Durf jij je huis nog wel uit? De Mexicaanse varkens griep is inmiddels hier ook vrij makkelijk te verkrijgen bij enkele erkende adressen.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:19 schreef F04 het volgende:
De Mexicaanse griep lijkt zich als een lopend vuurtje te verspreiden onder de wereldwijde bevolking. Nu is het zo dat reizigers, zeker als zij naar gebieden afreizen waar de griep meer heerst het risico om de griep op te lopen. Maar laat jij je door de Mexicaanse griep weerhouden om de komende maanden op vakantie te gaan?
In Belgie waren toch meer gevallen dan hier de laatste dagen?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:24 schreef SpaceLlama het volgende:
Ja, de kans dat ik het hier krijg is net zo groot als elders. Zolang ik maar niet naar Belgie of Mexico ga (Belgie gewoon niet omdat ik het geen vakantieland vin)
geen idee... ik wil gewoon sowiezo niet naar Belgie/Nederland/Frankrijk op vakantiequote:Op zondag 21 juni 2009 03:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In Belgie waren toch meer gevallen dan hier de laatste dagen?
Maar je bent als gezonde twintiger wel meer vatbaar dan voor de gewone griep.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:42 schreef The.Apple het volgende:
wtf....
natuurlijk niet....
Mexicaanse griep is tot dusver MINDER dodelijk dan de gewone....
Och Zuid-Frankrijk was vroeger leuk, met pa en ma. Trusten.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:43 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
geen idee... ik wil gewoon sowiezo niet naar Belgie/Nederland/Frankrijk op vakantie
Maar ben pitten :w
Bron?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:42 schreef The.Apple het volgende:
wtf....
natuurlijk niet....
Mexicaanse griep is tot dusver MINDER dodelijk dan de gewone....
Denk idd als je aids oid hebt, dat je wel de lul bent.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:52 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is er nog nauwelijks iemand aan de Mexicaanse griep doodgegaan die niet al verzwakt was vanwege andere medische problemen. In Nederland neemt het aantal gevallen trouwens aardig toe, we zitten al bijna aan de 100.
http://www.rivm.nl/cib/themas/nieuwe-influenza/index.jsp
Het moet alleen niet gaan muteren met Marburg bijvoorbeeld. Dan hebben we wel echt een probleemquote:Op zondag 21 juni 2009 03:52 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is er nog nauwelijks iemand aan de Mexicaanse griep doodgegaan die niet al verzwakt was vanwege andere medische problemen. In Nederland neemt het aantal gevallen trouwens aardig toe, we zitten al bijna aan de 100.
http://www.rivm.nl/cib/themas/nieuwe-influenza/index.jsp
Dat ben je sowieso wel als je aids hebt lijkt mequote:Op zondag 21 juni 2009 03:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk idd als je aids oid hebt, dat je wel de lul bent.
Ja ok, maar tegenwoordig valt er in de westerse wereld aardig mee te leven, schijnt.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso wel als je aids hebt lijkt me.
Volgens mij is een normale griep net zo gevaarlijk of misschien wel gevaarlijker in dit geval.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar tegenwoordig valt er in de westerse wereld aardig mee te leven, schijnt.
Het gros van de Aids-patienten leven een normaal bestaan, zover je dat normaal mag noemen met chronisch pillen slikken en overal rekening mee houden..quote:Op zondag 21 juni 2009 03:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar tegenwoordig valt er in de westerse wereld aardig mee te leven, schijnt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |