Ik heb nu iets gevonden dat is zoooo irritant. Ik was dus laatst weer even filmpjes kijken van die geniale TsimFuckis(een vervormd jongetje met een leuter op zn buik), zie ik ineens een diss tegen ene Fred. Het gaat om dit filmpje van TsimFUckis..
Dus toen wilde ik wel even weten over wie die diss dan wel niet ging, en ja hoor mijn vriend TsimFUckis heeft gelijk, die Fred is echt een afgekouwde nerd.
even een korte beschrijving zoals staat op Fred's youtube channel
quote:
Using his mom's camera, a lonely six year old named Fred starts posting videos to a YouTube channel.
![]()
Het gaat dus om een of andere levenloze gek die dingetjes verteld alsof hij een klein kind is, dit is in principe nog wel vermakelijk. Verder heeft hij zijn stem vervormd zoals een chipmunk en dat is heel irritant.
filmpje van Fred.. ik weet niet waarover het gaat want ik versta er geen ruk van..
Vooral dat stukje op 0.04 is irritant. Nu denk je kijk er dan gewoon niet naar, toch blijf ik me er aan ergeren. Veel hersenloze Amerikanen blijken dit leuk te vinden die gek komt zelfs op TV. Eigenlijk is mijn klacht dan ook hoe Amerikanen hersenloze 'humor' de hemel in prijzen.
Klacht: Fred
Antiklacht: TsimFUckis disst em