abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70388220
Door al dat bellen heb je al meer geld uitgegeven dan het pasje kost, plus de iritatie die je hebt.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:15:43 #252
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70403242
de nieuwe ing pas werkt ook nog eens niet in het buitenland!!! Ik lees dat velen problemen hebben hiermee. Ik heb weer met de helpdesk gebeld en die zeggen dat mijn postbankpas 11 augustis geblokkeerd wordt en dat de nieuwe pas inderdaad in zeer veel landen niet werkt, omdat ze daar oude automaten hebben! Ze wilden mijn postbankpas niet verlengen. In tegensteling tot wat de helpdeskpersoon gisteren zei. Doorschakelen met de directeur wilden ze ook niet doen. Ze zeggen dat dhet aan die landen is om nieuwe automaten te zetten voor de ING passen. En dat terwijl de postbankpassen wel gewoon werken!!! NOGAL ARROGANT VAN DE ING TE DENKEN DAT ALLE LANDEN IN DE WERELD HUN AUTOMATEN AANPASSEN AAN HUN BAGGERPASSEN!!!

Nu gaan ze de goed werkende postbankpassen dus ook nog eens vervangen voor een pas die bijna nergens in de wereld werkt!!! (dat nog buiten het foto verhaal om)

@pas59, je kan de ING klantenservice GRATIS via skype bellen.. (dat vind ik dan wel weer goed)
http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.aspx
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:37:45 #253
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_70405430
`"nergens in de wereld werkt". Wat een nonsens. Ga je INg er nu op aankijken dat andere banken hun pinautomaten niet laten voldoen aan de algemeen afgesproken standaarden?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:00:56 #254
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70406029
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef Cheiron het volgende:
`"nergens in de wereld werkt". Wat een nonsens. Ga je INg er nu op aankijken dat andere banken hun pinautomaten niet laten voldoen aan de algemeen afgesproken standaarden?
Blijkbaar, aangezien hij om de een of andere reden iets tegen de ING heeft.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70407077
Zozo BHFH, heb jij een pinpas he? Wel erg modern, vind je niet?

Hoe staat het trouwens met het recyclen van je badwater?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:37:26 #256
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70418693
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef Cheiron het volgende:
de oude postbankpas werkt overigens wel overal op de wereld, dus nu krijg ik een inferieur product ervoor terug en moet ik nog blij zijn ook??!?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:39:06 #257
152789 karr-1
pi_70418715
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

de oude postbankpas werkt overigens wel overal op de wereld, dus nu krijg ik een inferieur product ervoor terug en moet ik nog blij zijn ook??!?
De ING pas werkt ook overal, alleen de automaten zijn nog niet overal ter wereld aangepast. Daar kan de ING niets aan doen, dan moet je bij de bank wezen die de automaat ter beschikking stelt.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:39:12 #258
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70418717
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk (to say the least) dat de ING passen verstrekt die niet werken, als diezelfde ING (maar dan onder de naam Postbank) passen verstrekte die wel werkten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:39:20 #259
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70418718
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Blijkbaar, aangezien hij om de een of andere reden iets tegen de ING heeft.
ik heb niets tegen de ING, maar wel tegen hun handelswijze om zonder enige waarschuwing ineens je prima pas te wisselen tegen een pas die je nergens kunt gebruiken en waar je ook nog eens vast zit aan een foto tot 2014 die ik er niet op wil. en als ik dan mn oude prima pas wil behouden gan ze die ongeldig maken!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:42:56 #260
152789 karr-1
pi_70418759
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik heb niets tegen de ING, maar wel tegen hun handelswijze om zonder enige waarschuwing ineens je prima pas te wisselen tegen een pas die je nergens kunt gebruiken en waar je ook nog eens vast zit aan een foto tot 2014 die ik er niet op wil. en als ik dan mn oude prima pas wil behouden gan ze die ongeldig maken!!
Ja dat heb je met banken die overgenomen worden. Jij had een Postbankpas, de postbank bestaat niet meer en dus krijg je een ING pas. Lijkt me vrij logisch. Dat jij alle brieven en andere uitingen niet ziet daar valt weinig aan te doen, maar de ING heeft alles gedaan wat ze moeten doen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:44:11 #261
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70418780
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
’t Is wat ja. Het leven is geen krentenbol.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:48:57 #262
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70418834
quote:
Pinpas te modern voor buitenland

De nieuwe Nederlandse betaalpassen met chip werken niet altijd in het buitenland. Geld- en betaalautomaten die niet op de nieuwe chip zijn ingesteld spuwen de pas uit.

Het probleem speelt nu nog vooral bij de ING Bank. Door de fusie met de Postbank krijgen de negen miljoen klanten in snel tempo een nieuwe bankpas. ,,Op die pas zit een EMV-chip, de nieuwe Europese betalingsstandaard,’’ verklaart een woordvoerster van ING Bank.

Niet alle banken en bedrijven in Europa hebben hun apparatuur al geschikt gemaakt voor die nieuwe chip. Daarom herkennen sommige automaten de nieuwe pas niet.

,,We kennen het probleem,’’ meldt de ING-woordvoerster. ,,Binnenkort zetten we op onze website zoveel mogelijk informatie over waar de passen wel en niet werken. Ook geven we tips over wat onze klanten het beste kunnen doen als ze naar het buitenland gaan.’’

ING roept mensen ook op te melden waar de pas niet werkt, want dan kan die informatie worden meegenomen. ,,Bovendien kunnen we de banken of bedrijven dan aansporen de apparatuur snel geschikt te maken voor het accepteren van de nieuwe pas.’’

Ook de Nederlandse Vereniging van Banken kent het probleem. ,,Het speelt incidenteel in Europa. Er zijn geen landen die er uitspringen. Als het pasje bij de ene geldautomaat niet werkt moet je de automaat van een andere bank proberen,’’ geeft een woordvoerder van de NVB als tip.

Van een aantal landen zoals Bangladesh en Costa Rica is bekend dat de nieuwe pas daar niet werkt.
http://www.geldenrecht.nl/consumenten/betalen/article3242667.ece
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:56:24 #263
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70418944
quote:
Grutjes, wat een onfortuinlijke situatie.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:57:57 #264
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70418968
ook bij veel winkels (zelfs in Nederland) werkt de nieuwe pinpas niet, omdat de ondernemer hier een nieuwe machine voor moet aanschaffen. Deze moet maar net genegen zijn dit te doen. Ik hoor nu van veel mensen dat zij bijna nergers kunnen betalen met de nieuwe pas. Zelfs bij supermarkten. Als ze me een nieuwe pas willen n EMV chpgeven , geven ze me maar een pas zonder zo'n EMV Chip!!! Ik snij die chip er anders hoogstpersoonlijk uit, zodat hij in ieder geval in alle winkels wel werkt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:34:48 #265
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70419545
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik snij die chip er anders hoogstpersoonlijk uit
Ik bewonder je voortvarendheid. Als iedereen zo doortastend was, was de wereld een betere plaats!
pi_70420403
quote:
Ik snij die chip er anders hoogstpersoonlijk uit, zodat hij in ieder geval in alle winkels wel werkt.
Ja dan zal hij het opeens wel gaan doen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:52:43 #267
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_70422461
Wat een klotetopic. Ik was 1 van de eersten die een nieuwe pas had omdat mijn oude doormidden aan het breken was en een nieuwe aanvroeg. Die week begonnen ze net met het uitleveren van ING passen terwijl de naam nog niet veranderd was en ik nog post van de postbank kreeg. Deze is van veel betere kwaliteit, zit eindelijk eens een chipknip op en hij werkt gewoon overal.
pi_70423889
quote:
ook bij veel winkels (zelfs in Nederland) werkt de nieuwe pinpas niet, omdat de ondernemer hier een nieuwe machine voor moet aanschaffen. Deze moet maar net genegen zijn dit te doen. Ik hoor nu van veel mensen dat zij bijna nergers kunnen betalen met de nieuwe pas. Zelfs bij supermarkten. Als ze me een nieuwe pas willen n EMV chpgeven , geven ze me maar een pas zonder zo'n EMV Chip!!! Ik snij die chip er anders hoogstpersoonlijk uit, zodat hij in ieder geval in alle winkels wel werkt.

Alvast veel succes.
En ik ben nog geen winkel tegen gekomen waar ik niet kan pinnen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:06:32 #269
152789 karr-1
pi_70426100
quote:
MOet je doen, dan weet je zeker dat ie niet meer werkt, nergens niet.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:08:29 #270
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70427735
hoezo? als ik die EMV chip eruit knip, of onklaar maak, dan werkt de aloude magneetstrip nog wel gewoon lijkt mij.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:12:42 #271
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_70427858
quote:
Wat een bullshit
pi_70428597
*gaap*

BHFH verwacht dat de ING hem een brief gestuurd zou hebben met heel groot "PAS OP! WE GAAN JE EEN NIEUWE PINPAS TOESTUREN" op de brief en op de envelop.

Ja, je hebt wel post gehad. Een grote, milieuvervuilende A4-envelop met daarin een algemene aankondiging dat de Postbank door ING is overgenomen blabla, enzo, en terloops is daar ook in vermeld dat je een nieuwe pas krijgt. Met, zo staat er ook in die brief, dezelfde foto als op je oude postbankpas indien je die had.

Ik heb in Nederland trouwens nog nooit gehad dat m'n nieuwe ing-pas niet werkte, dit in tegenstelling tot m'n postbankpas die echt te vaak gewoon niet herkend werd.

Wat mij betreft petje af, ING!
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:43:22 #273
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70428842
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? als ik die EMV chip eruit knip, of onklaar maak, dan werkt de aloude magneetstrip nog wel gewoon lijkt mij.
Uiteraard, daar is niets op af te dingen. Wederom een voorbeeld van jouw scherpzinnig intellect dat velen hier niet kunnen waarderen. Het is dat zij niet zo slim zijn als jij, en daarom maar, uit schaamte, bij laag en hoog volhouden dat bij hen de kaart wel werkt. Laat je daar echter niet door foppen, want ze zijn heel slinks. Het is alleen maar logisch dat jij, die nog nooit zo'n pas gebruikt heeft, weet hoe het wél zit.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:36:31 #274
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_70433430
quote:
Ben je zelf al een winkel tegengekomen waar hij niet werkt? Of ga je weer lekker blind uit van obscure jankverhalen op internet? Ik heb de pas nu zelf een tijdje en ben nog geen enkele weigering tegengekomen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Redactie Frontpage zondag 28 juni 2009 @ 01:16:16 #275
38148 crew  Innisdemon
pi_70439514
quote:
Als je die EMV chip eruit haalt, wil dat niet zeggen dat je pas het weer op ouwe machines doet.
Winkeliers moeten gewoon die ouwe troep vervangen, ze zijn hopeloos achterhaalt, en nodigen uit tot skimming.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')