abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70357551
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:26 schreef Fortitudo het volgende:
denk niet dat hij daar zal spelem

luis fabiano en kanoute heb je daar ook
Niet te vergeten Koné
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70359032
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:26 schreef Fortitudo het volgende:
denk niet dat hij daar zal spelem

luis fabiano en kanoute heb je daar ook
Het is maar de vraag of Luis Fabiano blijft. En Kanouté wordt een dagje ouder. Als Luis Fabiano weggaat zie ik hem er nog wel in de basis komen, anders kan hij misschien beter wegblijven inderdaad.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70359731
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of Luis Fabiano blijft. En Kanouté wordt een dagje ouder. Als Luis Fabiano weggaat zie ik hem er nog wel in de basis komen, anders kan hij misschien beter wegblijven inderdaad.
Het verhaal is dus dat hij betrokken gaat worden bij een ruil met Fabiano.
Dit alleen als Villa niet naar Real komt.
quote:
Huntelaar mogelijk als ruilmiddel naar Sevilla
Klaas Jan Huntelaar vertrekt binnenkort mogelijk naar Sevilla. De oud-Ajacied gaat volgens Marca als ruilmiddel fungeren om de komst van Luis Fabiano naar Real Madrid te bewerkstelligen. Sevilla lijkt wel oren te hebben naar een mogelijke deal.

Huntelaar komt bij Real Madrid niet in de plannen voor van voorzitter Florentino Perez. Nadat eerder David Villa in verband werd gebracht met een transfer naar Madrid, heeft de club zich nu ook gemeld voor Karim Benzema (Olympique Lyon).

Sevilla ziet een ruil van Fabiano met Huntelaar wel zitten, want de aanvaller van Sevilla heeft besloten om zijn tot medio 2011 lopende contract niet te verlengen.
bron: ajaxclub.nl
pi_70362498
quote:
Stuttgart wil deze week nog meer duidelijkheid over de selectie van volgend jaar. De Duitsers hebben na de '30 miljoen-deal' voor Gomez wel wat geld te besteden, maar hebben nog steeds een lege plek voorin.

Huntelaar is de belangrijkste kandidaat voor Stuttgart om de lege plek in de voorhoede op te vullen. Die Schwaben hebben volgens de Spaanse krant AS 20 miljoen euro over voor de Oranje-international van Real Madrid.

Huntelaar werd ruim een half jaar geleden gepresenteerd in Spanje. Eerder liet zijn zaakwaarnemer weten dat Huntelaar ervan uitgaat dat hij een belangrijk onderdeel van de selectie is in Madrid. Hij heeft nog een contract tot en met medio 2013 bij Los Blancos.
pi_70369721
quote:
AC Milan: eerste optie op Huntelaar

MILAAN - Klaas-Jan Huntelaar staat op een lijstje potentiële targets van AC Milan. Dat heeft Adriano Galliano op de website van AC Milan gezegd. Volgens de vice-voorzitter heeft AC Milan bij Real Madrid de eerste optie op de Oranje-international.

De opmerkelijk openhartige Galliano ging op de officiële website uitvoerig in op de sportieve toekomst van de Italiaanse topclub na het vertrek van de Braziliaanse topspeler Kaká naar Real Madrid. Hij noemde zelfs een top-vier van mogelijk opvolgers.

Galliano gaat eerst voor topkandidaat Edin Dzeko van VfL Wolfsburg, daarna komt Luis Fabiano (Sevilla) in beeld en mochten beiden niet toehappen, dan is Klaas-Jan Huntelaar de belangrijkste optie voor Milan. De laatste komt volgens de Milan-bobo voort uit een toezegging van Real na de transfer van Kaká. Volgens Galliano heeft AC Milan de eerste keus uit de Real-ruif.

,,Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real-voorzitter Florentino Perez. We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooy maar naar Huntelaar. Maar Dzeko staat bij ons bovenaan, zei Galliano. ,,Maar ik heb ook al met Arsène Wenger gesproken over Emmanuel Adebayor.''

Galliano zei bovendien dat AC Milan een 'reusachtig bod' heeft gekregen van een club uit de Premier League voor het nieuwe Braziliaanse troetelkindje uit Milaan, Pato. Galliano noemde de club niet, maar de kans is groot dat het Chelsea betreft. De club uit Londen contracteerde vorige maand Milan-trainer Carlo Ancelotti.
http://www.sportwereld.nl(...)ie_op_Huntelaar.html
pi_70370174
keuze genoeg voor Klaas

Stuttgart lijkt me wel een goede club voor hem.
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:59:51 #57
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70371413
Het maakt opzich weinig uit waar hij naar toe gaat.Het niveau van elke club kan hij aan behalve misschien de allergrootste clubs. Zolang hij het vertrouwen krijgt van de coach en puur als afmaker in de 16 speelt maakt hij zn goals overal.
#FreeHat
pi_70378624
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
keuze genoeg voor Klaas

Stuttgart lijkt me wel een goede club voor hem.
bij VfB Stuttgart is het verdacht rustig. Ze hebben een bod gedaan op hem volgens spaanse en franse media en ook Schneider heeft gezegd dat ze met hem bezig zijn.
Gezien het team volgens Horst Heldt voor traingsstart (zaterdag) moet staan verwacht ik in Stuttgart morgen de bekendmaking van de vervanger van Gomez
De favorieten van de fans:
Huntelaar
Vagner Love
Demba Ba

Gezien VfB altijd zonder veel media weet te werken gok ik op Huntelaar. Over Love is iets meer geschreven in de pers en Ba is helemaal uitgemolken (hoop ook echt dat ze hem niet kopen...veel te duur)

Denk persoonlijk dat VfB een goede stap zou zijn. 2 á max 3 jaar in duitsland en hij vertrekt naar een topclub waar hij dan ook in de basis staat. Hiermee bedoel ik dus niet dat Real geen Topper is maar simpelweg de wissel voor hem te vroeg was
pi_70402594
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef fokuserdetiende het volgende:

[..]

bij VfB Stuttgart is het verdacht rustig. Ze hebben een bod gedaan op hem volgens spaanse en franse media en ook Schneider heeft gezegd dat ze met hem bezig zijn.
Gezien het team volgens Horst Heldt voor traingsstart (zaterdag) moet staan verwacht ik in Stuttgart morgen de bekendmaking van de vervanger van Gomez
De favorieten van de fans:
Huntelaar
Vagner Love
Demba Ba

Gezien VfB altijd zonder veel media weet te werken gok ik op Huntelaar. Over Love is iets meer geschreven in de pers en Ba is helemaal uitgemolken (hoop ook echt dat ze hem niet kopen...veel te duur)

Denk persoonlijk dat VfB een goede stap zou zijn. 2 á max 3 jaar in duitsland en hij vertrekt naar een topclub waar hij dan ook in de basis staat. Hiermee bedoel ik dus niet dat Real geen Topper is maar simpelweg de wissel voor hem te vroeg was
Over 3 jaar is hij 29 over 3 seizoenen is hij 28. Lijkt me dat als hij nog een keer hogerop wil hij dan na 1 of hooguit 2 seizoenen weer door moet

Overigens is er niks mis met VFB, grote club en het Duitse voetbal ligt hem sws beter, zeker als hij in een goed voetballende ploeg terecht komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70413457
quote:
Twee clubs uit de Premier League hebben zich gemeld voor Klaas Jan Huntelaar. Dat meldt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van de oud-Ajacied, tegenover The Guardian. AC Milan claimt echter een eerste optie te hebben op de aanvaller van Real Madrid.
Vandaag werd bekend dat één van de twee Engelse clubs Manchester United betreft. De Engelse landskampioen wil twintig miljoen euro neerleggen voor Huntelaar. De andere Engelse club betreft ook een club uit de Engelse top-4. Oosterveer heeft echter niet laten weten om welke club het gaat.
Hmzz, manchester huh..
En de andere uit de top 4? Dat zal dan Arsenal zijn.
pi_70417816
Manchester zou naast Arsenal ook geknipt zijn voor KH.
Kan zomaar topscoorder van de PL worden in zijn eerste seizoen. Knap dat hij 8 goals weet te maken in een paar wedstrijden bij een drama club als Real.
Hij is ten alle tijden voor mij de eerste spits van Oranje overigens. Kuijt als spits heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld in Oranje, wel aan de rechterkant waar ik hem veel liever zie.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:28:05 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70418011
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:07 schreef opinionr het volgende:

[..]

Hmzz, manchester huh..
En de andere uit de top 4? Dat zal dan Arsenal zijn.
Liverpool hoop ik
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70421294
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:28 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Liverpool hoop ik
Ik heb toch mn twijfels of ie Torres eruit speelt.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:10:45 #64
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70421505
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:01 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

SAMEN IN DE SPITS ????
pi_70422529
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:01 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Jij volgt alleen Pool als ze in de CL spelen merk ik al.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:45:03 #66
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70427073
Huntelaar met zijn fysiek in de Engelse top? Dacht het niet.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:46:19 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70427101
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
Huntelaar met zijn fysiek in de Engelse top? Dacht het niet.
.

Tegen die logge mandekkers? Ideaal voor hem. En al die jongens groeien fysiek zodra ze naar het buitenland gaan ...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:49:47 #68
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70427190
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

.

Tegen die logge mandekkers? Ideaal voor hem. En al die jongens groeien fysiek zodra ze naar het buitenland gaan ...
Zulke houten klazen zijn het niet, tegen types als Alex, Rio Ferdinand en Skrtel komt hij er toch echt totaal niet aan te pas.
pi_70430037
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jij volgt alleen Pool als ze in de CL spelen merk ik al.
Eigelijk wel ja. Maar 14 doelpunten, een gedeelde 4e plaats op de topscorersranglijst, dat is toch niet zo slecht?
pi_70447781
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:26 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Eigelijk wel ja. Maar 14 doelpunten, een gedeelde 4e plaats op de topscorersranglijst, dat is toch niet zo slecht?
Natuurlijk niet. Zeker als je bedenkt dat hij afgelopen seizoen toch veelvuldig geblesseerd raakte. 14 goals is dan alsnog een knappe prestatie.

Maar wat ik wou aangeven is dat bij Liverpool een 2e centrumspits absoluut niet zou misstaan. Na Torres loopt er geen goede centrumspits meer rond in de selectie. Kuijt heeft bewezen die rol niet op zich te kunnen nemen. Keane was een grote ramp en sinds zijn vertrek is er nog steeds geen vervanger gehaald. Huntelaar zou een goede én betaalbare (gezien de financiële situatie waarin Liverpool nu verkeerd) optie zijn.
pi_70447820
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Zeker als je bedenkt dat hij afgelopen seizoen toch veelvuldig geblesseerd raakte. 14 goals is dan alsnog een knappe prestatie.

Maar wat ik wou aangeven is dat bij Liverpool een 2e centrumspits absoluut niet zou misstaan. Na Torres loopt er geen goede centrumspits meer rond in de selectie. Kuijt heeft bewezen die rol niet op zich te kunnen nemen. Keane was een grote ramp en sinds zijn vertrek is er nog steeds geen vervanger gehaald. Huntelaar zou een goede én betaalbare (gezien de financiële situatie waarin Liverpool nu verkeerd) optie zijn.
Aha. Dan snap ik je
pi_70448047
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:11 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Aha. Dan snap ik je
pi_70670514
quote:
Geheime ontmoeting AC Milan en Huntelaar
Klaas Jan Huntelaar heeft achter gesloten deuren gesprekken gevoerd met AC Milan. Dat meldt Corriere dello Sport. Een bod van de Milanezen op aanvaller Luis Fabiano werd eerder deze week door Sevilla van de hand gedaan.
Op Mallorca heeft een delegatie van AC Milan nu contact opgenomen met Huntelaar. De oud-Ajacied mag vertrekken bij Real Madrid.
Go klaas.
pi_70671007
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:29 schreef opinionr het volgende:

[..]

Go klaas.
Vind Milan niet echt bij hem passen. Aan de andere kant scoort hij overal dus dat zou het probleem niet hoeven te zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:45:50 #75
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70671052
Milan zou echt een mooie club zijn voor hem
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')