Deze reeks is wel RLS hequote:Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef CarOnline het volgende:
Je hebt daar gewoon een loei van een subforum! Waarom moet er dan elke keer geroepen worden: Kom je ook nog vrijdag? Zetten we de Stoli koud? Kom jij, kom ik, komt zij, wie gaat er naar Eindhoven?
Het stoorde me echt ja. En nee, ik heb er niets van gezegd maar als vooral Cc er weer eens over begon, dan kon ik wel eens uit mn vel springen ja. Met dat zogenaamde interessante geblaat.
Niet specifiek Cc, ook anderen. Ik kan daar ook niet zo heel goed tegen. Maar net zo irritant vond ik het geneuzel van mensen die daar geweest waren met "Ze werken zo hard, ze zijn zo aardig". Tief een eind op zeg. Fok! moet ongezouten kritiek geven, punt uit! (ook de moderatoren, want dat zijn ook kijkers)quote:Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef CarOnline het volgende:
Je hebt daar gewoon een loei van een subforum! Waarom moet er dan elke keer geroepen worden: Kom je ook nog vrijdag? Zetten we de Stoli koud? Kom jij, kom ik, komt zij, wie gaat er naar Eindhoven?
Het stoorde me echt ja. En nee, ik heb er niets van gezegd maar als vooral Cc er weer eens over begon, dan kon ik wel eens uit mn vel springen ja. Met dat zogenaamde interessante geblaat.
Als wij een SAL subforum hadden, zaten we hier ook niet elke vrijdag als nog.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd ik heb niks met dat sing a long gedoe .. Ja ik heb me er ook wel es over uitgelaten maar ik vind het wel best.
Uhh waarom zouden ze ??? naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vondenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja Muis maar er werd gevraagd naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vonden
en waarom ze het NIET leuk vonden, de mensen die het wél leuk vonden moeten natuurlijk
vooral blijven kijken als er een Bunker 2 komt, als je het leuk vindt heb je ook nergens last van,
pas als je écht kritiek had jah.... dan kreeg je iedereen op je nek, lees maar een een paar topics na...
Ik kan 't waarderen heurquote:Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar er werd gevraagd wat ik er tegen had. En ik maak me er verder niet druk over.
Maar er werd gevraagd door Laysa wat ik er tegen had. Nou, als iemand dat écht wil weten, wil ik dat wel vertellen.
quote:
Daar gaat het nu ff niet om ...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als wij een SAL subforum hadden, zaten we hier ook niet elke vrijdag als nog.
Of te roepen wat we vanavond gaan zingen. In het andere forum.
Haha ja, dat is lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deze reeks is wel RLS he. Het zijn users die allemaal vanuit die hoek komen, dus natuurlijk is er enorme overlap van daar en hier. Je in een RLS met z'n alleen distantiëren van een RLS lijkt me vrij onmogelijk.
Een standbeeldquote:Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze hadden hem een oscar moeten geven....nah...een gouden kalf dan
Qua inhoud niet, maar qua users komen we toch echt allemaal daar vandaan. Als er dan iets 'soortgelijks' komt is er wel degelijk overlapquote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja, dat is lekker![]()
Dat hele RLS slaat helemaal nergens meer op. Dat was een kliekje vanuit DGK wat negens naar toe kon. Omdat DGK niet meer bestond is er RLS van gemaakt. En is het nog steeds.
Maar dekt echt de lading niet.
Ja dus je keek niet voor het programma dus, maar voor alles wat er mis ging.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een standbeeldIk vond het spel de Bunker niet zo heel spannend, maar wel geweldig vond ik alles wat daar fout ging en de randverschijnselen op Fok!
Da snap ik het niet meerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel! Dat is precies het punt.
Wat ik wil duidelijk maken.
Ja, en ik heb daar NOOIT iets van gezegd. Tis namelijk mijn SC niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Qua inhoud niet, maar qua users komen we toch echt allemaal daar vandaan. Als er dan iets 'soortgelijks' komt is er wel degelijk overlap.
Dát maakte de hele bunker...als dat er niet was geweest dan...dan....pffff want van de kandidaten moest je het niet hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een standbeeldIk vond het spel de Bunker niet zo heel spannend, maar wel geweldig vond ik alles wat daar fout ging en de randverschijnselen op Fok!
Wat hij zegt!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Pim had wel een lekker kontjequote:Op zondag 21 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dát maakte de hele bunker...als dat er niet was geweest dan...dan....pffff want van de kandidaten moest je het niet hebben
Hou het gescheiden! Dat bedoel ik.quote:
Ik ben inderdaad een ramptoerist. Hoe meer herrie des te breder mijn grijns. Het programma boeide mij niet vanwege de leeftijd van die spelers en later kwam daar ook nog eens dat militaristische geneuzel bij. Het was redelijk inhoudsloos. Het waren daar allemaal lieve kijkbuiskindertjes, redelijk oppervlakkig en vooral lief tegen elkaar. Gewoon aardige mensen, dat wel, maar niet om er lang naar te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dus je keek niet voor het programma dus, maar voor alles wat er mis ging.
Soort ramptoerist.
Niet dat dat fout is, maar het programma an sich boeide je niet?
huh? hier werd gevraagd naar eigenlijk de mening van Caro waarom zij het niet leuk vond,quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh waarom zouden ze ??? naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vonden
ja dat heb je toch gezien on streamquote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Eerlijk is eerlijk, de bunkert qua stream, qua bewoners vond ik enorme Plakpoep , die Bart, die stomme spelletjes en die gaymosexuals met hun pot sjel! Maar wat erom heen gebeurde was super....
Danny doet toch wel weer mee met de oinker bomline 2 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |