quote:Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef Kopbal het volgende:
Vind je het echt zo vreemd dat mensen het voor die prijs liever in de winkel kopen dan op internet?
niet om het een of ander... maar als iemand een polo te groot vind, dan heeft ie em toch gepast??quote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef Rodericky het volgende:
[..]
wil je AUB je smoel dichthouden,het gaat hier om om een gloednieuwe polo, nooit gedragen niet eens gepast, ik heb de polo voor iemand meegenomen, maar die vind hem te groot
nee , hij heeft het niet gepast, hij heeft de polo bekeken en vind em te langquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef Geckoo het volgende:
[..]
niet om het een of ander... maar als iemand een polo te groot vind, dan heeft ie em toch gepast??
Wat 'n slap verhaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef Rodericky het volgende:
[..]
nee , hij heeft het niet gepast, hij heeft de polo bekeken en vind em te lang
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n slap verhaal.
Echt, als je een Turkenpolo probeert te verkopen, verzin dan op z'n minst een verhaal dat enigszins geloofwaardig is.
Oh ja, had je al gezien dat ik 2 euro had geboden?
Verveel jij je misschien?, ik weet wel iets leuks voor jou om te doen
Gooi jezelf in een prullenbak
Volgende keer je eigen verhaal buiten de quote zetten, prutser.quote:
gefeliciteerd, koop een taart en vier hetquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Feitosa het volgende:
Die kleur heb ik al. Voor 65 euro gekocht.
Echt, wat 'n kutverkoper ben jij.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef Rodericky het volgende:
[..]
gefeliciteerd, koop een taart en vier het
Oh, dit is echt triest.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef Rodericky het volgende:
Je kan het niet bewijzen hè wannabe beauregard
nee die beauregard is echt triest, laat hem nou bewijzen dat mijn polo nep is, want dat beweert hijquote:
Nee, té makkelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef Rodericky het volgende:
Polo is verkocht op marktplaats, (er zijn gelukkig nog wel mensen die normaal zijn)
de polo is 7 min geleden opgehaaldquote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef grizegrijn het volgende:
Jezus, wat een topic![]()
[..]
Nee, té makkelijk
Gast, natuurlijk kan ik dat niet 100% bewijzen omdat ik dat vod niet in m'n handen heb. Maar hoe geloofwaardig is het als je beweert dat je een polo in Amerika voor iemand koopt, die mee naar huis neemt, aan die persoon geeft en die heeft dan zoiets van: "Hmm, op het oog is ie te lang, stik er maar in met je polo, doei!".quote:Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef Rodericky het volgende:
[..]
nee die beauregard is echt triest, laat hem nou bewijzen dat mijn polo nep is, want dat beweert hij
Hmmm, eerst een grote smoel,niet kunnen bewijzen, en gelijk van onderwerp veranderenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gast, natuurlijk kan ik dat niet 100% bewijzen omdat ik dat vod niet in m'n handen heb. Maar hoe geloofwaardig is het als je beweert dat je een polo in Amerika voor iemand koopt, die mee naar huis neemt, aan die persoon geeft en die heeft dan zoiets van: "Hmm, op het oog is ie te lang, stik er maar in met je polo, doei!"..
Serieus, kom de volgende keer met een beter verhaal om je rotzooi aan de man te brengen.
En dat 'laat maar, heb hem al op Marktplaats gekocht'-verhaal maakt het er ook niet geloofwaardiger op, wel?
ik heb nu lekker 55 euro in in zak, en ga lekker B&J ij halen, beauregard je hebt 10 min om te bedenken wat je kan zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |