abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:29:07 #151
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70823712
Speelt Stuttgart aankomend seizoen eigenlijk CL of Europa League, lijkt me ook wel een belangrijke voorwaarde in zijn keuze?
pi_70823749
Een ronde moeten ze winnen om CL te spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70823804
Ik hoop dat Bert het hem dit flink kwalijk neemt en dat Huntelaar zich nu extra mag gaan bewijzen.
-
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:32:47 #154
144262 thewishmaster
pi_70823829
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:32 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat Bert het hem dit flink kwalijk neemt en dat Huntelaar zich nu extra mag gaan bewijzen.
Wat kwalijk neemt? Dat hij naar Real gaat en na een 1/2 jaar wordt geconfronteerd met concurrentie waar je onmogelijk van kan winnen?
pi_70823867
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:32 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wat kwalijk neemt? Dat hij naar Real gaat en na een 1/2 jaar wordt geconfronteerd met concurrentie waar je onmogelijk van kan winnen?
Nee, dat ie in een keer 3 stappen terug doet nu.
-
pi_70823903
Stuttgart is een prima club voor Huntelaar. Goeie stap Als hij zich hier bewijst kan ie zo nog naar een echte Europese topclub.
It Never Hurts To Help!
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:38:11 #157
144262 thewishmaster
pi_70824009
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, dat ie in een keer 3 stappen terug doet nu.
Van Marwijk wil dat de spelers spelen bij hun club, anders spelen ze niet in de basis. Huntelaar zal nu gewoon moeten erkennen dat hij tekort komt voor de absolute top en moet gaan spelen in de Europese subtop.
pi_70824137
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Van Marwijk wil dat de spelers spelen bij hun club, anders spelen ze niet in de basis. Huntelaar zal nu gewoon moeten erkennen dat hij tekort komt voor de absolute top en moet gaan spelen in de Europese subtop.
Dan had ie naar een Europese subtopper moeten gaan idd. Duitsland is al geen topcompetitie, en dan ook nog niet eens de top daar. Had ie nog beter naar een Engelse subtopper kunnen gaan.
-
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:43:25 #159
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70824195
voor hoeveel is huntelaar ook alweer gehaald?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:44:35 #160
144262 thewishmaster
pi_70824241
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:43 schreef Grimm het volgende:
voor hoeveel is huntelaar ook alweer gehaald?
20 miljoen, dat kon door bonussen oplopen tot 27 miljoen.
pi_70824480
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan had ie naar een Europese subtopper moeten gaan idd. Duitsland is al geen topcompetitie, en dan ook nog niet eens de top daar. Had ie nog beter naar een Engelse subtopper kunnen gaan.
Dit jaar 3e geworden en 2 jaar geleden nog kampieon. Dan hoor je als Stuttgart zijnde inderdaad niet bij de top...
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:53:01 #162
144262 thewishmaster
pi_70824534
De Duitse competitie is de vierde van Europa (na Italië, Spanje en Engeland) en Stuttgart bevindt zich de laatste jaren toch wel in de top vijf, niets mis mee dus.
pi_70824696
Er is nog niks rond mensen. Bovendien zijn er nog meerdere clubs (lees: betere) geïnteresseerd waaronder United.

Met alle respect voor Stuttgart, Klaas Jan verdient toch echt wel beter.
pi_70824782
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dit jaar 3e geworden en 2 jaar geleden nog kampieon. Dan hoor je als Stuttgart zijnde inderdaad niet bij de top...
Duitsland heeft maar 1 absolute topclub en de rest is subtop met zo nu en dan een uitschieter.
-
pi_70824812
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is nog niks rond mensen. Bovendien zijn er nog meerdere clubs (lees: betere) geïnteresseerd waaronder United.

Met alle respect voor Stuttgart, Klaas Jan verdient toch echt wel beter.
United zou geweldig zijn voor hem.
-
pi_70824972
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

als ze niet vonden dat hij niet goed genoeg is en Ibrahimovic een beter optie voor ze schijnt te zijn
pi_70825000
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Duitsland heeft maar 1 absolute topclub en de rest is subtop met zo nu en dan een uitschieter.
resultaten uit het VERRE verleden bieden geen garanties voor de toekomst

Bayern is niet meer wat het ooit was.
pi_70825012
quote:

[..]

Indeed.
Klaas heeft trouwens gewoon het laatste woord.
Voor iedereen die hier roept dat het een sukkel is, omdat ie naar Stuttgart gaat:
Hij heeft zelf zijn mening nog niet eens gegeven, als het al waar is dat Real en Stuttgart het eens zijn.
pi_70825035
quote:

[..]

Ik twijfel er geen moment aan dat hij daar zal slagen. De ideale omgeving voor hem met een uitstekende coach aan het roer. En in ieder geval kan hij altijd op de waardering/steun van de supporters rekenen, in goede en slechte tijden. Bij de supporters van Real is dat imo ver te zoeken. Zie Drenthe.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:17:36 #170
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70825431
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik twijfel er geen moment aan dat hij daar zal slagen. De ideale omgeving voor hem met een uitstekende coach aan het roer. En in ieder geval kan hij altijd op de waardering/steun van de supporters rekenen, in goede en slechte tijden. Bij de supporters van Real is dat imo ver te zoeken. Zie Drenthe.
Ik denk dat huntelaar op dit moment niet de ideale kandidaat is voor united.. Berbatov leek het vorig jaar ook op z'n sloffen wel te kunnen doen maar daar is ferguson ook op terug gekomen. ik denk niet dat huntelaar in het systeem kan spelen wat united voor ogen heeft. destijds met Nistelrooy waren veelal beckham en giggs de aangeven en die knalde nistelrooy er elke keer in. Maar united speelt niet meer op deze manier.Voor het spel wat united speelt denk ik dat huntelaar snelheid tekort komt.. Maar desalniettemin is hij van harte welkom en mag hij mij het tegendeel bewijzen.. graag zelfs, want in een systeem wat huntelaar past, is er niet een die meer goals maakt dan huntelaar.
pi_70826291
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik denk dat huntelaar op dit moment niet de ideale kandidaat is voor united.. Berbatov leek het vorig jaar ook op z'n sloffen wel te kunnen doen maar daar is ferguson ook op terug gekomen. ik denk niet dat huntelaar in het systeem kan spelen wat united voor ogen heeft. destijds met Nistelrooy waren veelal beckham en giggs de aangeven en die knalde nistelrooy er elke keer in. Maar united speelt niet meer op deze manier.Voor het spel wat united speelt denk ik dat huntelaar snelheid tekort komt.. Maar desalniettemin is hij van harte welkom en mag hij mij het tegendeel bewijzen.. graag zelfs, want in een systeem wat huntelaar past, is er niet een die meer goals maakt dan huntelaar.
Ben het met je eens. Hij is een topspits in de zin van goals maken en is geen spits die zelf zijn kansen creeert. Belangrijk is dat hij bij de ploeg moet passen en de voetbalvisie van de club waar hij terecht komt.
Stuttgart is geen absolute topclub maar is groter dan menigeen denkt (en betaalt ook topsalarissen).
Hij zou er een grote aankoop zijn en is voorlopig verzekerd van een basisplaats.
Dat vind ik met het oog op Oranje een groot pluspunt .
Al vind ik dat de droomclub voor hem Arsenal zou zijn, dat is in alle opzichten een geweldige club maar het ontbreekt daar al jaren aan een echte afmaker.
Laat dat nou net de kwaliteit van KJ zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_70826742
quote:

[..]

van de bank gespeeld worden door een kleine blessuregevoelige aanvaller die al 4 jaar niks gepresteerd heeft is niet goed voor je zelfvertrouwen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70827616
quote:

[..]

Nee, dat zou oliedom zijn. Hij is alleen wel dom genoeg om zichzelf twee keer aan dezelfde steen te stoten.
pi_70827821
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat zou oliedom zijn. Hij is alleen wel dom genoeg om zichzelf twee keer aan dezelfde steen te stoten.
Eerst proberen om Benzema, Luis Fabiano en Zlatan te halen en dan met Huntelaar en Owen komen

Denk dat ze dan de hele tent af breken
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:27:09 #175
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70828172
Las ook vandaag iets over dat Marseille interesse heeft in Huntelaar. Stuttgart is nog lang niet rond. Huntelaar moet er natuurlijk ook zelf nog uitkomen met de club.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')