Ts weet niet om te gaan met eten en geeft vervolgens 't snoep de schuld.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef mrkanarie het volgende:
Ik had afgelopen week met m'n vriendin een zakje tumtum gekocht, en die had ze later in mijn tas gestopt. Nu haalde ik m net uit mijn tas en heb m net bijna helemaal leeggegeten. Maar, nu ben ik misselijk.Even voor de duidelijkheid, dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Klacht: tumtum is misselijkmakend.
Wat gebeurt er dan de volgende dag?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
8 rollen stophoest opeten is ook niet leuk, vooral de volgende dag niet
Klinkt bekendquote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
8 rollen stophoest opeten is ook niet leuk, vooral de volgende dag niet
Dan moet het er weer uit komenquote:
precies, de wc reserveren is geen overbodige luxequote:
BT heeft meerdere malen met gorgelende pruttelende diarree kwakjes boven de wc gehangenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt bekend![]()
!
En dat van de tumtummetjes is ook waar inderdaad!
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef Druktemaker het volgende:
Mensen die zichzelf niet in kunnen houden
Het snoep is hier de boosdoener. Net als een lekkere vrouw die zich volledig beschikbaar stelt terwijl je een vriendin hebt; als je er teveel van nuttigt krijg je problemen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef Druktemaker het volgende:
Mensen die zichzelf niet in kunnen houden
Niet bepaaldquote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BT heeft meerdere malen met gorgelende pruttelende diarree kwakjes boven de wc gehangen![]()
![]()
En de hoest?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet bepaaldmaar ik was na heel veel stophoest wel de volgende dag nog steeds misselijk
!
dan had je er niet genoeg opquote:Op zondag 21 juni 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet bepaaldmaar ik was na heel veel stophoest wel de volgende dag nog steeds misselijk
!
Ik at ze gewoon omdat ik ze lekker vondquote:
Ik had er niet aan moeten denken er nóg meer te etenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |