Blijf lekker bij xp en flikker op uit dit topic.. Jezus met sommige mensen is echt niet te discussiëren.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus omdat een OS fabrikant een nieuw drivermodel introduceert moet de hele wereld maar daar achter aan rennen? Het oude was niet goed meer?![]()
[..]
Top stategieLaat het OS maar beslissen wat jij voor applicaties gaat gebruiken en daar alvast resources voor opslurpen. Je vraagt een bank toch ook niet of hij geld van jouw rekening alvast naar een autofabrikant wil overmaken omdat je ooit een auto zal gaan kopen?
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik zei? Ik hoef geen bugs tegen te komen om te weten dat mijn huidige OS prima werkt en er totaal geen reden is om over te stappen naar iets nieuws.
geejay?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Blijf lekker bij xp en flikker op uit dit topic.. Jezus met sommige mensen is echt niet te discussiëren.
Xp is goed, 7 is beter..
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
Dat dus. Nieuwe modellen die ook nog eens veel meer brandstof verbruiken, veel complexer in elkaar zitten en waarvoor je bijna opnieuw rij-examen zou moeten doen. En o ja, die ook nog eens niet compatible zijn met de bestaande wegen!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zolang de nieuwe modellen auto's exact hetzelfde comfortniveau, snelheid en gadgets bieden als een tford zie ik geen reden om naar een nieuwe auto uit te wijken.
Prima argumentatie. Werkelijk top. Je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Blijf lekker bij xp en flikker op uit dit topic.. Jezus met sommige mensen is echt niet te discussiëren.
Xp is goed, 7 is beter..
Wat voor gezeik?? Xp installeren, even wachten hoor, heb je 2 uurtjes? Windows 7 installeren: Na 20 minuten helemaal startklaar. Alle drivers worden automatisch gedownload. Je zou alleen de video driver kunnen updaten. Verder draaien alle programma's. Heb nog geen enkel programma niet kunnen draaien! En het werkt allemaal net iets handiger met bijv. de geweldige start-balk. En het oog wil ook wat, als je winxp gaat vergelijken met win7 ziet win7 er zoo veel beter uit. Maarja blijf jij maar lekker bij xp, mij heb je er niet mee. Jij hebt er zo te zien wel problemen mee dat mensen iets nieuws proberen. Laat mij intussen maar genieten van mijn nieuwe ferrari.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik blijf voorlopig nog wel even bij xp en vermijd daarmee al dat gezeik
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
dat dit topic nog leeft !![]()
maarja windows 7 bevalt me inmiddels wel , al zijn dr nogsteeds kloterige dingen maarja vista heeft dat ook
klacht bijna onnodig
Als je zoeen pc hebt die daar 2 uur over doet, dan gaat 7 helemaal niet werkenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef GieJay het volgende:
Wat voor gezeik?? Xp installeren, even wachten hoor, heb je 2 uurtjes?
Oh? Incl. alle applicaties die je wilt hebben? Het is niet het OS dat lang duurt, het zijn alle applicaties die je erop wilt hebben. En dat is met 7 echt niet minder hoor.quote:Windows 7 installeren: Na 20 minuten helemaal startklaar.
Goh. Bij Xp zitten ze er al inquote:Alle drivers worden automatisch gedownload.
Nou, dat heb ik met Xp nou ook!quote:Je zou alleen de video driver kunnen updaten. Verder draaien alle programma's. Heb nog geen enkel programma niet kunnen draaien!
Kwestie van smaak. Ik draai een OS voor de functionaliteit en niet vanwege de looks, die utieindelijk toch alleen maar resources opslurpen.quote:En het werkt allemaal net iets handiger met bijv. de geweldige start-balk. En het oog wil ook wat, als je winxp gaat vergelijken met win7 ziet win7 er zoo veel beter uit.
Leuk, maar een heuse Toyota rijdt net zo goed en daar kom ik net zo ver mee hoor.quote:Maarja blijf jij maar lekker bij xp, mij heb je er niet mee. Jij hebt er zo te zien wel problemen mee dat mensen iets nieuws proberen. Laat mij intussen maar genieten van mijn nieuwe ferrari.
Geen idee waar dat aan ligt, Als Xp het niet ondersteunt zou Sony dat toch wel moeten doen.quote:Edit: Ik kan het je trouwens nog sterker vertellen: Ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn fn toetsen aan het werk in xp (echt van alles geprobeerd, 3 dagen lang). In vista en 7 werkt dit perfect! (sony fw21z).
Wat hij zegt!quote:
Inderdaad! Xp installeren zelf duurt hoogstens 40 minuten.. Maar daarna moet je dus alle drivers gaan downloaden en installeren en daar ben je wel een uurtje zoet mee..quote:
quote:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspxquote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Die is toch alleen illegaal verkrijgbaar tot nu toe?
Nee hoor, want die drivers heb ik keurig gebackuped van de vorige installatie. Maar dan nog, waarom zou het downloaden van drivers onder windows 7 sneller gaan dan onder windows Xp? Voor die ene gare videokaart die je erin hebt zitten?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad! Xp installeren zelf duurt hoogstens 40 minuten.. Maar daarna moet je dus alle drivers gaan downloaden en installeren en daar ben je wel een uurtje zoet mee..
Heb hier anders een DVD van win XP leggen waar alle drivers inzitten kost me wel 20 minuten hartstikke tof met Nlitequote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad! Xp installeren zelf duurt hoogstens 40 minuten.. Maar daarna moet je dus alle drivers gaan downloaden en installeren en daar ben je wel een uurtje zoet mee..
En dan hebben we het niet over geslipstreamde cd's oid.
Een image terugzetten kost nog geen 10 minuten en dan staat ALLES weer perfect zoals ik het wil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Heb hier anders een DVD van win XP leggen waar alle drivers inzitten kost me wel 20 minuten hartstikke tof met Nlite
EHm, de driverbase voor 7 is 98% hetzelfde als voor Vista dus waar jij een probleem mee hebt is echt een uitzondering, maar goed dat is meestal met de drivers van CREATIVE....quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef H.Moody het volgende:
Windows 7 is wel aardig maar totaal geen grote verbetering tegenover Windows Vista.
Als je Windows Vista gebruikt en je hebt er wel schik mee raad ik je aan om daar gewoon even bij te blijven aangezien de driver ondersteuning van Win 7 op dit moment best wel klote is.
Windows 7 is eigenlijk niets meer dan een iets ander uiterlijk en iets andere menu indeling.
En in sommige gevallen een kleine prestatie winst maar dit is nauwelijks merkbaar.
De geluidsdrivers voor de Creative X-Fi Xtreme Audio zijn niet goed voor 7.
na die 20 minuten ben je nog anderhalf uur bezig om het OS weer dusdanig te verbouwen dat ik er ook weer mee kan werken zoals ik onder XP gewend wasquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef GieJay het volgende:
[..]
Wat voor gezeik?? Xp installeren, even wachten hoor, heb je 2 uurtjes? Windows 7 installeren: Na 20 minuten helemaal startklaar. Alle drivers worden automatisch gedownload. Je zou alleen de video driver kunnen updaten. Verder draaien alle programma's. Heb nog geen enkel programma niet kunnen draaien! En het werkt allemaal net iets handiger met bijv. de geweldige start-balk. En het oog wil ook wat, als je winxp gaat vergelijken met win7 ziet win7 er zoo veel beter uit. Maarja blijf jij maar lekker bij xp, mij heb je er niet mee. Jij hebt er zo te zien wel problemen mee dat mensen iets nieuws proberen. Laat mij intussen maar genieten van mijn nieuwe ferrari.
Edit: Ik kan het je trouwens nog sterker vertellen: Ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn fn toetsen aan het werk in xp (echt van alles geprobeerd, 3 dagen lang). In vista en 7 werkt dit perfect! (sony fw21z).
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wacht todat W7 voor een gemeenschappelijke prijs in de winkel ligt. Dan ga ik ook echt gelijk een schone installatie doen op mijn computer. En meer RAM kopen ofcourse.
Op mijn ouders pc draait windows 7 echt perfect. En dat is een 2500mhz athlon processor met 1 gig geheugen. Dus meer ram hoeft niet, mag wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Ziedaar mijn eerste argument om vooral niet naar windows 7 over te stappen.
Nee, idd, wat RAM kost ook zo fucking duur tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom DAT je weer extra ram moet aanschaffen als je een beetje goed met je OS wil draaien, niet dat het niet veel kostquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, idd, wat RAM kost ook zo fucking duur tegenwoordig.
Echt een rib uit je lijf.
Huilie
Als die autofabrikant direct het geld teruggeeft als jij er iets anders mee wilt doen, dan heb je misschien een goede vergelijkingquote:Op maandag 22 juni 2009 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Top stategieLaat het OS maar beslissen wat jij voor applicaties gaat gebruiken en daar alvast resources voor opslurpen. Je vraagt een bank toch ook niet of hij geld van jouw rekening alvast naar een autofabrikant wil overmaken omdat je ooit een auto zal gaan kopen?
Wat loop jij in dit topic ontzettend te huilen zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Euh jah, maar als ik een BMW 3 serie uit 1995 rij die nog prima voldoet WAAROM zou ik dan in hemelsnaam een nieuwe 3 serie gaan halen alleen maar omdat hij er mooier uitziet? Ik bedoel nieuwe auto's zijn over het algemeen niet veel zuiniger dan de modellen ervoor, motor wordt zuiniger ja maar de auto wordt zwaarder waardoor het verbruik min of meer wel gelijk blijft... en dat zelfde heb ik eigenlijk met Win Vista/7 Win 7 is op veel fronten wat sneller dan vista maar het blijft onnoemlijk veel resources vragen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat loop jij in dit topic ontzettend te huilen zeg.
Vreselijk echt, van die mensen die continu maar willen benadrukken dat 'het oude ook nog prima werkt'. Nee, geen Windows 7 want Windows XP werkt ook nog. Nee, natuurlijk geen nieuwe auto, want mijn oude auto rijdt toch ook nog van A naar B? Nee, niet dit, niet dat...
Hou toch eens op met dat gezeik man.Eng hoor, vernieuwing.
Maar ondertussen is er nog altijd niemand die mij kan vertellen hoe Windows 7 ervoor zorgt dat ik productiever ben. Wat tenslotte is waar computer voor zijn gemaakt, nietwaar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat loop jij in dit topic ontzettend te huilen zeg.
Vreselijk echt, van die mensen die continu maar willen benadrukken dat 'het oude ook nog prima werkt'. Nee, geen Windows 7 want Windows XP werkt ook nog. Nee, natuurlijk geen nieuwe auto, want mijn oude auto rijdt toch ook nog van A naar B? Nee, niet dit, niet dat...
Hou toch eens op met dat gezeik man.Eng hoor, vernieuwing.
Ik geef toch ook helemaal nergens een oordeel over Windows 7 en de productiviteit ervan? Sterker nog: ik gebruik zelf ook gewoon nog Vista en voel totaal nog niet de behoefte om naar W7 over te stappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Maar ondertussen is er nog altijd niemand die mij kan vertellen hoe Windows 7 ervoor zorgt dat ik productiever ben. Wat tenslotte is waar computer voor zijn gemaakt, nietwaar?
Open je dan ook even een topic dat het belachelijk is dat bv Photoshop CS4 zwaarder is geworden of dat een ander pakket zwaarder is geworden?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom DAT je weer extra ram moet aanschaffen als je een beetje goed met je OS wil draaien, niet dat het niet veel kost
Dat kan jij gejank vinden, maar ondertussen heb ik wel een punt. Waarom zou ik in hemelsnaam overstappen op iets alleen maar omdat het nieuw is? Kijk, als jij dat wilt uitproberen, veel plezier. Maar ondertussen moet je omgekeerd ook niet van mij verwachten dat ik dat wel wil, alleen maar omdat iemand anders vindt dat ik een dinosaurus ben als ik niet overstap.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik geef toch ook helemaal nergens een oordeel over Windows 7 en de productiviteit ervan? Sterker nog: ik gebruik zelf ook gewoon nog Vista en voel totaal nog niet de behoefte om naar W7 over te stappen.
Het enige waar ik moe van word (en dát probeerde ik duidelijk te maken), zijn die gasten die in topics als dit maar blijven janken dat XP toch veel beter is en blah blah blah. Natuurlijk hebben Vista en 7 voor 99% van de mensen waarschijnlijk maar weinig meerwaarde t.o.v. XP, maar al dat geklaag de hele tijd tegenover mensen die gewoon iets nieuws willen uitproberen begin ik zo langzamerhand wel zat te worden...
Ik heb vista gedraaid met 1Gb aan ram.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Met 2GB ram haal ik het niet, vandaar dat ik het zei.
Traag zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb vista gedraaid met 1Gb aan ram.
Jij bent gewoon een relnicht die niet wil luisteren of lezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan jij gejank vinden, maar ondertussen heb ik wel een punt. Waarom zou ik in hemelsnaam overstappen op iets alleen maar omdat het nieuw is? Kijk, als jij dat wilt uitproberen, veel plezier. Maar ondertussen moet je omgekeerd ook niet van mij verwachten dat ik dat wel wil, alleen maar omdat iemand anders vindt dat ik een dinosaurus ben als ik niet overstap.
Omgekeerd vind ik het roepen dat vista en 7 zoveel beter zijn zonder inhoudelijke argumenten namelijk ook gehuil.
Nee hoor.quote:
Ik heb Windows 2000 pro gedraaid op een Pentium 133Mhz met 128MB RAM.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb vista gedraaid met 1Gb aan ram.
Ik heb Windows 3.11 WfW op een 386 met geloof 6Mb aan ram gedraaid.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik heb Windows 2000 pro gedraaid op een Pentium 133Mhz met 128MB RAM.
Ik DOS op een Z80 met 128KB geheugen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb Windows 3.11 WfW op een 386 met geloof 6Mb aan ram gedraaid.
Blijf jij maar lekker heel je leven windows gebruiken zoals in xpquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
na die 20 minuten ben je nog anderhalf uur bezig om het OS weer dusdanig te verbouwen dat ik er ook weer mee kan werken zoals ik onder XP gewend was![]()
Daar gaat je tijdwinst
Grappig om te zien hoe jij met deze post bevestigt totaal niet te lezen wat mensen nou eigenlijk zeggen, én hoe je alsnog door blijft gaan met janken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan jij gejank vinden, maar ondertussen heb ik wel een punt. Waarom zou ik in hemelsnaam overstappen op iets alleen maar omdat het nieuw is? Kijk, als jij dat wilt uitproberen, veel plezier. Maar ondertussen moet je omgekeerd ook niet van mij verwachten dat ik dat wel wil, alleen maar omdat iemand anders vindt dat ik een dinosaurus ben als ik niet overstap.
Omgekeerd vind ik het roepen dat vista en 7 zoveel beter zijn zonder inhoudelijke argumenten namelijk ook gehuil.
Helemaal rechts daar zit een knopje daarvoorquote:Op zondag 28 juni 2009 01:36 schreef Ordinair het volgende:
Dat desktop knopje was echt de geniaalste uitvinding van Microsoft. Is die echt weg?
En dat is veel handiger (leuk afgekeken van ubuntu) omdat je nu niet meer hoeft te zoeken, gewoon met je muis naar de rechteronderkant gaanquote:Op zondag 28 juni 2009 01:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Helemaal rechts daar zit een knopje daarvoor
Was ik jou aan het adresseren in mijn post dan? In dat geval, prijs je gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Omniej het volgende:
Grappig om te zien hoe jij met deze post bevestigt totaal niet te lezen wat mensen nou eigenlijk zeggen, én hoe je alsnog door blijft gaan met janken.
Ik zeg toch duidelijk dat ik zélf ook niet eens de behoefte voel om op Windows 7 over te stappen? Simpelweg omdat ik op dit moment ook nog gewoon tevreden ben met m'n huidige versie van Windows, wat in mijn geval Vista is en in jouw geval XP.
Nee hoor. Ik zeg toch net dat als jij en Vista heel gelukkig zijn samen, dat ik dat prima vind? Dat jullie maar heel veel kinderen mogen krijgen samen.quote:Het verschil tussen jou en mij is dat jij wanhopig probeert andere mensen ervan te overtuigen vooral niet over te stappen naar een nieuwe Windows, terwijl IK mij daar niet druk om maak. Laat mensen die graag het nieuwste van het nieuwste willen draaien gewoon eens in hun waarde, in plaats van eeeelke keer weer met dat gezanik te komen.
On second thougt, maak nog maar geen kinderenquote:Bovendien lijk jij er al bij voorbaat vanuit te gaan dat nieuwe Windows-versies geen verbeteringen brengen en eigenlijk alleen nog maar slechter zijn, omdat ze meer resources gebruiken. Je geeft een nieuw OS blijkbaar niet eens de káns. Erg kortzichtig imo; meer resources zijn wat mij betreft namelijk totaal geen probleem, als het OS er ook daadwerkelijk sneller door wordt.
Voor de rest sluit ik me aan bij post #146 van Netsplitter.
quote:
Vooruitgang? Ik noem een mij opgedrongen mappenstructuur, geen quicklaunch en allerlei andere kleine dingetjes die ik élke dag gebruik die ineens verdwenen zijn geen vooruitgang. Dat noem ik achteruitgang.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker heel je leven windows gebruiken zoals in xpVooruitgang dwaas...
Ik kan me niet voorstellen dat het verschil erg groot is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
EHm, de driverbase voor 7 is 98% hetzelfde als voor Vista...
Dat is waar.
dus waar jij een probleem mee hebt is echt een uitzondering, maar goed dat is meestal met de drivers van CREATIVE....
Bij Vista hebben mijn Creative drivers het altijd prima gedaan.
De meeste hardware die ik nu aan mijn laptop prik wordt zonder problemen herkend en geinstalleerd en anders kan ik gewoon de Vista driver gebruiken.
Ik heb wel degelijk een grote prestatie qua games gemerkt van Vista naar 7.
In welk spel en hoeveel FPS verschil had je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |