Geen rellen, achterlijke kneus dat je hier rondloopt.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
Toch heel vreemd, de verschillen tussen de Engelse en Nederlandse versie
http://en.wikipedia.org/wiki/Neda_(Iranian_protester)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neda_Soltani
op dit moment (21/6 20:40) zegt de Nederlandse versie dat Neda een onschuldige omstander is die met haar vader aan het kijken is, in de Engelse versie wordt een derde video genoemd waarop te zien is dat Neda wel degelijk meedoet met de rellen, ook is de man naast haar niet haar vader.
In de meeste gevallen; zolang het bloed stroomt leeft ze nog.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef Mestras het volgende:
is ze niet op slag dood dan? leeft ze ook nog na dat al dat bloed eruit komt lopen?
Wat dan? Een wandelingetje naar een picknick?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen rellen, achterlijke kneus dat je hier rondloopt.
Ik zag jou op de Twitter van Maxime Verhagen voorbij komen. Hij richtte zich tot jou in één van zijn berichten.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat dan? Een wandelingetje naar een picknick?
Ooit wel eens van demonstraties gehoord?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze had idd beter thuis kunnen gaan zitten, er waren al genoeg levensmoeie mensen op de been.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ooit wel eens van demonstraties gehoord?
Ze demonstreert:
Tegen een achterlijk regime die de steniging van vrouwen, die worden beschuldigt van overspel, toestaat;
Tegen een regime die de media controleert, die tegen persvrijheid is, en regelmatig journalisten oppakt en vervolgt;
Tegen een regime die zijn een eigen knokploeg heeft in de vorm van de Basij;
Tegen een idioot van een president die Achmejiad die in zijn toespraken vaak niet verder komt dan "Amerika en de Joden zitten overal achter, zij zijn het kwaad die moeten worden uitgeroeid".
Tegen de vervalste verkiezingen;
Tegen tientallen anderen religieuze normen die de vrijheid in Iran ernstig belemmeren."."
Je kunt als een laffe haas thuis gaan zitten en niets doen, maar dan winnen "de slechteriken
En mensen die tussenbeide komen bij een ruzie o.i.d. en dan zelf afgemaakt worden, daarvan zeg je ook 'Had je er lekker niet mee bemoeid?'. Nogmaals, ik snap best wat je bedoelt, maar mensen moeten toch voor hun idealen op kunnen komen zonder dat ze vanaf een dak recht in het hart geknald worden?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze had idd beter thuis kunnen gaan zitten, er waren al genoeg levensmoeie mensen op de been.
Ze had inderdaad beter thuis kunnen zitten achter een computertje, lekker veilig, maar als iedereen dat doet gebeurt er natuurlijk niets. Maar met zo'n zwakke instelling zul je niet veel bereiken.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze had idd beter thuis kunnen gaan zitten, er waren al genoeg levensmoeie mensen op de been.
rellen:quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat let je om mee te gaan *protesteren* ?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ze had inderdaad beter thuis kunnen zitten achter een computertje, lekker veilig, maar als iedereen dat doet gebeurt er natuurlijk niets. Maar met zo'n zwakke instelling zul je niet veel bereiken.
Als je veel bloed verliest zakt je druk in je aderen en naar je hersens redelijk snel, kortom ze heeft waarschijnlijk nog een aantal sedonden meegemaakt, maar waarschijnlijk ook meer niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef Mestras het volgende:
is ze niet op slag dood dan? leeft ze ook nog na dat al dat bloed eruit komt lopen?
Ik moet in Nederland werken, en ik zou waarschijnlijk toch niet het land inkomen. Maar als ik in Iran had gewoond had ik inderdaad meegedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat let je om mee te gaan *protesteren* ?
Of anders, wat doe JIJ hier nog?
Waar haal je toch vandaan dat het onder die andere knakker opeens allemaal anders wordt?!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ooit wel eens van demonstraties gehoord?
Ze demonstreert:
Tegen een achterlijk regime die de steniging van vrouwen, die worden beschuldigt van overspel, toestaat;
Tegen een regime die de media controleert, die tegen persvrijheid is, en regelmatig journalisten oppakt en vervolgt;
Tegen een regime die zijn een eigen knokploeg heeft in de vorm van de Basij;
Tegen een idioot van een president die Achmejiad die in zijn toespraken vaak niet verder komt dan "Amerika en de Joden zitten overal achter, zij zijn het kwaad die moeten worden uitgeroeid".
Tegen de vervalste verkiezingen;
Tegen tientallen anderen religieuze normen die de vrijheid in Iran ernstig belemmeren.
Je kunt als een laffe haas thuis gaan zitten en niets doen, maar dan winnen "de slechteriken".
"All that is necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing."
Edmund Burke
Dat zeggen we totaal niet, maar het is een mini stap de goede richting op, en het gaat nu totaal niet meer om Mousavi of ANejad, het gaat nu om Khameini die volgens het volk moet opstappen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar haal je toch vandaan dat het onder die andere knakker opeens allemaal anders wordt?!
Als je het verschil tussen Iran en NL niet snapt dan ben je gewoon achterlijk, klaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:48 schreef starla het volgende:
Misschien moeten we ook maar met z'n allen rellen tegen JP Balkenende. Met een beetje geluk
wordt Wilders dan neergeschoten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik moet in Nederland werken, en ik zou waarschijnlijk toch niet het land inkomen. Maar als ik in Iran had gewoond had ik inderdaad meegedaan.
Nog meer cynische opmerkingen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ze had inderdaad beter thuis kunnen zitten achter een computertje, lekker veilig, maar als iedereen dat doet gebeurt er natuurlijk niets. Maar met zo'n zwakke instelling zul je niet veel bereiken.
Jij snapt het echt niet he? Ga eerst een cursus begrijpend lezen volgen.quote:
Als je het verschil tussen een grap en serieus niet snapt ben je gewoon achterlijk, klaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen Iran en NL niet snapt dan ben je gewoon achterlijk, klaar![]()
Nee, jij hebt de wijsheid in pacht. Je zit iedereen een beetje af te zeiken met je EO-achtige politieke correctheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he? Ga eerst een cursus begrijpend lezen volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |