TIs in de buurt, dus je kunt uitalspenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ben nog wel even wakker. Als ik morgen maar op tijd wakker ben voor Formule1
Als ik uitslaap mis ik de racequote:Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
TIs in de buurt, dus je kunt uitalspen
Bruin zonder zoncreme is ook een optiequote:Op zondag 21 juni 2009 02:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komende week wordt het 25+. Met de laptop de tuin in
Weet jij er iets van: nog een paar topics en we worden er uit geflikkerdquote:Op zondag 21 juni 2009 02:36 schreef evaxsis het volgende:
Wie gaat er nu slapen en wie niet want ik ben nu de kluts kwijt![]()
Voor de gene die gaan slapen droom zacht![]()
Voor de gene die wakker blijven lets party
Hoe herken je de echte fokker?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komende week wordt het 25+. Met de laptop de tuin in
Zal ik je wakker mailenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ben nog wel even wakker. Als ik morgen maar op tijd wakker ben voor Formule1
Caps, or I don't believe itquote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe herken je de echte fokker?
Wit rechthoek op zijn buik
Ik lees hier gewoon heel iets andersquote:
Ik snap dat ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij er iets van: nog een paar topics en we worden er uit geflikkerd
Ik zou zeggen maak een twitter account aan heb je geen gedonder meer, en gezellig dat het daar is wanneer iedereen wakker isquote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij er iets van: nog een paar topics en we worden er uit geflikkerd
Nog 11 uur tot de race.quote:
Is niet ewg. Het wereldwijdeweb is grootquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe herken je de echte fokker?
Wit rechthoek op zijn buik
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wakker gehouden worden![]()
Ik moet alleen even 5 minuten de hond z'n laatste plas laten doen bij de bomenbak en dan ben ik gelijk weer terugquote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 11 uur tot de race.
Ik red het wel igg
quote:
Maak er maar 10 min vanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet alleen even 5 minuten de hond z'n laatste plas laten doen bij de bomenbak en dan ben ik gelijk weer terug
Lijkt me een misplaatste moderatie dan. Ik hou van Fok! maar als ze me wegjagen....quote:Op zondag 21 juni 2009 02:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak een twitter account aan heb je geen gedonder meer, en gezellig dat het daar is wanneer iedereen wakker is![]()
De hele dag houden wij elkaar bezig met wat we aan het doen zijn, soms een sneer, soms een quoute of een nieuwtje heerlijk gewoon.
Ik wil niet meer zonder
Ok dan ga ik nu, kleed me dan gelijk om tanden poetsen en weer terug.quote:
ja hoor, heb ik weer...quote:Op zondag 21 juni 2009 02:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu, kleed me dan gelijk om tanden poetsen en weer terug.
Niet meer weg gaan dan![]()
tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |