[img][/img] tags gebruikenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef thewishmaster het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik in godsnaam een afbeelding in de OP post?
Ajax kan toch ook wel gezien worden als een technisch hoogstaande club. Het team moet gewoon in dienst van hem spelen en dat kan niet bij een club in de absolute top, omdat daar altijd grotere sterren dan Huntelaar rondlopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef Fortitudo het volgende:
hij moet ij een club functioneren als target man en intikker, geen technisch hoogstaande club als arsenla dus.
Maar qua technisch hoogstaand is Ajax niet te vergelijken met Arsenal. En inderdaad, ik zie ze daar ook nog niet in dienst van Huntelaar gaan spelen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ajax kan toch ook wel gezien worden als een technisch hoogstaande club. Het team moet gewoon in dienst van hem spelen en dat kan niet bij een club in de absolute top, omdat daar altijd grotere sterren dan Huntelaar rondlopen.
Huntelaar reageert op zijn eigen gastenboek zelfs op iemand die hem vraagt wat hij op dat feest deed.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:22 schreef Silaz het volgende:
Wat grappig, ik spotte hem gister nog op een enorm boeren feest in hengevelde, bij mij in de buurtHoorde dat hij een vrijgezellenfeest had ofzo, maar om dan daar naartoe te gaan
Of ben jij Royquote:21/06/2009 - Huntelaar
Mijn broer gaat trouwen en we vierden zijn vrijgezellendag, Top feest!
21/06/2009 - Roy
Klaas-Jan. Wat deed jij in Hengevelde? Nooit verwacht jou daar tegen te komen
.
Mooi feestje gehad?
Groeten Roy
Ja best raar vroeger hadden we teveel goede spitsen en nuquote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoop wel dat hij weggaat bij Real met het oog op het WK.
Who needs Huntelaar als je Kuijt, Van Persie, Robben en Sneijder/VdV hebt?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja best raar vroeger hadden we teveel goede spitsen en nu
Wie van de 5 is een echte killer zoals Huntelaar?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Who needs Huntelaar als je Kuijt, Van Persie, Robben en Sneijder/VdV hebt?
Allemaal centrum spitsen idd...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Who needs Huntelaar als je Kuijt, Van Persie, Robben en Sneijder/VdV hebt?
Dat dus. Door die manier van spelen heb je meer variatie en creër je meer, waardoor je als team ook een paar kansen mag missen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ging uitstekend de vorige interlands, Van Persie en Kuijt die constant switchen.
Gewoon goed naar Barcelona kijkenquote:
Jamaar dat zijn Feyenoordersquote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ging uitstekend de vorige interlands, Van Persie en Kuijt die constant switchen.
Ik heb het over de selectie. Niet over een basisplaats voor KJH.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:10 schreef Kopbal het volgende:
Laat Van Marwijk maar even vasthouden aan de opstelling van de laatste paar wedstrijden, je hebt namelijk veel meer aan Kuijt en Van Persie die constant switchen met daaromheen VdV of Sneijder dan aan Huntelaar die eigenlijk alleen maar kan scoren.
Zoals Blawh ook zegt, op die manier creëer je veel meer kansen. Huntelaar heeft ook nog eens de pech dat Bertje eigenlijk niet meer om Kuijt en Van Persie heen kan.
Daarmee halen ze nog geen eens Europees voetbalquote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef Barca het volgende:
Toch is het wél prettig om een spits als Huntelaar ter beschikking te hebben.
Hij doet er goed aan om te vertrekken uit Madrid. Of in ieder geval Real te verlaten. Misschien naar Inter als opvolger van Zlatan? Liverpool lijkt me niet eens zo'n rare club voor The Hunt. Kuijt op rechts (in een vrije rol), Torres (achter hem, vrije rol links van KJ), Babel op links (ook een vrije rol).
Moeten ze alleen zorgen voor goede controle daarachter!
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarmee halen ze nog geen eens Europees voetbal
Zou kunnen. Denk dat 't wel meevalt maar goed ... koffiedik kijken. Geen Everton?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aston Villa, Manchester City, Arsenal, Chelsea, MU, Tottenham zouden sws een beter team hebben
Die ook waarschijnlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 14:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Zou kunnen. Denk dat 't wel meevalt maar goed ... koffiedik kijken. Geen Everton?
Daarom zei ik ook dat ze voor CL versterking op het middenveld nodig hebben. Wat betreft goals ... daar heb je dan genoeg aanvallende kwaliteiten voor met die 4. Al is het leuk als ook een Gerrard wat kan.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die ook waarschijnlijk
Gerrard die gaten moet dichtlopen voor 4 aanvallers, dan zal het ook snel afgelopen zijn met zijn scorend vermogen
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Kopbal het volgende:
Waarom hebben we het trouwens over Huntelaar bij Liverpool?
Daarom.quote:
Daar werd op gereageerd of Huntelaar dan Torres uit de basis moest spelen ... Nou, aan dat gemijmer heb ik even een vervolg gegeven. Geen concrete belangstelling van LFC in Klaas-Jan dus. Voor zover ik weet.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En dan gaat hij Torres uit de basis spelen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef One_conundrum het volgende:
Neuh samen met Torres, omdat Alonso en of Masche weggaan
Ja, als ... de cijfers van Gerrard gehalveerd worden bij de komst van Huntelaar ... dan zou dat inderdaad wel spijtig zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kuyt 14 goals - 11 assist
Babel 4 goals - 6 assist
Torres 17 goals - 7 assist
Huntelaar 8 goals - 0 assist (Real)
Gerrard 24 goals - 14 asisst
Lijkt me vrij duidelijk
Torres én Huntelaar kan wat mij betreft wel. Mits je voldoende controlerende kwaliteit op het middenveld hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef TheClown1 het volgende:
verwacht hem niet bij liverpool maar lijkt me niet dat hij torres uit basis kan spelen op dit moment. zou heel liverpool op zijn kop staan
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef Barca het volgende: Liverpool lijkt me niet eens zo'n rare club voor The Hunt. Kuijt op rechts (in een vrije rol), Torres (achter hem, vrije rol links van KJ), Babel op links (ook een vrije rol).
Inderdaad, die bedoel ik. Kan me vergissen hoor, maar zo iemand lijkt me wel een controleur die je nodig hebt achter een voorhoede Babel, Torres, Huntelaar, Kuijt.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef TheClown1 het volgende:
Je bedoelt Frank Lampard neem ik aan en op zich zie ik dat wel zitten. Lampard en Gerrard naast elkaar is als Xavi en Iniesta bij Barca
Zeg gast. Halveer sowieso die score van de andere gasten even.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kuyt 14 goals - 11 assist
Babel 4 goals - 6 assist
Torres 17 goals - 7 assist
Huntelaar 8 goals - 0 assist (Real)
Gerrard 24 goals - 14 asisst
Lijkt me vrij duidelijk
dit is ook de reden waarom je huntelaar niet kunt beoordelen op slechts een half seizoen real. geen vertrouwen van trainer en je moet wennen aan een grote nieuwe club. allerlei dingen die hem tegen zitten terwijl de andere spelers al een paar jaar ervaring bij hun club hebben en daar ook vertrouwen genieten.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:14 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zeg gast. Halveer sowieso die score van de andere gasten even.
Het betreft een half seizoen van Huntelaar bij Real.
Bovendien zijn Kuyt, Torres en Gerard mensen die wel vertrouwen van hun coaches genieten.
gerrard is beter dan lampard. hoewel lampard ook een wereldspelers is. of gerrard aanvallend beter is weet ik niet. lampard scoort ook heel veel voor een middenvelder geloof ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad, die bedoel ik. Kan me vergissen hoor, maar zo iemand lijkt me wel een controleur die je nodig hebt achter een voorhoede Babel, Torres, Huntelaar, Kuijt.
Dan kan die Gerrard zich nog een beetje bezighouden met de aanval. Is hij beter in dan Lampard, toch?
je moet wel lezen wat hij schrijft. het aanhalen van lampard was omdat ze een controleur nodig hadden om all die aanvallers te compeseren. het scorend vermogen van lampard is ook minder maar zijn positie is ook anders dan die van gerrard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:40 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
gerrard is beter dan lampard. hoewel lampard ook een wereldspelers is. of gerrard aanvallend beter is weet ik niet. lampard scoort ook heel veel voor een middenvelder geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |