of het echt netjes is is een 2e....quote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Tism het volgende:
Mag TS om de één of andere reden het kenteken hier niet posten ofzo!?..
Mijn optie is minder werk en de eventuele eigenaar komt wel boven water dan en anders is het binnen notime een sloper en kun je de auto laten afvoeren op die grond.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Zolang er wegenbelasting is betaald mag dat ding er gewoon staan...
Voertuigsoort personenautoquote:
Ding is er dus al neergezet kort na de aanschaf?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef wwwer het volgende:
[..]
Voertuigsoort personenauto
Merk PONTIAC
Handelsbenaming TRANS SPORT E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 16-04-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 17-04-2008
Brute bak is dat, die gebruikte we vroeger altijd als schans om met de crossmotor over te springen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef wwwer het volgende:
[..]
Voertuigsoort personenauto
Merk PONTIAC
Handelsbenaming TRANS SPORT E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 16-04-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 17-04-2008
Andere straat? gewoon, dezelfde straat, maar dan midden op de rijbaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Ja dat vinden wij dus ook.. en daarom "balen" we er dus ook zo van.. lossen dingen graag op een nette manier op.. We weten ook wel zeker dat hij niet hier uit de straat komt maar uit 1 van de omliggende straten.. zelf heeft hij/zij er dus geen last van.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje vreemd, wel verzekering en belasting betalen en er verder niet naar omkijken.
Het slopen van andermans eigendommen ook al staan ze zo asociaal lang in de straat is niet mijn ding... dat laat ik maar aan andere over.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef sig000 het volgende:
Staan de banden nog op spanning? Die laten leeglopen is het begin van het einde voor die bak, de rest van het slopen gaat vanzelf dan.
Niet. De politie kan wel NAW gegevens zoeken aan de hand van een kenteken, maar voor gewone mensen is dat niet mogelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef F04 het volgende:
Hoe kun je dan een abbo krijgen bij het RDW om NAW gegevens etc in te zien?
Volgens mij zijn er op Fok wel een aantal personen die gewoon inzicht in de volledige database hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:29 schreef Light het volgende:
[..]
Niet. De politie kan wel NAW gegevens zoeken aan de hand van een kenteken, maar voor gewone mensen is dat niet mogelijk.
Dat lijkt me de beste tipquote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef Robin__ het volgende:
als ie apk heeft en zn verzekering betaald kun je weinig doen
Als ie niet op de handrem staat maar in de versnelling (zal wel als ie zolang stilstaat) kun je m de weg op duwen.. komt de politie vanzelf babbelen met de eigenaar. Geen stijl die mensen die een drukke straat gebruiken als stalling
waarschijnlijk rijd ie m dan achteruit terug en blijft ie weer staan maar wie weet levert het wat op
Een automaat? 100% dat dat ding dan in 'P' staat = geblokkeerde versnellingsbak.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lijkt me de beste tip
Is overigens een Amerikaan, dus zal wel op de handrem staan ivm automaat?
Inderdaad, ik herinner me een Karst Tates die 2 minuten na zijn ongeluk al met naam en toenaam op Fok! stondquote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er op Fok wel een aantal personen die gewoon inzicht in de volledige database hebben.
Er zullen ook politieagenten hier op FOK! zitten...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er op Fok wel een aantal personen die gewoon inzicht in de volledige database hebben.
Gekocht om op te knappen oid. nog geen tijd of geld om er aan te beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje vreemd, wel verzekering en belasting betalen en er verder niet naar omkijken.
Supermanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef Robin__ het volgende:
Als ie niet op de handrem staat maar in de versnelling (zal wel als ie zolang stilstaat) kun je m de weg op duwen..
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef wwwer het volgende:
.. en anders gaat er maar wat olie onder die auto...
Als de beste man gewoon wegenbelasting en verzekering betaald, doet hij niets en niemand kwaad. En is er totaal niks onfatsoenlijks aan om je auto neer te zetten op een plek die daarvoor bedoeld is namelijk parkeren.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:03 schreef wwwer het volgende:
nogmaals.. de auto staat zonder APK.
En voor iedereen die mij voor van alles uitmaakt wil ik wel even benadrukken dat ik duidelijk aangeef liever persoonlijk contact met deze persoon te zoeken om hier fatsoenlijk over te praten en het zo op te lossen dat de auto wat mij betreft elders geparkeerd wordt.. ik help wel duwen... Het gaat mij niet om "vuile" praktijken etc.. nee ik wil gewoon iemand op zijn fatsoen aanspreken dat je niet 14 maanden je auto stil zet op een openbare parkeerplaats waar parkeerplek te kort is..
Helaas is het onmogelijk om de eigenaar te achterhalen en moet ik dus gaan kijken naar vriendelijke andere manieren. Het slopen, vernielen of andere schade aan een auto aanbrengen is mijn inziens niet de vriendelijke weg...
als er echt onkruid door de banden groeit verrot dat ding gewoon, daar heeft niemand baat bij. Ook de eigenaar nietquote:Op maandag 22 juni 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Als de beste man gewoon wegenbelasting en verzekering betaald, doet hij niets en niemand kwaad. En is er totaal niks onfatsoenlijks aan om je auto neer te zetten op een plek die daarvoor bedoeld is namelijk parkeren.
Dan nog als de man gewoon betaald aan wegenbelasting en verzekering , mag de auto daar gewoon staan en is het gewoon dikke vette pech voor degene die er last van hebben maar de auto mag er net zo goed staan als een andere auto.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als er echt onkruid door de banden groeit verrot dat ding gewoon, daar heeft niemand baat bij. Ook de eigenaar niet
Ga in een stad wonen en doe alles met het OVquote:
Moet makkelijk te doen zijn. 250kg per persoon. Koekie eitje.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind dat zolang er wegenbelasting wordt betaald en het kenteken niet geschorst ofiets dergelijks is je gewoon niet moet zeuren. Er wordt betaald om met je auto op de openbare weg te mogen dus als je daar je auto wilt neerzetten Prima.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:30 schreef BroesWillems het volgende:
Kan TS wel begrijpen hoor... parkeerplaatsen zijn er bij mij in de buurt ook niet in overvloed. Als je graag een auto wilt hebben om op te knappen oid, dan kun je toch stalling regelen?
Ok, als de auto er een maandje staat is het nog niet zo'n ramp. Maar 14 maand is wel lang.
De auto staat daar weg te rotten, en een parkeerplaats in te nemen die daar toch al schaars zijn. Ik zou ook kwaad worden en dingen proberen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef Turquaz52 het volgende:
heb me Uno toen ik geen rijbewijs had 2 maanden elke dag voor iemands deur geparkeerd, maar soms ging ik er expres heen lopen en expres mee wegrijden en parkeren wanneer er iemand uit het raam keek of voor de deur stond.. Puur omdat er van die associale mensen zoals TS bestaan op de wereld en zo focking zielig zijn om onder andermans auto olie te gooien..
Wat ben jij vies TS, ik walg van mensen zoals jou
Dan word ie gebruikt, dan is het logisch dat de buurman niet ver wil lopen (net als jij dat niet wil)quote:Op maandag 22 juni 2009 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vind dat zolang er wegenbelasting wordt betaald en het kenteken niet geschorst ofiets dergelijks is je gewoon niet moet zeuren. Er wordt betaald om met je auto op de openbare weg te mogen dus als je daar je auto wilt neerzetten Prima.
Dat het niet leuk is voor de buurt snap ik ook , maar stel de buurman gaat elke dag 's ochtends naar zn werk en zet hem er 's avonds weer neer op exact dezelfde plek ? dan heb je er toch ook geen problemen mee.
Als je dan toch niet van plan bent om met die auto te rijden zorg er dan gewoon voor fatsoenlijke stalling. Blijft zijn auto lekker droog staan en rot hij niet weg en dan hoeft de buurt niet naar een langzaam weg rottende, onder de alg zittende auto te kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vind dat zolang er wegenbelasting wordt betaald en het kenteken niet geschorst ofiets dergelijks is je gewoon niet moet zeuren. Er wordt betaald om met je auto op de openbare weg te mogen dus als je daar je auto wilt neerzetten Prima.
Dat het niet leuk is voor de buurt snap ik ook , maar stel de buurman gaat elke dag 's ochtends naar zn werk en zet hem er 's avonds weer neer op exact dezelfde plek ? dan heb je er toch ook geen problemen mee.
Ik zeg ook niet dat het netjes is , ik zeg dat zolang er wegenbelasting betaald wordt hij netzoveel recht heeft als jij en ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dan word ie gebruikt, dan is het logisch dat de buurman niet ver wil lopen (net als jij dat niet wil)
als ie daar alleen maar staat moet de eigenaar gewoon 1x wat verder lopen.. ipv dat de ts iedere keer in een andere straat moet parkeren, een maand moet kunnen.. maar dit is gewoon geen stijl van de eigenaar.
Klopt niet helemaal, ook een geparkeerde auto op de openbare weg moet geldige APK hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:57 schreef Phuturistixxx het volgende:
Met verlopen APK mag je prima parkeren op de openbare weg. Als hij weg. bel. betaald heeft hij net zoveel recht om daar te parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |