Niemand is zo goed als Inzaghi in wat Inzaghi doet. Altijd op de goede plek staan en ballen erin pissen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Kriegel het volgende:
Waar baseer je dat op?
Ik vind Huntelaar tegenwoordig echt wel een stukje gevaarlijker, hij heeft een betere kopbal dan Inzaghi, een gerichter en harder schot en kan geweldig omhalen. En hij is niet zo'n duikelaar, ook al is dat niet heel relevant. Inzaghi is aan de andere kant wel weer wat sneller.
Klaas baas doet dat minimaal evengoed.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als Inzaghi in wat Inzaghi doet. Altijd op de goede plek staan en ballen erin pissen.
Aantal gescoorde goals in topcompetitiesquote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Kriegel het volgende:
Waar baseer je dat op?
Ik vind Huntelaar tegenwoordig echt wel een stukje gevaarlijker, hij heeft een betere kopbal dan Inzaghi, een gerichter en harder schot en kan geweldig omhalen. En hij is niet zo'n duikelaar, ook al is dat niet heel relevant. Inzaghi is aan de andere kant wel weer wat sneller.
Nou zegt dat natuurlijk ook niet alles, met een selectie van 35 man.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:27 schreef Kopbal het volgende:
Laat Huntelaar maar eens zo groot worden als Inzaghi, dan praten we wel verder.
Tot nu toe is het niets meer dan een voormalig topscorer in de eredivisie en een tribuneklant bij Real Madrid.
Het zegt in ieder geval dat je hem nog niet moet gaan vergelijken met wereldspitsen als Inzaghi.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou zegt dat natuurlijk ook niet alles, met een selectie van 35 man.
Dat ben ik met je eens maatje.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval dat je hem nog niet moet gaan vergelijken met wereldspitsen als Inzaghi.
Wat? Ik bedoel niet te zeggen dat het een pré is ofzo, maar dat ís dus wel echt iets waar Klaas in uitblinkt. Kun je wel schamper gaan doen, maar het is een kwaliteit.quote:
Het waren zes fantastische maandenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfft.
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie als ie straks uiteindelijk verkocht is.
Verwacht je dat je de hoofdprijs kan krijgen voor een speler die weg moetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef versteegrob het volgende:
Waarom bieden ze zo weinig? Kijk naar Sulemjani 16 miljoen? Of Elia 10 miljoen? Benzema 40 miljoen?
Schat Huntelaar toch zeker op rond de 25 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |