Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:36 schreef mieuwmieuw het volgende:
Komop gast, dat is gewoon fucking gay. Kassa is vrouwenwerk.
Daar kun je gelijk in hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:38 schreef Fascination het volgende:
Vaak zijn jongens die achter de kassa zitten ook homo is mijn ervaring.Maar sowieso, schelden met het woord "homo" is extreem triest.
Op mijn 15/16e leeftijd vond ik dat wel wat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus je werkte bij de AH en klaagt over 'VMBO volk' dat geen baan kan krijgen. Moet ik hieruit concluderen dat je een baan bij de AH heel wat vindt?
De AH heel wat vinden..quote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Op mijn 15/16e leeftijd vond ik dat wel wat ja
Ik had vroeger geld jij...?
Loser.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zorgen hoeven maken over geld.
wowquote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef DurumDoner het volgende:
Hehe bij ons bij de Dirk zit ook zo'n gast achter de kassa, die scheld ik ook altijd uit voor homo, moet hij maar niet achter de kassa zitten.![]()
Whow! Jij bent echt stoer zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef DurumDoner het volgende:
Hehe bij ons bij de Dirk zit ook zo'n gast achter de kassa, die scheld ik ook altijd uit voor homo, moet hij maar niet achter de kassa zitten.![]()
Oh ja, want jij kan iets zeggen over mijn thuissituatie. Niet iedereen heeft vroeger een supermarktbaantje nodig gehad om rond te kunnen komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Loser.
Nu roepen vroeger had ik nooit geld zorgen maar je kreeg voor je verjaardag wel een tijdschrift en één euro voor een blikje cola.
Dat jij een onderontwikkelde homohater bent weten we nu wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef DurumDoner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |