quote:Ja jij komt er wel met deze redenering...
Op maandag 15 april 2002 18:07 schreef Lassekjus het volgende:
Groenlinks zijn WERELDVREEMDE --> jongeren zijn wereldvreemd ---> Jongeren stemmen groenlinks.!
quote:Jammer dat je je leeftijd niet in je profiel hebt staan... maar op zich wel erg grappig deze redenering
Groenlinks zijn WERELDVREEMDE --> jongeren zijn wereldvreemd ---> Jongeren stemmen groenlinks.!
quote:neen, uit onderzoek bleek dat het direct gevolg was van het beleid. Die vergelijking gaat niet op. Ik snap het overgens niet, het is duidelijk dat door dat beleid minder asielaanvragen zijn ingediend en nog steeds keur je dat af? Ik dacht dat jij voorstander was van minder asielzoekers?!
Op maandag 15 april 2002 17:52 schreef Refragmental het volgende:[..]
Of het komt doordat er gewoonweg minder mensen asiel zoeken omdat er minder oorlogen zijn in de buurt.
Bv de stroom vluchtelingen uit Bosnie en omliggende landen is er al een tijdje niet meer.
HLH
quote:hij is jong!
Op maandag 15 april 2002 18:11 schreef ranja het volgende:[..]
Jammer dat je je leeftijd niet in je profiel hebt staan... maar op zich wel erg grappig deze redenering
quote:haha wat een bullshit
Iedereen mens die normaal op de wereld staat weet dat de ideeen van Groen Links niet haalbaar zijn.
Het irritantse moment van Rosemuller waarom ik hem NOG minder ben gaan mogen is het moment bij het publieke debat van de lijstrekkers PF dacht te hebben uitgelult door te zeggen dat als hij bekritiseert wordt meteen zwijgt oid. Op dat moment keek ie in het publiek en even naar de andere lijstrekkers met een gezicht van ZO zie je hoe ik dat doe?>? zie je hoe goed ik ben?? hij was gewoon trots op zichzelf. arghh schijnheilig mannetje is het.Groenlinks zijn WERELDVREEMDE --> jongeren zijn wereldvreemd ---> Jongeren stemmen groenlinks.!
GLG
En waar gaat het altijd over bij over met fortyn? Juist ja het azielzoekers beleid. Gvd er is meer dan dat hoor, fortyn stemmers zijn kudde dieren.
quote:Om GLG maar te quoten
Op maandag 15 april 2002 18:18 schreef Dr.ska het volgende:
Waarom dat jongeren achter GL staan is omdat ze over het allgemeen goede ideeen hebben.
En waar gaat het altijd over bij over met fortyn? Juist ja het azielzoekers beleid. Gvd er is meer dan dat hoor, fortyn stemmers zijn kudde dieren.
"haha wat een bullshit "
ABC
quote:Nou dat scheelt bar weinig.
Op maandag 15 april 2002 17:48 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
x-ray
Aantal posts10391
Gem. aantal posts/dag21GLG
Aantal posts2435
Gem. aantal posts/dag15jij wint wees trots
quote:Het CBS zegt wat anders:
En verder, ja ben ik voorstander van strenger beleid ja, maar weet je wat nou zo tof is? Dat gebeurd al! En het werkt, aantal asiel aanvragen is way minder dan jaar geleden! Kewl he? Komt door strenger asielbeleid van Paars die ze 4 jaar geleden doorgevoerd hebben en die nu uitwerking begint te krijgen!
In 2000 kwamen 133 000 immigranten naar Nederland. Dat was een record. En dit jaar zullen het er waarschijnlijk weer meer zijn. In de periode juni 2000-mei 2001 werden namelijk bijna 137 000 immigranten geteld, tegen 125 000 in de overeenkomstige periode een jaar eerder. Het aantal immigranten is de afgelopen twaalf maanden dus met 10% toegenomen.
Vorig jaar groeide de bevolking met 120 000 personen. In 1995 bedroeg de groei nog 70 000 personen. Deze toename van de groei komt vooral door de forse stijging van de immigratie. Die nam namelijk toe van 96 000 in 1995 naar 133 000 in 2000. Ook groeide het aantal geboorten flink, van 191 000 in 1995 naar 207 000 in 2000. Tegenover de sterke stijging van de immigratie en de geboorte stond slechts een beperkte stijging van het aantal overledenen. De emigratie nam zelfs af. Voor een belangrijk deel komt de stijging door het toegenomen aantal asielzoekers. Ook de versnelde inschrijving van asielzoekers verklaart voor een deel de stijging van het immigratiecijfer in 2000. Tot voor kort konden asielzoekers zich in principe een jaar na indiening van hun asielverzoek inschrijven in de GBA. In 2000 werd die periode verkort tot een half jaar.
[/quote]
De procedure is simpeler gemaakt zelfs!
[quote]
Slechts voor een beperkt deel kan de groei van het aantal immigranten in verband worden gebracht met de krapte op de arbeidsmarkt. De stijging van de immigratie doet zich vooral voor bij Aziaten en Afrikanen. Dit zijn voornamelijk asiel- en volgmigranten. Een kleine 20 000 immigranten zijn in Afrika geboren. De immigratie van Afrikanen is in de periode juni 2000-mei 2001 ruim 3 000 HOGER dan een jaar eerder. De stijging betreft vooral asielzoekers. Onder de Afrikaanse immigranten vormen de Marokkanen van oudsher de grootste groep (jaarlijks ongeveer 5 000 immigranten). Dit betreft vooral gezinsvormende migratie. Na een daling in 2000 neemt de immigratie van Marokkanen in 2001 weer licht toe.
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0807k.htm
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0745a.htm
De grootste instroom in Nederland wordt NIET veroorzaakt door asielzoekers, maar door gezinshereniging (voornamelijk partner uit het buitenland overhalen).
Je lult dus weer compleet ongefundeerd uit je nek.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 15-04-2002 18:28]
quote:iets waar de armen niet o pvooruit zullen gaan (anders gaat het veel geld kosten.
Op maandag 15 april 2002 15:32 schreef dax het volgende:[..]
In plaats van die huursudsidie komt er dan een rechtstreekse huursudsidie naar de woningbouwvereniging om zo de armoedeval te voorkomen, typisch geval van halve waarheden rondbazuinen.
quote:Was een grote groep LPF stemmer niet 50+ en vaak werkeloos?
Op maandag 15 april 2002 15:38 schreef X-Ray het volgende:[..]
In ieder geval wel slim genoeg om werk te hebben.
quote:Hoe kom je daarbij?
Op maandag 15 april 2002 15:41 schreef dax het volgende:[..]
Als je particulier huurt dan heb je de huurssudsidie waarschijnlijk al niet meer nodig.
quote:Bron?
Op maandag 15 april 2002 18:27 schreef extremeknul het volgende:[..]
Was een grote groep LPF stemmer niet 50+ en vaak werkeloos?
quote:
Op maandag 15 april 2002 18:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
Bron?
quote:Uit datzelfde "enquete".
Op maandag 15 april 2002 17:31 schreef Refragmental het volgende:[..]
2vandaag had toen een enquete gehouden onder 100ennogwat mensen.
quote:Jongeren stemmen volgens mij meer voor idealen, SP GL of VVD (nu LPF), meestal een uiterste partij (meest rechts of meest links). Laten schuiven ze wel op naar rechts als ze veel verdienen. Als de 50+ zijn (weinig uitzicht op een baan bij werkelossheid ed) gaan ze weer naar links.
Op maandag 15 april 2002 16:22 schreef Kimmie het volgende:
Ik denk omdat jongeren bijna van nature 'links' zijn. Zij hebben zelf nauwelijks nog verantwoordelijkheid of besef van de gevolgen van bepaalde acties.
Naarmate ze ouder worden, schuiven de meesten op naar wat 'rechtsere' ideeen.
Eigenlijk best logisch.
quote:
Op maandag 15 april 2002 18:32 schreef extremeknul het volgende:[..]
Jongeren stemmen volgens mij meer voor idealen, SP GL of VVD (nu LPF), meestal een uiterste partij (meest rechts of meest links). Laten schuiven ze wel op naar rechts als ze veel verdienen. Als de 50+ zijn (weinig uitzicht op een baan bij werkelossheid ed) gaan ze weer naar links.
quote:Je spreekt jezelf redelijk tegen.
Op maandag 15 april 2002 18:27 schreef extremeknul het volgende:[..]
Was een grote groep LPF stemmer niet 50+ en vaak werkeloos?
quote:En waarom niet?
Op maandag 15 april 2002 17:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
in principe verdienen mensen die particulier huren geen huursubsidie..
quote:De procedure is simpeler gemaakt zelfs!
Op maandag 15 april 2002 18:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nou dat scheelt bar weinig.
21 of 15 posts per dag, slechts 6 meer. He, jij harde werker..
[..]Het CBS zegt wat anders:
In 2000 kwamen 133 000 immigranten naar Nederland. Dat was een record. En dit jaar zullen het er waarschijnlijk weer meer zijn. In de periode juni 2000-mei 2001 werden namelijk bijna 137 000 immigranten geteld, tegen 125 000 in de overeenkomstige periode een jaar eerder. Het aantal immigranten is de afgelopen twaalf maanden dus met 10% toegenomen.
Vorig jaar groeide de bevolking met 120 000 personen. In 1995 bedroeg de groei nog 70 000 personen. Deze toename van de groei komt vooral door de forse stijging van de immigratie. Die nam namelijk toe van 96 000 in 1995 naar 133 000 in 2000. Ook groeide het aantal geboorten flink, van 191 000 in 1995 naar 207 000 in 2000. Tegenover de sterke stijging van de immigratie en de geboorte stond slechts een beperkte stijging van het aantal overledenen. De emigratie nam zelfs af. Voor een belangrijk deel komt de stijging door het toegenomen aantal asielzoekers. Ook de versnelde inschrijving van asielzoekers verklaart voor een deel de stijging van het immigratiecijfer in 2000. Tot voor kort konden asielzoekers zich in principe een jaar na indiening van hun asielverzoek inschrijven in de GBA. In 2000 werd die periode verkort tot een half jaar.
quote:trust me, je werkt niet harder dan ik, hoeft ook niet want je hebt een keurige 9 tot 6 baan.
Slechts voor een beperkt deel kan de groei van het aantal immigranten in verband worden gebracht met de krapte op de arbeidsmarkt. De stijging van de immigratie doet zich vooral voor bij Aziaten en Afrikanen. Dit zijn voornamelijk asiel- en volgmigranten. Een kleine 20 000 immigranten zijn in Afrika geboren. De immigratie van Afrikanen is in de periode juni 2000-mei 2001 ruim 3 000 HOGER dan een jaar eerder. De stijging betreft vooral asielzoekers. Onder de Afrikaanse immigranten vormen de Marokkanen van oudsher de grootste groep (jaarlijks ongeveer 5 000 immigranten). Dit betreft vooral gezinsvormende migratie. Na een daling in 2000 neemt de immigratie van Marokkanen in 2001 weer licht toe.http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0807k.htm
[afbeelding]
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0745a.htmDe grootste instroom in Nederland wordt NIET veroorzaakt door asielzoekers, maar door gezinshereniging (voornamelijk partner uit het buitenland overhalen).
Je lult dus weer compleet ongefundeerd uit je nek.
GLG
quote:Als ik nu telkens gebruik maak van het quotes ga je dat dan ook overnemen?!? Just asking
Op maandag 15 april 2002 18:21 schreef Refragmental het volgende:[..]
Om GLG maar te quoten
"haha wat een bullshit
"
ABC
GLG
quote:klinkt zinnig inderdaad.
Op maandag 15 april 2002 18:32 schreef extremeknul het volgende:[..]
Jongeren stemmen volgens mij meer voor idealen, SP GL of VVD (nu LPF), meestal een uiterste partij (meest rechts of meest links). Laten schuiven ze wel op naar rechts als ze veel verdienen. Als de 50+ zijn (weinig uitzicht op een baan bij werkelossheid ed) gaan ze weer naar links.
GLG
quote:En nu even reageren op de cijfers van het CBS en jouw knullige bewering.
Op maandag 15 april 2002 18:45 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
De procedure is simpeler gemaakt zelfs!
[..]trust me, je werkt niet harder dan ik, hoeft ook niet want je hebt een keurige 9 tot 6 baan.
GLG
quote:2 vandaag of nova
Op maandag 15 april 2002 18:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
Bron?
Stemmers die in R'dam op LPF zouden stemmen. Er sprongen er 2 groepen uit ivm andere partijen. De 18-24 en 50+ (of 55+) groep. Die waren sterk oververtegenwoordigd ivm andere partijen. die 50+ waren vaak laag opgeleid en/of werkeloos (als ik me het goed kan herinneren).
quote:Was van 2vandaag die een enquete had gehouden onder 100nogwat LPF stemmers.
Op maandag 15 april 2002 18:55 schreef extremeknul het volgende:[..]
2 vandaag of nova
Stemmers die in R'dam op LPF zouden stemmen. Er sprongen er 2 groepen uit ivm andere partijen. De 18-24 en 50+ (of 55+) groep. Die waren sterk oververtegenwoordigd ivm andere partijen. die 50+ waren vaak laag opgeleid en/of werkeloos (als ik me het goed kan herinneren).
quote:De bovenste is uit mijn eigen ervaring, ik ken weinig bejaarden die bijv VVD stemmen terwijl een hoop jongeren en de mensen tot 40-45 dat wel doen in mijn omgeving.
Op maandag 15 april 2002 18:33 schreef Refragmental het volgende:[..]
[..]Je spreekt jezelf redelijk tegen.
Toen was LPF er ook nog niet. Maar dat de 50+ bij LPF groter is dan bij andere wil niet zeggen dat de rest niet verlinkst natuurlijk.
Een hoop mensen bij LPF zitten er ool niet vanwege de finaciele punten maar voor asielbeleid, veiligheid en schoppen tegen paars.
Overigens heb ik nog altijd geen echt duidelijk antwoord op de vraag en tevens aanleiding van deze topic kunnen vinden!
Waarom is GL nou zo populair en wat zijn de aansprekende punten van die partij
quote:Groen Links is populair omdat nogal wat mensen tuinen in het gezever van Lulletje Rozenmuller. Hij doet nogal popi en denkt overal lollig te zijn, dat trekt kiezers.
Op maandag 15 april 2002 19:57 schreef VilleRoy het volgende:
Toch best grappig! Open je een topic over Groen Links en gaat het voornamelijk over LPF. Dan heb ik het niet alleen over de LPF aanhangers, want de rest doet er evenzo goed aan mee.Overigens heb ik nog altijd geen echt duidelijk antwoord op de vraag en tevens aanleiding van deze topic kunnen vinden!
Waarom is GL nou zo populair en wat zijn de aansprekende punten van die partij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |