quote:
Okey fijn............ik was je kwijtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nog niet
en anders heb ik nog amaretto cola
Hoe kan je er nou kwijt raken, zit nog op de zelfde plekquote:
* Outpost76 Staat op om zn eerste biertje van vanavond te gaan halen. Om er terug te komen met 2 anders moet ie zo veel lopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nog niet
Nee, ik snap niet dat ze dat met jou afwijzenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef getl0st het volgende:
Ja.. en dan bied je aan om via PM of MSN verder te gaan.. en dan willen ze dat niet.. snap jij dat nou?
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het gaat me een beetje te snelsnap er niks meer van
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat ze dat met jou afwijzen![]()
PM of MSNen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat ze dat met jou afwijzen![]()
Oke lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nog niet
ooooh dan moet ik je teleurstellenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hou niet van blauwe enveloppen
Doe maar gewoon een gele!
Kom maar opquote:
vind het wel jammer, maar is niet anders kan er wel mee levenquote:
alweerquote:
Jij dronk toch niet?quote:
Jaa maar ze post niet zo veel meer, of vraag ik nu te veel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou kwijt raken, zit nog op de zelfde plek
quote:
Hmm.. dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij altijd zo was
Ook niet met je eigen lul?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee Tijn, viespeuk
Jaquote:
Hoiiquote:
Ik geloof dat ze hetero is meid, maar maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa maar ze post niet zo veel meer, of vraag ik nu te veel?
nee joh, lekker blijven vragenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa maar ze post niet zo veel meer, of vraag ik nu te veel?
tjaa JIJ accepteert geen blauwe enveloppenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
alweer
als enige die moeite doet.. en weer een teleurstelling
hahahaha okey fijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Flena het volgende:
[..]
nee joh, lekker blijven vragenik lees wel mee
Ok ok ok.. doe maar een blauwe danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
tjaa JIJ accepteert geen blauwe enveloppen
ik hetero?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hetero is meid, maar maakt niet uit hoor
quote:
Oepsquote:
Ja vandaag dit morgen zo, ben blij dat je hem er tussen zag staan (de post)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Flena het volgende:
[..]
ik hetero?
dan moet je me prof nog maar es lezen
huh ik ook, dus dan mag ik niet meer met dr kletsen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hetero is meid, maar maakt niet uit hoor
Pfffffquote:
oh bij mij veranderd dat niet hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja vandaag dit morgen zo, ben blij dat je hem er tussen zag staan (de post)
ik vind het mooier toen ie iets anders zei.. maargoed.. weet niet meer watquote:
Dat is ook variabel van het onderwerp en timingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
huh ik ook, dus dan mag ik niet meer met dr kletsen?
hahaha what tha hellquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net een berichtje van relatieplanet:
kan je holpe mij ik ben niet geprouke deisa
Relatieplanet?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net een berichtje van relatieplanet:
kan je holpe mij ik ben niet geprouke deisa
Dat was nou net de opzetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
oh bij mij veranderd dat niet hoor
ja goed he...ik lees selectief nu
ooohhh gaat dat zoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is ook variabel van het onderwerp en timing
Er zitten best leuke kerels op relatieplanetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Relatieplanet?!
En dat berichtje, ik maak er niets uit op
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten best leuke kerels op relatieplanet. Of de gozers nu daar tenenkrommende opmerkingen tegen me maken of hier, dat maakt ook weinig uit
.
ja goed he, ik luister soms best goed hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat was nou net de opzet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan is het er een en niet meerder zoals in het zin verband lullen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten best leuke kerels op relatieplanet. Of de gozers nu daar tenenkrommende opmerkingen tegen me maken of hier, dat maakt ook weinig uit
.
Ik moet eigenlijk even in m'n profiel zetten dat een beetje fatsoenlijke kennis van de Nederlandse taal gewaardeerd wordt. Als in, kunnen communiceren enzoquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is waarmaar dan is het hier wel gezelliger
Ik kan het ook niet helpen dat jij je aangesproken voeltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik toch al die tijd zo lief tegen je krijg ik dit weer
Is er weleens wat uitgekomen, uit relatieplanet? een date ofzo?quote:
na al die moeite? zoveel was t ook weer nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
na al die moeite en dan zeg je makkelijk?
Nee, want ik ben een lafbek met een gratis accountquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is er weleens wat uitgekomen, uit relatieplanet? een date ofzo?
Je praten schreef in het algeheel zal het wel aan je zins verband liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij je aangesproken voelt.
hahahahah tot over tien topics dan maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat even douchen en de hond uitlaten, tot over 10 topics
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
Als je een beetje door loopt en ik een beetje stal kunnen we het er 8 van makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
quote:
Heel die gozert is goud gewoon...sow!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
@ Artic, als ie zegt: "kan ie niet praten"
Die Sow viel mij nogal tegen
En dan mag je niet daten ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een lafbek met een gratis account.
jawel in het blauw wel hoor, maar moet um nog opzoeken dus dat duurt dan wel ffequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja want jij doet het niet.. zelfs niet in het blauw
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturenquote:
Achja, jij als breezer houdt daar natuurlijk wel vanquote:
lies.. je houd me aan het lijntjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jawel in het blauw wel hoor, maar moet um nog opzoeken dus dat duurt dan wel ffe
al die dating sites zijn als je t mij vraagt pure onzin. Dan kan je net als een buurman van me je zelf net zo goed op marktplaats zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Ik stuur je wel een PM met een samenvatting.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturen.
hoezo ben ik ineens een breezer?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, jij als breezer houdt daar natuurlijk wel van
je naam hequote:
Euhhhww, dat is inderdaad lastig jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturen.
Je voelt je toch niet te goed voor een breezer, was je meer een jenever typquote:
oh dat jaquote:
Fok! de datingsitequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euhhhww, dat is inderdaad lastig ja
Fok
Zijn we een ontopic bezigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koop je lekker een postduif zo weer een onderwerp gehad volgende
Whiskyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet te goed voor een breezer, was je meer een jenever typ
Welk topic, breezersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn we een ontopic bezigGa jij het afkappen
dat gaat je nu eeuwig achtervolgen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |