"Vocal" is dus de eerste (volwaardige) single van Electric. En ook wel ironisch: een instrumentale remix van een nummer dat Vocal heet...twitter:petshopboys twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 11:05:37DJ @arminvanbuuren opened his radio show @asot with an instrumental of #Vocal, PSB's new single! Listen here http://t.co/hE2Sf8wYDT reageer retweet
De Pet Shop Boys op hun allerbest, met één van hun sterkste singles ooit.quote:Vocal download
“Vocal”, from the new album Electric, is now available to download on iTunes. A CD single , 12" vinyl single and digital bundle release will all follow at a later date. Remixes will also be announced shortly. The song has been going down a storm on the current "Electric" tour and “Vocal” has already received support from Armin Van Buuren, ranked as the world's number one DJ, who last week commenced his podcast, ‘A State of Trance’, with an instrumental mix of it. The mix on iTunes is the album version and is available to download immediately.
Een beetje verwarrend is het wel. Coen & Sander hebben gisteren vlak voor 19 uur "Axis" gedraaid in de lange albumversie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
Axis wordt al een paar keer gedraaid op 3FM als nieuwe single, ik vind hem lekker hoor
en dat voor twee 50+ ersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
Axis wordt al een paar keer gedraaid op 3FM als nieuwe single, ik vind hem lekker hoor
Neil nadert zelfs de 60. Hij wordt komende maand 59.quote:Op woensdag 5 juni 2013 06:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat voor twee 50+ ers
klinkt zalig dat wel
Nee hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben de enig overgebleven fan in Nederland, geloof ik.
Grappig. Je was in het Zwolle-topic, meen ik. Toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vlakbij ja. Hoe weet je dat eigenlijk?
Ja kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig. Je was in het Zwolle-topic, meen ik. Toch?
Tja. Daft Punk wordt sowieso enorm gehypet.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maar serieus... ik snap het oprecht niet. De Pet Shop Boys brengen volgende week een fantastisch nieuw dance-album uit, maar het krijgt nog niet 1/100e van de aandacht die het gehypete album van Daft Punk kreeg.
Als "Electric" het debuutalbum van een onbekende electro/dance/pop-band was, vond iedereen het te gek. Maar ja, het zijn de Pet Shop Boys, dus laat men het links liggen.
Ergens klopt het gewoon niet. Maar goed, ik ben al jaren geleden opgehouden om me er nog over op te winden. In Engeland en Duitsland zal "Electric" het prima doen. In landen als Spanje en in Zuid-Amerika ook. In Nederland heerst muzikale wansmaak.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
Tja. Daft Punk wordt sowieso enorm gehypet.
Ik hoor de nieuwe PSB alleen bij een Gerard Ekdom of Michiel Veenstra, verder niks idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |