Herkenbaar idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fail.
Net als van die mensen die meelopen met een binnenrijdende trein, terwijl als je gewoon blijft staan er altijd binnen 10 meter van je af een deur is.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Matthijs- het volgende:Van links kwam er een of andere gare dude aanlopen die blijkbaar iets in Roodeschool te zoeken had, maar toen hij op zo'n 50 meter van de trein af was had hij opeens door dat de trein ging vertrekken.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fail.
Net als van die mensen die meelopen met een binnenrijdende trein, terwijl als je gewoon blijft staan er altijd binnen 10 meter van je af een deur is.
Mensen die rennen naar de trein.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..].
Van die mensen die eerst rustig lopen, maar pas gaan rennen als het al te laat is. En dan nog boos zijn.
als ik verwacht dat de trein veel verder rijdt dan anders loop ik ff iets door om in de voorste wagon te komen, hoef ik strax weer veel minder te lopen ;dquote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fail.
Een echte baas rent er moonwalkend naar toe:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die rennen naar de trein.Een echte baas moonwalked er naartoe.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef o.us het volgende:
Dat zie ik hier dagelijks gebeuren in de Rotterdamse metro.![]()
Btw, voor de TS:
[ afbeelding ]
The horror voor iemand die er voor wilde springen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Matthijs- het volgende:
Klacht: achter een trein aanrennen die al vertrokken is, dan maar wachten..
En als je geen foto kan maken maak dan tenminste een paintquote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom maakt 95% van KLB geen foto's.![]()
Maak verdomme foto's dan bloeien de topics wat meer.
Ik weet van tevoren niet hoelang de binnenkomende trein is en wil op het aankomststation niet te ver lopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fail.
De Heldquote:Op zondag 21 juni 2009 15:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Een echte baas rent er moonwalkend naar toe:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_dan_achteruit.html
1e klasquote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fail.
heldquote:Op zondag 21 juni 2009 15:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Een echte baas rent er moonwalkend naar toe:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_dan_achteruit.html
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die rennen naar de trein.Een echte baas moonwalked er naartoe.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Matthijs- het volgende:
Dus ik zit lekker van mijn Long Chicken met kaas te genieten op het bankje voor de Burgker King
Op Fok! was er ergens een topic met iemand die dat ook wou doen, maar toen per ongeluk de ruit in schopte.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:39 schreef stamppot het volgende:
Laatst zag ik ook zo iets,
Trein rijd weg begint er een malloot tegen de trein aan te schoppen
wtfquote:Op maandag 22 juni 2009 11:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik lig altijd toe met zulke zaken, precies of m'n gaat de trein speciaal voor hem laten stoppen.
Ik kreeg deze dag idd ook nog te horen dat ik geslaagd was.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:23 schreef Mikkie het volgende:
Een broodje én entertainment. Je dag kon zeker niet meer stuk.
Life can't be better!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik kreeg deze dag idd ook nog te horen dat ik geslaagd was.
Kijk eens naar de datum, sherlock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
Welke dag was dat?
Want wegens groot onderhoud aan het spoor rijden er al 4 dagen geen treinen maar bussen op dat traject.
Gepawned door mijn eigen garpquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum, sherlock.
Tja, de bazenklas eindigt nu eenmaal niet altijd voor je neus, paupert.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |