quote:
Gnibvik toch?quote:
Bij een tweede kind was het niet erg geweest?quote:
Wat denk je? Dat als ik de vader zou zijn ik geen veto op de naam zou hebben?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Ascendancy het volgende:
![]()
![]()
![]()
TS, is het jouw kind of van een ander?
Persoonlijk zou ik bij de derde pas gaan klooien met de naam.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef -J-D- het volgende:
Bij een tweede kind was het niet erg geweest?
Dat vind ik net zo'n vreemde actie als die van die gozer uit de OP.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik bij de derde pas gaan klooien met de naam.
Ja kan zo'n zuur kutwijf hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat als ik de vader zou zijn ik geen veto op de naam zou hebben?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
HIHI!!11![]()
![]()
DAT LIJKT NET FRAMBOOS
![]()
![]()
!111!1!!
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef Rosbief het volgende:
Wat gebeurt er btw als je de schaamlippen bij een zwangere vrouw dichtnaait? Kan er de baby dan niet uit of komt er zo'n hoge druk op te staan dat de complete kut van het lijf scheurt?
Had je plannen ?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef Rosbief het volgende:
Wat gebeurt er btw als je de schaamlippen bij een zwangere vrouw dichtnaait? Kan er de baby dan niet uit of komt er zo'n hoge druk op te staan dat de complete kut van het lijf scheurt?
Iets in deze richting denk ikquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef Rosbief het volgende:
quote:
Iemand die een KLB-topic opent over het feit dat z'n kind geboren is moet sowieso een nekschot.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat als ik de vader zou zijn ik geen veto op de naam zou hebben?
Wat is dit? De geboorte van een brommer?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Iets in deze richting denk ik
[ afbeelding ]
Als ze hard genoeg perst... een baby rollade?quote:
Groce!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Iets in deze richting denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Als ze hard genoeg perst... een baby rollade?
waarschuwing van higher ups enzoquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
Waarom staat classpc niet meer in je profiel?
Hij is er al en de aangifte is ook al gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef piekartz87 het volgende:
mijn medeleven gaat uit naar het ongeboren kind
Geexplodeerde walvis in 2004 in Taiwan...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is dit? De geboorte van een brommer?
Lijkt op een ontplofte walvis. (Op die oplegger daar achter.)quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Mjah, hap.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef -J-D- het volgende:
Dat vind ik net zo'n vreemde actie als die van die gozer uit de OP.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan heb je acht maanden om over die naam na te denken, komt die gozer er eindelijk uit en hoe noem je hem dan?
Ambroos.
![]()
Godverdomme..
Laatst hoorde ik een meisje geroepen worden dat 'Moyenne' heette... Die ouders snappen het ook niet helemaal...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]_!
Tevens mensen die hun kind een "leuke" en "originele" naam willen meegeven.
Ja, maar hij heet al Otto.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Iblis het volgende:
O. den Besten had liever een naam als Wolfgang gehad?
G-a-a-pquote:
Nah, deze Ambrose ook hoor, zijn ouders zijn schofterig loaded.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Naahh toch meer met Ambroos want dat andere kind kan later een leuke erfenis tegemoet zien
Whehehe, hij heeft ook nog een Duitse achternaam.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef McGilles het volgende:
Adolf-Ambroos
nee dat zijn leuke initialen. Noemen ze hem allemaal anonieme alcoholistquote:
Het erge is dat hij die nog gaat horen ookquote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
HIHI!!11![]()
![]()
DAT LIJKT NET FRAMBOOS
![]()
![]()
!111!1!!
quote:
Het is dat ik al lag, anders was ik omgevallen van de slappe lachquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |