quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:46 schreef Guard het volgende:Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
Meudedè?
ik weet uit ervaring dat dat afschuwelijk klinkt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah, geweldig die zinnetjes! Ik merk weinig van het accent, maar mijn moeders familie komt eigenlijk uit Brabant. Mijn moeder spreekt sowieso heel erg dialect, Zuid-Gelderland gemengd met Brabants.
Dat accent uit Gelderland is echt gruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef styliste het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat dat afschuwelijk klinkt!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef toma het volgende:
[..]
Dat accent uit Gelderland is echt gruwelijk lelijk.
Vooral uit de buurt van Nijmegen en Wijchen.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi. Ik ben erg.
Ik heb vandaag een boek uitgelezen, maar het was geen studieboek...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi. Ik ben erg.
Ik heb vandaag een boek uitgelezen, maar het was geen studieboek...
Jouw avond is waaaaay better than mine! Lekker joh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heerlijk gesport net, daarna lekker in de sauna, gezwommen en met een goed glas wijn daar op een bedje in de avondzon gelegen!
Hehe wat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jouw avond is waaaaay better than mine! Lekker joh!
Dat klinkt inderdaad heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jouw avond is waaaaay better than mine! Lekker joh!
Oh ik loop ruzie te maken met m'n vriend, niet heel leuk.. Maar dan nog, al zouuu ik een leuke avond gehad hebben, dan zou het nog niet in de buurt komen van sporten, sauna, zwemmen en wijntjequote:
Toch dat opleidingsniveauquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik loop ruzie te maken met m'n vriend, niet heel leuk.. Maar dan nog, al zouuu ik een leuke avond gehad hebben, dan zou het nog niet in de buurt komen van sporten, sauna, zwemmen en wijntje![]()
.
Deze week word het weer keimooi weer hè? Heerlijk.
Ik heb niks met de zee. Zand gaat overal inzitten en de eerste en laatste keer dat ik in de zee gezwommen heb, kreeg ik een dikke kwal tegen m'n been aan en er was natuurlijk nergens zalf te koop dus ik heb de hele dag met een *(!^# jeuk aan m'n been rondgelopenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Toch dat opleidingsniveau![]()
![]()
Ja het wordt volgens mij wel goed, heb het dus al voorgenomen het nog een paar keer te doen deze week! Heerlijk! Wellicht dit weekend naar de zee!
Haha. Leuke ervaring....!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb niks met de zee. Zand gaat overal inzitten en de eerste en laatste keer dat ik in de zee gezwommen heb, kreeg ik een dikke kwal tegen m'n been aan en er was natuurlijk nergens zalf te koop dus ik heb de hele dag met een *(!^# jeuk aan m'n been rondgelopen.
Daten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik loop ruzie te maken met m'n vriend, niet heel leuk..
Je mag me best een drankje aanbieden als ik je ooit 's zie in de Boekanier jaquote:
Puur natuur blond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je mag me best een drankje aanbieden als ik je ooit 's zie in de Boekanier ja![]()
!
Goeiemorgen allemaal! Ik ben zo blond af en toe.. kom er pas na anderhalf jaar achter dat ik heel gemakkelijk films op de tv kan afspelen vanaf mijn laptop met een s-videokabel en een kabel voor de audio...
Nee ik ben geloof ik donkerblond/lichtbruin van mezelf.. maar ik verf ze meestal iets donkerder bruinquote:
Donkerblond ftwquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:45 schreef Guard het volgende:
ik ook donkerblond... maar ik verberg ze niet onder een andere kleur...
Tsja, ik vind het nou eenmaal mooier. Ik ken heel weinig meisjes die hun haar niet verven bedenk ik me nu. Mijn homovriendjes verven hun haar nog vaker dan ik (witblond, donkerbruin, witblond, donkerbruin.. again and again. Verbaast me nog dat hun haar nog niet is uitgevallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:45 schreef Guard het volgende:
ik ook donkerblond... maar ik verberg ze niet onder een andere kleur...
Dat hoeft ook niet als je als zelfverzekerde heteroman onweerstaanbare woeste manen hebt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ken echter geen enkele heteroman die z'n haar verft.
Denk dat er toch wel heel wat mannen zijn die hun grijze haren bedekken onder een laagje "kleurhersteller"quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een vriend van me is 23 en hetero. Maar hij begint nu al heel veel grijze haren te krijgen. Hij verft het niet, maar ik zou me goed voor kunnen stellen dat hij het wel deed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het nou eenmaal mooier. Ik ken heel weinig meisjes die hun haar niet verven bedenk ik me nu. Mijn homovriendjes verven hun haar nog vaker dan ik (witblond, donkerbruin, witblond, donkerbruin.. again and again. Verbaast me nog dat hun haar nog niet is uitgevallen).
* super coole aardappel ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft oorspronkelijke haarkleur
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je als zelfverzekerde heteroman onweerstaanbare woeste manen hebt!
en ligt ook aa nde haar diktequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..].
Mannen worden over het algemeen eerder kaal, vrouwen worden vroeg grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |