quote:Dat hoeft echt niet hoor, er zijn ook zat rijke stinkerds die links stemmen en sloebers die rechts stemmen.
Op maandag 15 april 2002 00:28 schreef ranja het volgende:[..]
Op zich vaag aangezien Fortuyn vooral de mensen met veel geld bevoordelen wil en de mensen met geen geld laat zakken... dus zou je het andersom verwachten. Maar goed logica is toch ver te zoeken bij de hele Fortuyn hype.
Maar bij Fortuyn zal het wel voornaemlijk aan het asielbeleid liggen denk. Extreem rechts is namelijk ook altijd populaor geweest bij de laagpgeleiden (die zitten in de allochtone volksbuurten namelijk).
quote:
Op maandag 15 april 2002 00:31 schreef WinXP_sux het volgende:
groen=beginnend, onervaren
links=onhandig, klungeligwat moet groenlinks dan wel niet zijn
quote:!!!
Op maandag 15 april 2002 00:29 schreef Wisp het volgende:
(...) je ouders (vaak links)
quote:die hebben vaak de hippietijd etc nog meegemaakt.. alle ouders die ik ken zijn links
Op maandag 15 april 2002 00:35 schreef ranja het volgende:[..]
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Weet ik... maar die weten dus niet dat ze zelf genaaid gaan worden door Fortuyn... zijn de buitenlanders wel weg maar dan valt ineens de ziekenfondsverzekering en huursubsidie weg... oeps.
Op maandag 15 april 2002 00:34 schreef extremeknul het volgende:[..]
Dat hoeft echt niet hoor, er zijn ook zat rijke stinkerds die links stemmen en sloebers die rechts stemmen.
Maar bij Fortuyn zal het wel voornaemlijk aan het asielbeleid liggen denk. Extreem rechts is namelijk ook altijd populaor geweest bij de laagpgeleiden (die zitten in de allochtone volksbuurten namelijk).
quote:
Op maandag 15 april 2002 00:36 schreef Wisp het volgende:
alle ouders die ik ken zijn links
quote:is het zo grappig? de laatste paar regeringen waar allemaal links georienteerd, is dat toeval dan?
Op maandag 15 april 2002 00:42 schreef ranja het volgende:[..]
Als ik op refragemental leek zou ik deze in m'n sig stoppen
quote:Ach, daarvor zaten ze waarschijnlijk bij de vvd en daarvoor bij de CD/CP86. Die behartigde hun balngen nu ook niet echt goed.
Op maandag 15 april 2002 00:37 schreef ranja het volgende:[..]
Weet ik... maar die weten dus niet dat ze zelf genaaid gaan worden door Fortuyn... zijn de buitenlanders wel weg maar dan valt ineens de ziekenfondsverzekering en huursubsidie weg... oeps.
Voor rijke mensen is het ook niet echt goed voor ze om links te stemmen. Maar als dat hun ideologie is of als ze dat het beste systeem vinden dan moetne ze daarop maar stemmen.
quote:Zitten slapen dan denk ik. Alleen CDA/PvdA was links. De rest was centrum of rechts hoor.
Op maandag 15 april 2002 00:43 schreef Wisp het volgende:[..]
is het zo grappig? de laatste paar regeringen waar allemaal links georienteerd, is dat toeval dan?
quote:get a girlfriend...
Op zondag 14 april 2002 22:44 schreef Lexcorp het volgende:
groenlinks --> natuur voor --> greenpeace --> hippies --> groenlinksstemmers
kom nie zo ver dat ik jongeren hierin kan verwerken, maar zo creatief zal vast wel iemand zijn
GLG
quote:lol, en je noemt Havo hoog opgeleiden!?
Op zondag 14 april 2002 23:23 schreef Tikorev het volgende:[..]
Laatst op t.v. gezien dat het serieus onderzocht was, en dat de gemiddelde opleiding van een LPF stemmer HAVO is. Dat valt dus wel mee.
Dat Fortuynstemmers laagopgeleid zouden zijn was gewoon linkse propaganda.
P.F. is een sukkel, zonder financiele onderbouwing van partijprogram. De man is een grote frust die nergens bij elk andere partij aan de bak kwam (zijn wens) en dus nu maar zelf wild om zich heen slaat. Laat hem maar in de oppositie komen, over vier jaar zien we werkelijk hoe 'nuttig' hij is. Ik ken weinig 'intelligente' mensen die op Pim stemmen, alleen 'fortune' seekers sluiten zich bij hem aan in ruil voor een zetel. Zelfs Ex miss noord Holland zover ik vernomen heb
GLG
quote:Hmz even kijken... je bent geboren in 1982 dus neem ik aan dat de meeste ouders die je kent en hiermee bedoelt ouders van leeftijdgenoten zijn... 1982: Van Agt (cda) 1982-1994: Lubbers (cda) waarvan 8 jaar met cda/vvd en 4 jaar cda/pvda 1994-2002: Kok (pvda) met vvd en d66. Dat valt dus wel mee. Of tegen. In elk geval bewijst het je stelling totaal niet.
Op maandag 15 april 2002 00:43 schreef Wisp het volgende:[..]
is het zo grappig? de laatste paar regeringen waar allemaal links georienteerd, is dat toeval dan?
quote:Leuke stelling om eens te onderzoeken.
Op maandag 15 april 2002 00:29 schreef Wisp het volgende:
verstand komt met de jaren..als jongere zijnde sta je meestal onder invloed van het gedachtengoed van je ouders (vaak links) en vaak hebben ze nog weinig eigen mening/inzicht
In m'n hele directe familie ben ik zo'n beetje de enige die links is. Trouwens, wat je nu zegt over die jongeren, dan staan rechtse jongeren dus ook onder invloed van hun ouders, dus als ouders vaak links zouden zijn, dan zou er dus een groter deel van de jongeren links moeten stemmen dan dat nu het geval is.
quote:Leuk om onwaarheden te verspreiden he?
Op zondag 14 april 2002 23:17 schreef Meneer_Aart het volgende:Deze redenatie is veel beter toepasbaar op LPF, want Fortuyns kiezers bestaan, naast de type Harry Mens-class, vooral uit laagopgeleide jongeren.
http://www.novatv.nl/reportage/index.cfm?NOBbt=true&fuseaction=default&id=747&RD=1
Bij 2:29
"De Fortuyn-stemmer: man, behoorlijk opgeleid, werkend en vaak weggelopen bij de VVD"
quote:Sprak hij om 02:11 op maandag vanachter zijn PC.
Op maandag 15 april 2002 02:11 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
get a girlfriend...
GLG
quote:HAVO of MBO... vind ik niet heel behoorlijk voor een volwassene.
Op maandag 15 april 2002 14:33 schreef X-Ray het volgende:
behoorlijk opgeleid,
" Vroeger was ik links, "dat geeft niks,"zei mijn vader toen wel eens tegen me, "maar als je veertig bent en je bent nog steeds links dan heb je geen hersens." Verschrikkelijk vond ik dat. Zo'n blijk van minachting voor alle mooie idealen die zouden leiden tot een betere wereld. Ik stond pal voor solidariteit met de onderdrukten. En natuurlijk zou ik nooit een stropdas dragen, een werkster inhuren of me laten verleiden tot aankoop van een auto die veel duurder was dan nodig. Nu ben ik veertig, en is het toch zover gekomen. "
Paultje Rosemuller met zijn volgers hebben een BLOK voor hun hoofd, dat is wel duidelijk. Zijn ideeen zijn NOG minder te verwezelijken dan de ideeen van PF. Hij moet lekker bij greenpeace gaan en in een boom klimmen wanneer die neergezaagt gaat worden.
Groenlinks stemmers zijn de realiteit van de ECHTE wereld helemaal kwijt.
Zoals Fortuyn met zijn charme stemmen trekt zo doet Rosenmuller dat voor Groen-Links.
De overeenkomsten zijn groot :
beide zijn goed in debat
beide zijn inhoudelijk matig
beide hebben een fanatieke achterban die bij elk statement van hun man beginnen te klappen
beide zijn media-geil
beide vallen liever een ander aan dan zichzelf te onderbouwen
beide zijn een gevaar voor nederland
beide hebben in een aantal zaken gelijk
beide horen bij een partij waar smoeldriaan nooit op zou stemmen
Maar Rosenmuller en dus GL heeft veel te danken aan zijn zogenaamde charme.
quote:Het IS het anders wel.
Op maandag 15 april 2002 14:36 schreef Koekepan het volgende:[..]
HAVO of MBO... vind ik niet heel behoorlijk voor een volwassene.
quote:1) vanachter z'n mac
Op maandag 15 april 2002 14:35 schreef X-Ray het volgende:[..]
Sprak hij om 02:11 op maandag vanachter zijn PC.
De mensen MET girlfriend, zoals ik, liggen daar dan naast hoor op dat tijdstip..
GLG
quote:Briljant!
Op maandag 15 april 2002 14:38 schreef Lassekjus het volgende:
Leuk stukje op de frontpage van HP, DE TIJD" Vroeger was ik links, "dat geeft niks,"zei mijn vader toen wel eens tegen me, "maar als je veertig bent en je bent nog steeds links dan heb je geen hersens." Verschrikkelijk vond ik dat. Zo'n blijk van minachting voor alle mooie idealen die zouden leiden tot een betere wereld. Ik stond pal voor solidariteit met de onderdrukten. En natuurlijk zou ik nooit een stropdas dragen, een werkster inhuren of me laten verleiden tot aankoop van een auto die veel duurder was dan nodig. Nu ben ik veertig, en is het toch zover gekomen. "
Paultje Rosemuller met zijn volgers hebben een BLOK voor hun hoofd, dat is wel duidelijk. Zijn ideeen zijn NOG minder te verwezelijken dan de ideeen van PF. Hij moet lekker bij greenpeace gaan en in een boom klimmen wanneer die neergezaagt gaat worden.
Groenlinks stemmers zijn de realiteit van de ECHTE wereld helemaal kwijt.
quote:In plaats van die huursudsidie komt er dan een rechtstreekse huursudsidie naar de woningbouwvereniging om zo de armoedeval te voorkomen, typisch geval van halve waarheden rondbazuinen.
Op maandag 15 april 2002 00:37 schreef ranja het volgende:[..]
Weet ik... maar die weten dus niet dat ze zelf genaaid gaan worden door Fortuyn... zijn de buitenlanders wel weg maar dan valt ineens de ziekenfondsverzekering en huursubsidie weg... oeps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |