Zelfkennis ftw!quote:Op zondag 21 juni 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
Nu is het al triest genoeg dat mensen (zoals ik) ernaar kijken
Mensen die naar TMF / TMF clubcam kijken
quote:
Heu! Het is eenmalig hoorquote:
Dat gevoel ken ikquote:Op zondag 21 juni 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Het valt best tegen om te bemerken hoeveel domme mensen er nog bestaan
Nou, joepie zegquote:Op zondag 21 juni 2009 01:19 schreef icebliss het volgende:
Fleur![]()
Maargoed er gaat zo een meisje in een zwembadje springen geloof ik dus ik begeef me even terug naar de tv.
Volgens mij zit jij dan ook in een sociaal isolementquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:19 schreef icebliss het volgende:
Fleur![]()
Maargoed er gaat zo een meisje in een zwembadje springen geloof ik dus ik begeef me even terug naar de tv.
Nee Fok is idd sociaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:33 schreef icebliss het volgende:
Het viel best tegen uiteindelijk.
Trouwens, als je kijkt naar Clubcam zit je in een sociaal isolement, maar als je op hetzelfde moment op fok post natuurlijk niet. Daarom zit ik nu ook op fok.
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:33 schreef icebliss het volgende:
Het viel best tegen uiteindelijk.
Trouwens, als je kijkt naar Clubcam zit je in een sociaal isolement, maar als je op hetzelfde moment op fok post natuurlijk niet. Daarom zit ik nu ook op fok.
quote:joey (136)
vandaag, 01:32
hoi fleur,durf het bijna niet te vragen,maar mag ik de hyves van je zus?ze is zo mooi!jij ook hoor trouwens mja iets te jong...gr
Examens lerenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die op Fok! zitten op een godverdomse zaterdag avond (Nacht), tering hebben jullie geen leven of zo. Nee dat dacht ik al, kankersegodverdomsemautisten.
Hahaha!quote:
Ha, ik heb dat maal driequote:Op zondag 21 juni 2009 13:18 schreef OmeletteDuFromage het volgende:
[..]
ik » ?? » ?? » Fleur. curious?
Wil je me aanraken?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Sowieso is TMF clubcam kut wel chill als je ff wilt rukken staan alleen maar breezersletjes voor die camera
Moest jij geen chickies hosselen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik keek gisteren ook mee op die stukjes van de OP![]()
![]()
Daarna maar snel weer American Dad gekeken.
OH WACHT WACHT!![]()
Ik zag nog iets TRIESTERS! Op nederland twee of drie was dat gisteren. Was er zo'n lijp kut ventje van 15 die typetjes ging imiteren. En dan kon je NON Ja of NON nee sms-en en dan ging diegene weg of bleef ie, waarna een volgend pauper figuur een presentatie op tv doet.
ZOOOO tenenkrommend slecht die imitaties, en toen konden er ook mensen bellenNeemt zo'n kerel op zo van: "Gast, je bent echt fokking slecht, beter kap je hier gewoon ff snel mee"
En ging dat jochie zo door met zn imitatie en toen bleef die gast aan de lijn em maar afzeiken![]()
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik keek gister Family guy voor ik ging stappen
Eehhh, was dat niet juist een van de eerste family guy afleveringen? Daar heb je er meer van en die zijn allemaal zo pauperig getekendquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ook.Geniaalste serie ooit.
Ook die aflevering die zich in 1999 afspeelde, waar ze alles nét iets trager hadden gemaakt en net iets anders hadden getekend. Een beetje zoals de oudere Simpsons-afleveringen, echt ontzettend knap gedaan.
Omdat het humor is hoe die voice-over z'n taak totaal niet serieus neemt en alleen maar via de reporters dronken breezer-sletjes aanspoort idiote dingen te doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam naar TMF kijken? Snap er echt bar weinig van.
Nee, dit was echt de enige aflevering die in deze 'stijl' gemaakt was. Zelfs het intro-liedje was iets vertraagd en de gezichten waren anders getekend. Echt een overduidelijke knip-oog naar de Simpons-afleveringen in de jaren '90.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eehhh, was dat niet juist een van de eerste family guy afleveringen? Daar heb je er meer van en die zijn allemaal zo pauperig getekend(ook is de humor wat anders, vind ik, op een slechtere manier
)
Oh oké dude, je hebt wel gelijk ja!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dit was echt de enige aflevering die in deze 'stijl' gemaakt was. Zelfs het intro-liedje was iets vertraagd en de gezichten waren anders getekend. Echt een overduidelijke knip-oog naar de Simpons-afleveringen in de jaren '90.
Haha, kanker, wat een figuren joh!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:14 schreef Japsnars het volgende:
Wat een stelletje dudes die reageren op haar hyves![]()
[..]
Examens leren
quote:
Bryan Shane Van den Berg
kwou ju bijna uitnodigen maar ju zit daar volgens my nie op te w8un dat weer zon TMF Kijker ju toevoegd
Je kent me nie
quote:
Leeftijd: 13 Naam: Wijnan
ik zag jou gister op tv.
zozo vals speelster
quote:
Leeftijd: 12?
je deed het super gisteren
Als ik erop klik krijg ik 3 regels te zien met link mogelijkheden.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:18 schreef OmeletteDuFromage het volgende:
[..]
ik » ?? » ?? » Fleur. curious?
Wil je me aanraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |