Wat denk je nou zelf? Zelfs Michael Jackson is niet zo mediageil dat hij dit faket.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Braddie het volgende:
als dit een publiciteitsstunt blijkt te zijn die heeeel goed is geplanned dan stop ik accuut met het luisteren van z`n muziek en gooi ik al z`n dvds van mijn pc...
wil je godverdomme ff optyfen fokkin kleuter!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Cheer up!
Misschien mag iedereen die kaarten heeft gekocht voor zijn concerten nu wel op zijn begrafenis aanwezig zijn!
Waarom begin jij altijd over die ''ik was erbij'', ''ik heb het meegemaakt'' onzin?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog waar ik was toen ik las dat Elvis was overleden.
Dit is vergelijkbaar
Heeft je moeder je zo opgevoed? Respectloze tyfus hondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ach.. om heel eerlijk te zijn is t misschien wel beter. die man had toch geen leven meer. OF WEL SOMS
Zeur niet man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Waarom begin jij altijd over die ''ik was erbij'', ''ik heb het meegemaakt'' onzin?
Ik zie dat jij veel beter bent opgevoed jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft je moeder je zo opgevoed? Respectloze tyfus hond
Je hoeft niet zo te schelden hoor, hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat komt hij nu in een topic met veel fans vertellen net nadat hij overleden is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie dat jij veel beter bent opgevoed ja
Wat hij zegt is nog best netjes, die man had geen leven meer
Als hij er zelf voor gekozen heeft, zou mij dat iig niet verbazen
Volgens mij is dat nog steeds de enige bron, want CBS refereert ook naar de LA Times.quote:The pop star is pronounced dead by doctors after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources tell The Times.
Zoveel plastic in z'n lijf....gaat ie na de crematie naar het klein chemisch afval?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal zeg. Denk je nou werkelijk dat je leuk bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zoveel plastic in z'n lijf....gaat ie na de crematie naar het klein chemisch afval?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Adolecens het volgende:
Michael Jackson heeft veel betekend voor de muziek, de laatste jaren was hij echter niet veel meer dan triest, het is niet heel verbazend als hij zelfmoord gepleegd zou hebben, al was het maar omdat ie geen andere mogelijkheid zag om onder die concerten uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |