Oow wow ik hou nu al van jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga mijn Hyves netwerk inschakelen!
Nee hoor hoeft niet. Alleen als je alleen op hen stemt, anders mag je ze houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik wil best op eva en bommie stemmen hoor als dat inhoud dat Freena en nr 4 plaats moeten maken
Ik heb liever Freena op 1, ojee wat zeg ik nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik wil best op eva en bommie stemmen hoor als dat inhoud dat Freena en nr 4 plaats moeten maken
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
Ik wil geen klehr of huub op nummer 1. Op voor Freena dus!!
Psies wat ThunderBitch zegt!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet. Alleen als je alleen op hen stemt, anders mag je ze houden.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb liever Freena op 1, ojee wat zeg ik nu.
Nou moet ik toch echt naar de dokter toe...whaaahahaahaha
Gratieequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt ook je favorietjes en dat respecteer ik
Dat dacht ik ook! We kunnen Patries voordragen, of twittert ze niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hoewel ik Christina Curry ook wel een hoog plekje gun"Patries staat er helaas niet in"
Moet je niet op Huub gaan stemmen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
We moeten wel deo blijven gebruiken bij al die vrolijkheid en gespring ha ha
Nee,haar laatste bericht op Twitter was van Eddem op 1 mei"ik hou van je stond daar"IHier is ook een topic over patries en mickey gate op Fok.ook hier onder showbizzz,Wat een toestand.Fucking ugley streek van Eddemquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! We kunnen Patries voordragen, of twittert ze niet?
JOOEEHOOEEEE wat hou ik toch van jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:54 schreef Nizno het volgende:
Sjow... mn handtekening maar even aangepast
Ondanks dat ik weinig aan die opmerking heb....quote:
quote:2 FOK!kers zijn in strijd als Mrs & Mr Twitter. Ze zijn al hoog in de top maar hebben concurrentie van GeenStijl en BN'ers. Help jullie FOK!kers naar de top! Willen jullie allemaal stemmen?
Laatste topic: Twitterende sterren en de Bommie-Eva-Gate #4
Stemmen kan hier:
Mr Twitter - BerryV
Mrs Twitter - Evaxsis
U 'r verry welcomequote:Op zondag 21 juni 2009 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weinig aan die opmerking heb....![]()
Dank je
Freena moet er nog bij!!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn blog op Hyves (ook in de FOK! Hyves)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |