Ach we weten wie het zegt.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
LS, Dementor, laat elkaar ff lekker met rust. En matig je toon ff LS, tot 3x toe "met je vette reet" zeggen maakt je nou niet echt geloofwaardiger.
Maar als je vanaf je 19e hebt gewerkt en je komt dan in de problemen?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:20 schreef Manu82 het volgende:
Ik begrijp LS compleet
Het is veel normaler als je heel je schuld uit smeerd over alle belastingbetalers omdat die dat je zo gunnen in vergelijking met een vader die je studie bekostigd waarmee je later ook nog wat terug kunt geven aan de maatschappij
dat dusquote:
zelfs in een quote is die mooiquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar als je vanaf je 19e hebt gewerkt en je komt dan in de problemen?
Buiten je werk avondschool doen.
En niet met je dikke bibs ( ik mag geen vette reet meer zeggen) op pappa zijn geld teren.
En dan trots zijn dat je ooit bunker crew was.
Zal wel enige werkervaring op zijn CV zijn.
Maar zal wel genaratieverschil zijn van vroegâh en nu. Ik werk voor mijn centen en teer niet op andermans kosten, ook al wordt er gezegd dat ik van de belastingbetaler profiteerde. Ik heb vanaf mijn 19e gewerkt voor mijn centen. En dat het niet altijd even gemakkelijk was, is alleen maar een ervaring rijker.
Maar ik laat me niet de les lezen door studentjes die totaal geen ervaring hebben in het leven en werkomgeving.
Goh, ik lijk wel boos, maar is niet zo hoor...
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap gewoon beide ff met 't reageren op elkaar, het is zondag. Geen zin in editten, deleten en whatever.
zat jij niet in die ene serie euh ...quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap gewoon beide ff met 't reageren op elkaar, het is zondag. Geen zin in editten, deleten en whatever.
Hij ging vreemd elders!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
hejjj das ff geleden....wel 2 hele dagen...niet dat ik het bij houd heur
![]()
2 hele?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
hejjj das ff geleden....wel 2 hele dagen...niet dat ik het bij houd heur
![]()
Gelukkig maar, denk aan je hartquote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh, ik lijk wel boos, maar is niet zo hoor...
ja, een ander topic.. die van de meeting vanmorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |