Inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Ponte Vecchio?
Die zal misschien in Groningen zijn, eind december, vlak voor kerst.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:22 schreef LaStrange het volgende:
Ik kom alleen op de volgende AKQ meeting als BasOne ook komt
Lozlzors ik is geen maagd meerquote:Op zondag 21 juni 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moest meteen hieraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:22 schreef LaStrange het volgende:
Ik kom alleen op de volgende AKQ meeting als BasOne ook komt
quote:
De Vecchio is al toeristisch, maar de brug daar zuchten slaat helemaal alles. Er tegenover wordt volgens mij zo'n beetje op elk moment van de dag door tien mensen tegelijk een foto gemaakt. Het is niet eens meer dat ze er voor in de rij staan, het is gewoon dat er continu een enorme groep fotograferende toeristen staat..quote:Op zondag 21 juni 2009 00:24 schreef qonmann het volgende:
verder dan de brug der zuchten kom ik niet, is in Venetie helaas, kwam ook nog in CanvasCrack voorbij:)
ik snap je nietquote:Op zondag 21 juni 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rond die tijd zal ik heel weinig kunnen posten in de AKQ, want elke dag gaat dan gepaard met lange treinreizen.
Ik betaal je bier!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:26 schreef BasOne het volgende:
![]()
Ik ben niet zo van meetings maar als jullie het bier betalen kom ik wel langs
Mooi, neem een paar briefjes van honderd mee, want ik zuip zonder problemen een krat leegquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:29 schreef LaStrange het volgende:
Woon jij bij je ouders of wonen je ouders bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |