ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar ik maak nu juist verlies, $77.04/1.36(koers)=¤56... , en als je geen interesse hebt , reageer dan ook niet, heel simpelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:34 schreef timottjj het volgende:
lol je hebt bijna winst op dat shirt
het gaam om die domme reactie van die timoquote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Vector_SLD het volgende:
Je maakt een euro verlies![]()
![]()
![]()
. OMG, WAT EEN WELDOENER
![]()
![]()
![]()
nee voor die prijs gaat hij zeker niet weg, dat is de prijs voor een polo van de C&Aquote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef iThink het volgende:
Mits het lijkt op een Europese M(en niet een grote Amerikaanse M), wil ik er wel 35 euro voor bieden. 55 euro vind ik teveel, is zo onderhand de prijs van een Lacoste-polo in de winkel(deze maand in de uitverkoop).
Dan niet. We hebben het hier over een internetveiling van een shirtje toch. Niet over een winkel incl pasmogelijkheden, garantie, service, 85 kleuren en (als je mazzel hebt) een glaasje cola?!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:46 schreef Rodericky het volgende:
[..]
nee voor die prijs gaat hij zeker niet weg, dat is de prijs voor een polo van de C&A
in de advertentie staat duidelijk dat de prijs vast is, lezen is moeilijk hèquote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef iThink het volgende:
[..]
Dan niet. We hebben het hier over een internetveiling van een shirtje toch. Niet over een winkel incl pasmogelijkheden, garantie, service, 85 kleuren en (als je mazzel hebt) een glaasje cola?!
Overigens is C&A-rotzooi nog goedkoper(+-tientje
per shirtje). Maar dat terzijde.
ja doe dat maar je vervuild mijn topic alleen maarquote:Op zondag 21 juni 2009 20:29 schreef iThink het volgende:
*Ben weg hier. Wat een onrealisme.
Lacoste kleding is duur, sommige mensen denken dat ze voor de prijzen van een neppe marktplaats (chineze rotzooi) een echte kunnen kopenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef Tommzzz het volgende:
Jammer van je vaste veel te hoge prijs, anders wel interesse
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef Tommzzz het volgende:
Sommige mensen denken dus echt dat ze iets 2e hands als nieuw kunnen verkopen, met een euro(1!) korting.
Dus succes met je verkoop
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef gohan16 het volgende:
Echte lacoste polo's vliegen in de fik en smelten niet, mag ik dat testen voordat ik koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |