Kop op man! Ik weet niet, ik ben gewoon verbijsterd. Huilen, het lukt me niet... ik ben gewoon echt verbijsterd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Rnnz het volgende:
Omg.. nu I want you back..
Ik zit gewoon te huilen alsof zojuist m'n moeder is overleden.. Sjezus.
Ga ergens anders de lolbroek uithangen, wil je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Cheer up!
Misschien mag iedereen die kaarten heeft gekocht voor zijn concerten nu wel op zijn begrafenis aanwezig zijn!
Wat denk je nou zelf? Zelfs Michael Jackson is niet zo mediageil dat hij dit faket.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Braddie het volgende:
als dit een publiciteitsstunt blijkt te zijn die heeeel goed is geplanned dan stop ik accuut met het luisteren van z`n muziek en gooi ik al z`n dvds van mijn pc...
wil je godverdomme ff optyfen fokkin kleuter!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Cheer up!
Misschien mag iedereen die kaarten heeft gekocht voor zijn concerten nu wel op zijn begrafenis aanwezig zijn!
Waarom begin jij altijd over die ''ik was erbij'', ''ik heb het meegemaakt'' onzin?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog waar ik was toen ik las dat Elvis was overleden.
Dit is vergelijkbaar
Heeft je moeder je zo opgevoed? Respectloze tyfus hondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ach.. om heel eerlijk te zijn is t misschien wel beter. die man had toch geen leven meer. OF WEL SOMS
Zeur niet man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Waarom begin jij altijd over die ''ik was erbij'', ''ik heb het meegemaakt'' onzin?
Ik zie dat jij veel beter bent opgevoed jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft je moeder je zo opgevoed? Respectloze tyfus hond
Je hoeft niet zo te schelden hoor, hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft je moeder je zo opgevoed? Respectloze tyfus hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |