top 10 alquote:En Eva willen we natuurlijk ook weer in de top20 hebben!!
Huub heeft zichzelf niet opgegeven hoor,net zomin als Claire.Claire gaat winnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik stem alleen op Eva en Bommie. Dat is tenminte nog leuk. Die andere twee zijn overdatum. Hebben hun tijd wel gehad.
En ja ik weet het, er zijn fanatieke fans die niet van ophouden weten, maar Huub wil niet van zijn bekendheid af, terwijl ik dacht dat hij er vanaf wilde.Vandaar.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub heeft zichzelf niet opgegeven hoor,net zomin als ClaireClaire gaat winnen en Huub gaat ook lekker
nu nog die 2100 + erbij en ik ben goed op wegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
tussenstand :![]()
Bommie 2048 (gaat Weelders bijna voorbij)
Eva 1443 (op de 8e plaats)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
![]()
[..]
Huub heeft zichzelf niet opgegeven hoor,net zomin als Claire.Claire gaat winnenen Huub gaat ook lekker
![]()
quote:Titel: doe jij ook mee aan de twitter verkiezing?
Aan: Vrienden van Huub
Hello!
Mij kwam net onder ogen dat ik in de running ben voor Mr. Twitter! Wat een eer!
Dus tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie!
Stem op de enige echte Mr. Twitter!
Het is heel simpel:
Klik hier:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
en dan zie je mij (nu nog ergens onderaan) staan, twitternaam Huubgoudenkooi
Vervolgens op het plusje klikken en KLAAAAR!
Stemmen kan om de 20 minuten en je hoeft GEEN twitteraccount te hebben iedereen kan stemmen.
Ik ben al zonder hyves hulp op de eerste pagina gekomen, nu wil ik met jullie hulp op die eerste plek komen!
Je kan ook mijn twitteraccount volgen via
www.twitter.com/huubgoudenkooi
met dank aan Eric voor de opzet van deze handige mail
Yes beeb, dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
Ik wil geen klehr of huub op nummer 1. Op voor Freena dus!!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog maar 2 punten verschil tussen freena enne..
SNEL, STEMMEN
Het idee dat Freena denkt dat het oneerlijk wordt gespeeld is al om te lachen,Huub en Claire hebben trouwe aanhangers ,en leven ook oa met de zwangerschap mee.Komt ook omdat Huub ook reageert op z;n blog enzoquote:
Huub heeft soppers en kansloze huisvrouwen, zoals hij ze noemt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het idee dat Freena denkt dat het oneerlijk wordt gespeeld is al om te lachen,Huub en Claire hebben trouwe aanhangers ,en leven ook oa met de zwangerschap mee.Komt ook omdat Huub ook reageert op z;n blog enzo![]()
Maar als je niet tegen je verlies kan enz enz
Ik hoop dat meer mensen dat doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga mijn Hyves netwerk inschakelen!
Is toch een leuke competitie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het idee dat Freena denkt dat het oneerlijk wordt gespeeld is al om te lachen,Huub en Claire hebben trouwe aanhangers ,en leven ook oa met de zwangerschap mee.Komt ook omdat Huub ook reageert op z;n blog enzo![]()
*negeerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je een andere hobby gaat zoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
![]()
[..]
Huub heeft zichzelf niet opgegeven hoor,net zomin als Claire.Claire gaat winnenen Huub gaat ook lekker
![]()
We halen het wel wil in, don't worry zij heeft ook een grote fan base.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor, er staat ineens iemand met een dikke buik op 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |