quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:46 schreef Guard het volgende:Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
Meudedè?
ik weet uit ervaring dat dat afschuwelijk klinkt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah, geweldig die zinnetjes! Ik merk weinig van het accent, maar mijn moeders familie komt eigenlijk uit Brabant. Mijn moeder spreekt sowieso heel erg dialect, Zuid-Gelderland gemengd met Brabants.
Dat accent uit Gelderland is echt gruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef styliste het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat dat afschuwelijk klinkt!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef toma het volgende:
[..]
Dat accent uit Gelderland is echt gruwelijk lelijk.
Vooral uit de buurt van Nijmegen en Wijchen.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi. Ik ben erg.
Ik heb vandaag een boek uitgelezen, maar het was geen studieboek...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi. Ik ben erg.
Ik heb vandaag een boek uitgelezen, maar het was geen studieboek...
Jouw avond is waaaaay better than mine! Lekker joh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heerlijk gesport net, daarna lekker in de sauna, gezwommen en met een goed glas wijn daar op een bedje in de avondzon gelegen!
Hehe wat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jouw avond is waaaaay better than mine! Lekker joh!
Dat klinkt inderdaad heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jouw avond is waaaaay better than mine! Lekker joh!
Oh ik loop ruzie te maken met m'n vriend, niet heel leuk.. Maar dan nog, al zouuu ik een leuke avond gehad hebben, dan zou het nog niet in de buurt komen van sporten, sauna, zwemmen en wijntjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |