Die is leuk gedaan.quote:
mn fobo wat doe jequote:
..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die is leuk gedaan.
Maar vraag me af of het wel klopt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:52 schreef Jimbo het volgende:
hmm heb hem nog even verder gebruikt mss is ie wel niet zo heel kut ; je hoort het later op de avond wel
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:34 schreef Jimbo het volgende:
oh wehoohoo dat desktop knopje zit dr idd , nja ik wacht em wel af tot dat ie final isgeen zin in fdat gepruts
Goed onderbouwd ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk best wel een kuttopic.
En Xp rocks. Vista en Windows 7 zuigen.
doe eens lief ja ,ik gebruik godverruhdommuh wel firefoc joa !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
TS is een faalboy
Windows 7![]()
XP![]()
Vista![]()
Apple![]()
Linux
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens lief ja ,ik gebruik godverruhdommuh wel firefoc joa !
HEY KIJK EEN DINOSAURUS! HUP SNEL TERUG NAAR ICQ EN IE6!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk best wel een kuttopic.
En Xp rocks. Vista en Windows 7 zuigen.
Dan is goed, kusje om het goed te maken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens lief ja ,ik gebruik godverruhdommuh wel firefoX joa !
Oh je bent een vrouw laat maar...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan "windows 7" ?
Ik draai toch écht Windows 7, flapdrol.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh je bent een vrouw laat maar...
Handig joh, dat Google.quote:METHOD 1:
1. Paste following code in Notepad and save the file with name "Show Desktop.scf" (including quotes):
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
2. Now you have to copy this new file and paste in "Quick Launch" toolbar. You can do it in 2 ways:
A. Drag-n-drop the new file to Quick Launch toolbar.
B. Type "%appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch" in RUN dialog box and press Enter. It'll open Quick Launch folder. Paste the file in this folder.
METHOD 2:
1. Open RUN dialog box and provide following command:
regsvr32 /n /i:U shell32.dll
2. It'll restore the Show Desktop icon in Quick Launch toolbar. You might need to restart your system to take effect.
/care, post liever foto's van je tietenquote:
Zie fobo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
/care, post liever foto's van je tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn post is zo goed dat verdere onderbouwing overbodig isquote:
Koop jij ook telkens een nieuwe auto als er een nieuw model van wordt uitgebracht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEY KIJK EEN DINOSAURUS! HUP SNEL TERUG NAAR ICQ EN IE6!
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn post is zo goed dat verdere onderbouwing overbodig is![]()
[..]
Koop jij ook telkens een nieuwe auto als er een nieuw model van wordt uitgebracht?
Xp werkt gewoon prima, en naar iets "moeten" overstappen alleen maar omdat het nieuw is is volstrekte bullshit
OMG Microsoft stopt de support voor Xp! Ja heb je wel eens gebeld naar Microsoft voor support dan?
WTF Microsoft ontwikkelt geen drivers meer voor hardware! Tja, hardwareleveranciers leveren natuurlijk zelf geen drivers he?
Nee, overgaan naar een veel logger en resourcesopslurpend OS dat ook nog eens de helft van de hardware niet ondersteunt bij de introductie, dat moeten we hebben
.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef switchboy het volgende:
TS faalt @ windows 7
Draai het hier al een tijdlang min of meer probleem loos. Het enige kutte is dat ik nu iets anders dan deamontools moet gebruiken. Verder werkt het, alleen af en toe een overklaarbare crash van de mediaplayer als hij heel lang op pauze staat.
Als je vriendin boven een bepaalde leeftijd komt maar wel nog lekker neukt ruil je haar toch ook niet in voor een jonger model?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
Hier stopte ik met lezen, kanker maar op naar geenstijl met je zeauquote:
zeik eens niet zeau, agent zijksnorquote:Op zondag 21 juni 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, kanker maar op naar geenstijl met je zeau
eigenlijk helemaal niet veelquote:
Die nog beter neukt? Natuurlijk!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je vriendin boven een bepaalde leeftijd komt maar wel nog lekker neukt ruil je haar toch ook niet in voor een jonger model?
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Windows 7
1 dag erop gehad en er weer afgeflikkerd
Weer lekker terug bij Vista Ultimate x64
VEEL BETER
jap die zijn drquote:Op zondag 21 juni 2009 02:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht mooi kalm an de final versie. En als het kan de Nederlandse. of zijn er al lanuage pack's te downloaden?
Een nederlands OS?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht mooi kalm an de final versie. En als het kan de Nederlandse. of zijn er al lanuage pack's te downloaden?
Het is heel simpel. Een computer is een stuk gereedschap. Het belangrijkste doel van een computer is dus dat deze mij in staat stelt om mijn werk beter te doen. Een operating system is daarbij een ander hulpmiddel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
1. Is niet het probleem van Ms, maar die van Creative, die hebben dus een brakke driver uit gebracht.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:00 schreef MvdZ het volgende:
windows 7 RC erop gehad, maar ben inmiddels weer terug naar het vertrouwde XP
- Daar werkt alles tenminste (of ik krijg het niet werkend in windows 7En dan heb ik het over een X-FI surround kaartje dat telkens crashed. Ik kon het niet oplossin, ook niet met windows7 forum e.d.
- Windows 7 vreet geheugen/ xp is veel sneller
- onverklaarbaar hoge ping tijdens mijn favo spelletje
Heerlijk, dat XP...
Oh ja, en ik vind het vet irritant dat windows vista of windows 7 bij elke scheet vraagt of je dat wel wil installeren oid. Ook al zet je dat uit, het komt toch nog regelmatig terug
Idd, net als mensen die heel trots zijn dat hun CPU nooit boven de 40% uitkomtquote:Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1. Is niet het probleem van Ms, maar die van Creative, die hebben dus een brakke driver uit gebracht.
2. Het vreet geen geheugen, anders zou je niks meer in je pc hebben zitten.Het gebruikt het aanwezige geheugen, iets wat slim is, tenzij je snapt waarom dat zo is, wat in jou geval aan de hand is.
3. Zie 1, maar vervang de fabrikant.
Dus, het varieert tussen je eigen stomheid en het ontberen van een goede driver.
Daarbij is het nog "maar" een RC, dus de drivers komen vanzelf wel.
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Heil-Schnitzel
1 dag in bed gehad en er weer uitgeflikkerd
Weer lekker terug bij Elixabete
VEEL BETER
Is er een PSP-versie van Photoshop? Waar?quote:
De enige factor die hier veranderd is, is het OS. Als het onder xp wel werkte en onder windows 7 niet, dan kan je wel zeggen dat de driverfabrikant achter de reet van microsoft aan had moeten rennen, maar veel beter en logischer was natuurlijk geweest als microsoft zelf de oude drivers van xp in wondows 7 had geincorporeerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
1. Is niet het probleem van Ms, maar die van Creative, die hebben dus een brakke driver uit gebracht.
Waarom is het slim om zoveel mogelijk geheugen te verbruiken? Zodat je niet nog eens spel X of applicatie Y kunt draaien?quote:2. Het vreet geen geheugen, anders zou je niks meer in je pc hebben zitten.Het gebruikt het aanwezige geheugen, iets wat slim is, tenzij je niet snapt waarom dat zo is, wat in jou geval aan de hand is.
Ik vind het geen stomheid om te verwachten dat als er iets nieuws op de markt wordt gelanceerd, dat dat product goed of zelfs beter is dan zijn voorganger. Daar hoor ik maar heel weinig van eerlijk gezegd. Nee, overstappen naar een nieuw OS alleen maar omdat het nieuw is, dat pas stom.quote:Dus, het varieert tussen je eigen stomheid en het ontberen van een goede driver.
Daarbij is het nog "maar" een RC, dus de drivers komen vanzelf wel.
ik nietquote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Windows 7
1 dag erop gehad en er weer afgeflikkerd
Weer lekker terug bij Vista Ultimate x64
ik vind het VEEL BETER
Echte bazen gebruiken voor het showen van de desktop gewoon windows + m! Prutsers! Ik wil wel gewoon mijn gadgets blijven zien!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
echte bazen gebruiken voor het showen van de desktop natuurlijk:
windowsknop + D
edit: te laat![]()
sukkelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echte bazen gebruiken voor het showen van de desktop gewoon windows + m! Prutsers! Ik wil wel gewoon mijn gadgets blijven zien!
Ga maar allemaal op windows+L drukken en een boek windows vor dummies lezen...
Als ik mijn desktop wil zien is dat niet om even later weer alle meuk up te brengen. Als ik een servertje of 10 open heb staan is het compleet retarded als ik alles neerklap om de boel weer in dezelfde chaos terug te krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
sukkelwindows + d brengt je ook weer terug naar je vensters.. m is kanker
tweakerquote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik mijn desktop wil zien is dat niet om even later weer alle meuk up te brengen. Als ik een servertje of 10 open heb staan is het compleet retarded als ik alles neerklap om de boel weer in dezelfde chaos terug te krijgen.
D= voor hulpeloze sloebers die de desktop moeten zien om iets te kunnen starten.. probeer eens windows+r prutser!
neuh, gewoon professional ... en ik gebruik 7, maar als ik meerdere klanten open heb staan is het gewoon zo.. ..quote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tweaker
In windows 7 is er geen chaos
Hij is wel lief!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:49 schreef versabommie het volgende:
Zo en nu weer terug naar de TS.. iemand die klaagt over een product wat nog niet af is
Dat was Forrest Gump ook!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
TS kan niet met windows omgaan en faalt zwaar als je om dat soort dingen al moet googlenshow knopje
windows toets + d is zelfde kk kneus.
Ik hoop dat windows 7 je opeet en je moeder verkracht
Hij bedoeld waarschijnlijk "of PSP" als in Paint Shop Proquote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Is er een PSP-versie van Photoshop? Waar?
OH MY GOD!!!!!! ON GE LO FE LIJK!!! DAT DIT KAN IN ONS NEDERLAND!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef dikkemongul het volgende:
Windows 7 is gaaf! De nieuwe paint ook.
Je kunt er zelfs dit soort dingen mee maken!
[ afbeelding ]
Dat was de ironie.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:01 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk "of PSP" als in Paint Shop Pro
Duhquote:Op zondag 21 juni 2009 17:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
OH MY GOD!!!!!! ON GE LO FE LIJK!!! DAT DIT KAN IN ONS NEDERLAND!!!!!!!!!
Het gehele drivermodel is sinds Vista veranderd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De enige factor die hier veranderd is, is het OS. Als het onder xp wel werkte en onder windows 7 niet, dan kan je wel zeggen dat de driverfabrikant achter de reet van microsoft aan had moeten rennen, maar veel beter en logischer was natuurlijk geweest als microsoft zelf de oude drivers van xp in wondows 7 had geincorporeerd.
[..]
Omdat 7 namelijk heel handig de meest gebruikte programma's al voorlaadt in het geheugen.quote:Waarom is het slim om zoveel mogelijk geheugen te verbruiken? Zodat je niet nog eens spel X of applicatie Y kunt draaien?
[..]
En welke bugs ben jij tegen gekomen dan?quote:Ik vind het geen stomheid om te verwachten dat als er iets nieuws op de markt wordt gelanceerd, dat dat product goed of zelfs beter is dan zijn voorganger. Daar hoor ik maar heel weinig van eerlijk gezegd. Nee, overstappen naar een nieuw OS alleen maar omdat het nieuw is, dat pas stom.
En een RC is wel de try-out voor mensen die laters de gebruikers ervan zijn. Is het OS te buggy, dan blijven die lui nog een hele tijd bij Xp.
Dus omdat een OS fabrikant een nieuw drivermodel introduceert moet de hele wereld maar daar achter aan rennen? Het oude was niet goed meer?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef Netsplitter het volgende:
Het gehele drivermodel is sinds Vista veranderd.
Dus het driversysteem van XP erin houden is onmogelijk.
Top stategiequote:Omdat 7 namelijk heel handig de meest gebruikte programma's al voorlaadt in het geheugen.
Dus wanneer je ze nodig hebt starten ze lekker snel op.
Daarbij, wanneer jij een game gaat spelen zal dat gebruikte geheugen meteen worden vrijgegeven.
En zoals bij Vista wordt Aero ook weer netjes afgesloten wanneer je gaat gamen en wanneer je klaar bent met het spel wordt Aero daarna weer opgestart.
Wat heeft dat te maken met wat ik zei? Ik hoef geen bugs tegen te komen om te weten dat mijn huidige OS prima werkt en er totaal geen reden is om over te stappen naar iets nieuws.quote:En welke bugs ben jij tegen gekomen dan?
Behalve je eigen ontwetendheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |