Oeh gelukkig! Ik ben altijd bang om kaartjes te vergeten, dus ik heb ze gisteren maar vast klaargelegd op tafel. Is natuurlijk nog geen garantie dat het nu helemaal goed gaat, zal ze zo maar vast in mn tas stoppen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh heb 'm
Als je een tijd in het buitenland heb gewoond raakt je post thuis er niet overzichtelijker van![]()
Het concert begint geloof ik al om 20.00 uur hoor...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
Ik ga denk om kwart over zeven met de trein, hoef er maar een uur in en niet over te stappen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef isogram het volgende:
[..]
Het concert begint geloof ik al om 20.00 uur hoor...
Tien minuten voor het begon werd ik weggestuurd bij de bar aan de zijkant waar ik stond door zo'n gestapo-figuur. Was daarna wel redelijk snel vooraan.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:19 schreef Pitom het volgende:
Na 30 seconden stond iedereen toch al zo'n beetje? Heb niet echt gemerkt dat iemand daar moeilijk over deed.
Go West is compleet gebaseerd op de backingtrack van Paninaro...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Pitom het volgende:
Klopt het trouwens dat heel kort even de intro van Paninaro klonk? Jammer dat ze niet het hele nummer deden; 't is toch wel een van de populairste b-sides. Aan de andere kant werden we wel weer getrakteerd op Do I Have To, wat ik een van de mooiste liedjes van het concert vond.
Ja, dat ging hopeloos mis. Neil, maakte maar een theatrale buiging en Chris liep enorm grijnzend het podium af...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef Woodpecker het volgende:
Leuke show, maar ging de laatste ontploffing van It's a Sin nou de mist in?
En bedankt hè!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:Jammer dat ze haar lievelingsnummer "love comes quickly" bijna nooit meer zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |