Dan moeten de machthebbers wel de middelen hebben. Hier helpen zo'n beetje alleen nog massavernietingingswapens tegen. Met iets anders krijgen ze de controle niet meer terug denk ik (hoop ik)quote:Op zondag 21 juni 2009 16:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar dan moeten ze wel de langste adem hebben. Misschien gooien de machthebbers alle pretentie overboord binnenkort en dan zijn ze misschien al hun geloofwaardigheid kwijt, maar voor het volk wordt het dan alleen maar slechter.
Het si te hopen dat de Iraanse Staats TV daar geen beelden van heeft, dat zou de positie van A'jad alleen maar versterkenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Prachtig antwoord. Ik begrijp dat ik je hiermee de mond gesnoerd heb?
Dat vind ik dus heel moeilijk in te schatten. Er is geen duidelijk beeld te vormen van de schaal van de protesten, de intensiteit, de reactie. Het zijn allemaal vage filmpjes en tegenstrijdige berichten.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Py het volgende:
[..]
Dan moeten de machthebbers wel de middelen hebben. Hier helpen zo'n beetje alleen nog massavernietingingswapens tegen. Met iets anders krijgen ze de controle niet meer terug denk ik (hoop ik)
Dat is het ook, "boehoe, ik vind onze leiders regenten". Ga huilen en kom terug als je echt wat te miepen hebt.quote:
Waarom huiveren? Het is noch verbazend, noch schokkend, plus het is een in elkaar geflanst filmpje met dramatische muziek eronder op YouTubequote:
Klopt. Daarom zit ik het ook zo intensief te volgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat vind ik dus heel moeilijk in te schatten. Er is geen duidelijk beeld te vormen van de schaal van de protesten, de intensiteit, de reactie. Het zijn allemaal vage filmpjes en tegenstrijdige berichten.
Ik vind dit niet schokkend, want zo werkt de politiek. Maar als Iran een westers land een steek onder de gordel kan geven zullen ze het ook doen.quote:
Onzin, dat gaat daar helemaal niet over. Hooguit is het belediging van een bevriend staatshoofd, maar of het daarmee mag is op meerdere punten uiterst dubieus.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Chooselife het volgende:
De politie is er wel om "aanzetting tot haat" tegen te gaan en uit hoofde daarvan is die afbeelding niet toegestaan.
Ik denk dat je in de war bent met lambiekje.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef ASroma het volgende:
het ware gezicht van JohnDope![]()
en hier maar de stoere jongen uithangen
http://www.liveleak.com/view?i=427_1245567272
Huiveren is ironisch bedoeld.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom huiveren? Het is noch verbazend, noch schokkend, plus het is een in elkaar geflanst filmpje met dramatische muziek eronder op YouTube
Jullie zijn praktisch hetzelfde persoon. Laagopgeleide zolderbewoners bang voor de grote boze buitenwereld met een grote bek over vanalles maar kennis over niets.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met lambiekje.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jullie zijn praktisch hetzelfde persoon. Laagopgeleide zolderbewoners bang voor de grote boze buitenwereld met een grote bek over vanalles maar kennis over niets.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jullie zijn praktisch hetzelfde persoon. Laagopgeleide zolderbewoners bang voor de grote boze buitenwereld met een grote bek over vanalles maar kennis over niets.
rest van het artikel: http://edition.cnn.com/20(...).election/index.htmlquote:TEHRAN, Iran (CNN) -- The public rift among Iranian leaders widened Sunday when the country's foreign minister disputed allegations of ballot irregularities even as the parliamentary speaker implied that the election authority had sided with one candidate.
Demonstrators are sprayed with a water hose Saturday by Iranian security forces.
1 of 2 more photos » "Although the Guardian Council is made up of religious individuals, I wish certain members would not side with a certain presidential candidate," Iran's influential parliamentary speaker, Ali Larijani, told the Islamic Republic of Iran Broadcasting without naming whom he meant.
What ever.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eerst een heel verhaal typen en dan weghalen? Pauperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |