abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70236785
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef CarOnline het volgende:
Je hebt daar gewoon een loei van een subforum! Waarom moet er dan elke keer geroepen worden: Kom je ook nog vrijdag? Zetten we de Stoli koud? Kom jij, kom ik, komt zij, wie gaat er naar Eindhoven?
Het stoorde me echt ja. En nee, ik heb er niets van gezegd maar als vooral Cc er weer eens over begon, dan kon ik wel eens uit mn vel springen ja. Met dat zogenaamde interessante geblaat.
Deze reeks is wel RLS he . Het zijn users die allemaal vanuit die hoek komen, dus natuurlijk is er enorme overlap van daar en hier. Je in een RLS met z'n alleen distantiëren van een RLS lijkt me vrij onmogelijk.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_70236786
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef CarOnline het volgende:

Je hebt daar gewoon een loei van een subforum! Waarom moet er dan elke keer geroepen worden: Kom je ook nog vrijdag? Zetten we de Stoli koud? Kom jij, kom ik, komt zij, wie gaat er naar Eindhoven?
Het stoorde me echt ja. En nee, ik heb er niets van gezegd maar als vooral Cc er weer eens over begon, dan kon ik wel eens uit mn vel springen ja. Met dat zogenaamde interessante geblaat.
Niet specifiek Cc, ook anderen. Ik kan daar ook niet zo heel goed tegen. Maar net zo irritant vond ik het geneuzel van mensen die daar geweest waren met "Ze werken zo hard, ze zijn zo aardig". Tief een eind op zeg. Fok! moet ongezouten kritiek geven, punt uit! (ook de moderatoren, want dat zijn ook kijkers)
  zondag 21 juni 2009 @ 22:39:24 #278
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236791
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Lieverd ik heb niks met dat sing a long gedoe .. Ja ik heb me er ook wel es over uitgelaten maar ik vind het wel best.
Als wij een SAL subforum hadden, zaten we hier ook niet elke vrijdag als nog.
Of te roepen wat we vanavond gaan zingen. In het andere forum.
Screw them.
We're going home.
pi_70236792
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Stommie
Thanks, jij ook zo Bommert.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_70236804
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef FANN het volgende:

[..]

ja Muis maar er werd gevraagd naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vonden
en waarom ze het NIET leuk vonden, de mensen die het wél leuk vonden moeten natuurlijk
vooral blijven kijken als er een Bunker 2 komt, als je het leuk vindt heb je ook nergens last van,
pas als je écht kritiek had jah.... dan kreeg je iedereen op je nek, lees maar een een paar topics na...
Uhh waarom zouden ze ??? naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vonden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70236815
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar er werd gevraagd wat ik er tegen had. En ik maak me er verder niet druk over.
Maar er werd gevraagd door Laysa wat ik er tegen had. Nou, als iemand dat écht wil weten, wil ik dat wel vertellen.
Ik kan 't waarderen heur .
  zondag 21 juni 2009 @ 22:40:17 #282
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70236831
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef Talitha het volgende:

[..]

Thanks, jij ook zo Bommert.

Hopen dat Noddie met me mee wil doen rellen ontketenen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70236856
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Als wij een SAL subforum hadden, zaten we hier ook niet elke vrijdag als nog.
Of te roepen wat we vanavond gaan zingen. In het andere forum.
Daar gaat het nu ff niet om ...
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 21 juni 2009 @ 22:41:10 #284
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236859
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Deze reeks is wel RLS he . Het zijn users die allemaal vanuit die hoek komen, dus natuurlijk is er enorme overlap van daar en hier. Je in een RLS met z'n alleen distantiëren van een RLS lijkt me vrij onmogelijk.
Haha ja, dat is lekker
Dat hele RLS slaat helemaal nergens meer op. Dat was een kliekje vanuit DGK wat negens naar toe kon. Omdat DGK niet meer bestond is er RLS van gemaakt. En is het nog steeds.
Maar dekt echt de lading niet.
Screw them.
We're going home.
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:41:21 #285
184769 crew  Deisyy
pi_70236866
Psies, het is geven en nemen hoor.

Het is overal weleens wat, op elk potje past een dekseltje en de pot verwijt de ketel dan weer, vooral als het gras bij de buren groener is
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_70236876
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:

[..]

ze hadden hem een oscar moeten geven....nah...een gouden kalf dan
Een standbeeld Ik vond het spel de Bunker niet zo heel spannend, maar wel geweldig vond ik alles wat daar fout ging en de randverschijnselen op Fok!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:41:45 #287
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236891
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar gaat het nu ff niet om ...
Wel! Dat is precies het punt.
Wat ik wil duidelijk maken.
Screw them.
We're going home.
pi_70236938
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja, dat is lekker
Dat hele RLS slaat helemaal nergens meer op. Dat was een kliekje vanuit DGK wat negens naar toe kon. Omdat DGK niet meer bestond is er RLS van gemaakt. En is het nog steeds.
Maar dekt echt de lading niet.
Qua inhoud niet, maar qua users komen we toch echt allemaal daar vandaan. Als er dan iets 'soortgelijks' komt is er wel degelijk overlap .
  zondag 21 juni 2009 @ 22:43:02 #289
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236953
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Een standbeeld Ik vond het spel de Bunker niet zo heel spannend, maar wel geweldig vond ik alles wat daar fout ging en de randverschijnselen op Fok!
Ja dus je keek niet voor het programma dus, maar voor alles wat er mis ging.
Soort ramptoerist.

Niet dat dat fout is, maar het programma an sich boeide je niet?
Screw them.
We're going home.
pi_70236989
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wel! Dat is precies het punt.
Wat ik wil duidelijk maken.
Da snap ik het niet meer
  zondag 21 juni 2009 @ 22:44:04 #291
16245 CarOnline
met lange O
pi_70237006
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Qua inhoud niet, maar qua users komen we toch echt allemaal daar vandaan. Als er dan iets 'soortgelijks' komt is er wel degelijk overlap .
Ja, en ik heb daar NOOIT iets van gezegd. Tis namelijk mijn SC niet.
Ik ben geen mod en ik stel geen zak voor.

Maar als er dan toch naar gevraagd wordt en ik toch een keer alles eruit gooi, dan dit ook maar.
Screw them.
We're going home.
pi_70237011
quote:

[..]

Dát maakte de hele bunker...als dat er niet was geweest dan...dan....pffff want van de kandidaten moest je het niet hebben
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:44:19 #293
184769 crew  Deisyy
pi_70237013
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Da snap ik het niet meer
Ga jij eerst maar eens terug lezen dan
  zondag 21 juni 2009 @ 22:45:22 #294
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70237051
quote:

[..]

Wat hij zegt!

Eerlijk is eerlijk, de bunkert qua stream, qua bewoners vond ik enorme Plakpoep , die Bart, die stomme spelletjes en die gaymosexuals met hun pot sjel! Maar wat erom heen gebeurde was super....
Danny doet toch wel weer mee met de oinker bomline 2 ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:45:25 #295
184769 crew  Deisyy
pi_70237055
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dát maakte de hele bunker...als dat er niet was geweest dan...dan....pffff want van de kandidaten moest je het niet hebben
Maar Pim had wel een lekker kontje
  zondag 21 juni 2009 @ 22:45:45 #296
16245 CarOnline
met lange O
pi_70237080
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Da snap ik het niet meer
Hou het gescheiden! Dat bedoel ik.

Ik lees ook over nachtbagger heen, als je het dan toch over de YT hebt.
Dat vind ik ook geen probleem. Maar als je een heel subforum hebt, hou het lekker in je subforum, waar mensen zitten die het wel graag lezen.
Screw them.
We're going home.
pi_70237087
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja dus je keek niet voor het programma dus, maar voor alles wat er mis ging.
Soort ramptoerist.

Niet dat dat fout is, maar het programma an sich boeide je niet?
Ik ben inderdaad een ramptoerist. Hoe meer herrie des te breder mijn grijns. Het programma boeide mij niet vanwege de leeftijd van die spelers en later kwam daar ook nog eens dat militaristische geneuzel bij. Het was redelijk inhoudsloos. Het waren daar allemaal lieve kijkbuiskindertjes, redelijk oppervlakkig en vooral lief tegen elkaar. Gewoon aardige mensen, dat wel, maar niet om er lang naar te kijken.
pi_70237093
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhh waarom zouden ze ??? naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vonden
huh? hier werd gevraagd naar eigenlijk de mening van Caro waarom zij het niet leuk vond,
en toen gaf ik ook even mijn mening, gewoon omdat het kon...

en als je in TBO kritiek posten, of zelfs niet eens kritiek maar een mening die niet goed viel
dan had je ook gelijk de poppen aan het dansen, én dan bedoel ik écht de ''poppetjes''
die zelfs vonden dat je dan maar op moest tieven, niet dat ze daar enig recht toe hadden, maar
B & B wilde toch ook graag weten wat er wél en niet leuk werd gevonden?

Ik had het wel heel snel bekeken daar, kan je niet tegen kritiek, oké zoek het dan lekker
zelf uit, maar ze laten zich wél af en toe zien als ze Fok of Fokkers nodig hebben...

dat stoorde mij behoorlijk....
pi_70237103
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat hij zegt!

Eerlijk is eerlijk, de bunkert qua stream, qua bewoners vond ik enorme Plakpoep , die Bart, die stomme spelletjes en die gaymosexuals met hun pot sjel! Maar wat erom heen gebeurde was super....
Danny doet toch wel weer mee met de oinker bomline 2 ?
ja dat heb je toch gezien on stream ...wel op blijven letten bommie
pi_70237123
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar Pim had wel een lekker kontje
dat dan weer wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')