Vertel ons even hoe dat ging danquote:Op zondag 21 juni 2009 19:17 schreef avw1982 het volgende:
Ow dat kistje. Vriend van me heeft er ook zo één en binnen 2 minuten had ik hem open. Is echt te makkelijk.
Misschien is de verkoper blij dat hij er van af isquote:Op zondag 21 juni 2009 19:26 schreef heartwork het volgende:..............................
Vind het wel bizar dat ik maar 0,01 cent verzendingskosten hoef te betalen
Het deksel zit anders gemonteerd dan je zou verwachten. Als je het kistje net iets anders beetpakt , kan je hem zo openschuiven.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vertel ons even hoe dat ging dan![]()
![]()
En wat zit er inquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Het deksel zit anders gemonteerd dan je zou verwachten. Als je het kistje net iets anders beetpakt , kan je hem zo openschuiven.
Zou het niet weten. Die maat had het er al uitgehaald en was alleen benieuwd of het ons ook lukte.quote:
Waar heb je die ergens gehaald dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef mcwops het volgende:
dat kistje is in 2 seconden open. heb m hier liggen. aan de afwerking kun je ontdekken welke delen openschuiven, die zijn minder goed geverfd.
je kunt er verjaardagskadootjetje in kwijt. heel klein dus, sieraad of zo. hij is gewoon leeg
Die heb ik hier eentje. Ooit uit Japan meegenomen, daar zijn die dingen redelijk gewoon. In 21 stappen te openen. Niet ideaal om dingen in te bewaren omdat je na een half jaar de combinatie alweer vergeten bent..quote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook een geheimkistje gehadWeliswaar niet dezelfde, maar toch. Daarbij moest je een stukje hout opzij schuiven voordat ie open kon. Er zijn ook ingewikkelde kistjes waarbij je eerst twintig stukjes moet schuiven (in een vaste volgorde) voor ie open kan
Ideaal om dingen in te bewaren
echt te vet zijn die dingen, heb je die ook in andere materialen dan hout? (staal ofzo)quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die heb ik hier eentje. Ooit uit Japan meegenomen, daar zijn die dingen redelijk gewoon. In 21 stappen te openen. Niet ideaal om dingen in te bewaren omdat je na een half jaar de combinatie alweer vergeten bent..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
staat in t watermerk van de afbeeldingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |