quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Rodericky het volgende:
[..]
ik heb nu lekker 55 euro in in zak, en ga lekker B&J ij halen, beauregard je hebt 10 min om te bedenken wat je kan zeggen
Bassie en Joling?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Rodericky het volgende:
[..]
ik heb nu lekker 55 euro in in zak, en ga lekker B&J ij halen, beauregard je hebt 10 min om te bedenken wat je kan zeggen
Ben & Jerry's. En TS heeft een erg grote waffel voor 'n meisje. Ongelooflijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Bassie en Joling?
Wat een nerd ben jij zeg!
Om er nog even iets serieus aan te voegen. Op dit forum laatst RL polo gekocht voor 22,50. Was een prima, echt en lekker zittend shirtje.. Betere kwaliteit en lagere prijs als het door de TS aangehaalde polo'tje van C&A voor een louzy 35 euro! Dat heet tweedehands..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Tommzzz het volgende:
Deze VMBO'ert verkoopt hier nooit weer wat :-D
TS nog een echte RL polo kopen? nooit gedragen, nieuwprijs 120e, voor jou slechts 119e!
Klinkt aantrekkelijk, nooit aan geweest zeker? Als het een blauwe is en niet te lang heb ik interesse.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef DCNY het volgende:
Haha, hier moet ik gereageerd hebben..
Btw, ik heb een jaar of 12 geleden een tv gekocht voor 600 gulden.. Dat is 272 euro. Wie wilt m kopen voor 270 euro? Heb je toch 2 euro korting! JIj RRRRRoderik?
echt niet, hij heeft de polo geruild voor een schaap en een ezel ter waarde van ¤55,-quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef skittelman het volgende:
[..]
echt niet, hij heeft de polo geruild voor een schaap en een ezel ter waarde van ¤55,-
zat dus geen bonnetje bij
zal om een slotje vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |