abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70252654
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef simmu het volgende:
of een uur youtube karaoke voor het slapen gaan, dat werkt hier als een speer
(maakt niet uit wat voor liedjes hoor, soundgarden met black hole sun vindt ze ook leuk, al is grease momenteel favoriet. allemaal niet erg opvoedkundig verantwoord vrees ik. maar we hebben lol en erna wil ze graag een tukkie doen)

tokkie buren begonnen vanochtend om 10 uur met boren, gewauwel en die stomme drenthe piratenradio. als je dat hoort denk je ook: "goh, frans bauer maakt eigenlijk best kwaliteitsmuziek". dus seleentje wakker uit haar ochtendtukkie, met pesthumeur
Onze buren begonnen vorige week zaterdag al om half negen met een muur uitbreken met zo'n drilboor dus. Toen ik dat vertelde tegen mijn schoonvader vond hij dat nog best een schappelijke tijd ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat niet schappelijk vond. Maar ik zat met een ziek kind wat net weer was gaan slapen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70253691
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lastig he Estrys zo'n draaikont. Al gaat Tyler dan konthupsen. Dus kont omhoog en omlaag etc en afzetten met je hakken, vooral leuk als de hoes om het aankleedkussen eraf is. Dan is het ZOEF!!!
Hihi, zoefffff... Ik zie het voor me.
Anekdotes over wild in het rond plassende jongetjes van een paar dagen oud als je net zijn luier open hebt liggen om te verschonen, zijn hier al vaak voorbij gekomen vermoed ik?
(Maar daarom vond ik het nog wel errug grappig; gelukkig was het in de badkamer)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70253732
Blijven leuk die plas anekdotes
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70254007
Tyler kan best goed verplassen en zichzelf eronder plassen. En dan boos zijn dat je kleertjes uitmoeten en ook nog eens schone aan. Gelukkig komt het niet vaak voor. Ook altijd leuk je moeder eronder kotsen als ze net een schoon shirt aan heeft.
pi_70254029
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

Onze buren begonnen vorige week zaterdag al om half negen met een muur uitbreken met zo'n drilboor dus. Toen ik dat vertelde tegen mijn schoonvader vond hij dat nog best een schappelijke tijd ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat niet schappelijk vond. Maar ik zat met een ziek kind wat net weer was gaan slapen.
naar is dat he. ik zeg er hier maar niks van want de buren aan de andere kant doen dat al vaak genoeg tijdje terug was iedereen hier met zo'n benzinetuinzaag in de weer om de heggen te snoeien (die waren vorig jaar bij de aldi ). selene schrok zich kapot! dus toen heb ik haar in de doek gehangen en gingen we maar kijken waar het vandaan kwam. dat eindigde ermee dat ik moest zitten, een biertje voor mijn neus kreeg en er met selene gespeeld werd. en de andere dag werd onze heg ook gesnoeid!

en toegegeven: 's avonds is er tot nu toe echt *nooit* lawaai geweest. ik verwacht volgende week wel lawaai (tt assen + bbq) maar we zijn zelf ook uitgenodigd, dus we gaan er wel gewoon naartoe
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70254123
Mjah, plas-anekdotes zijn

Jair heeft alweer een tijdje niet geplast tijdens het verschonen, wel onlangs toen hij in bad ging, maar dat was net onder water, dus een heel geestig gezicht, zo'n klein straaltje wat het water-oppervlak net niet doorbreekt
pi_70254154
Onze onderburen zijn toppertjes. Vorige week maandag was Tinuviel thuis met Jair, hij was net gaan slapen voor z'n ochtenddutje en het geluid van hard gehamer begon. Heeft ze even gevraagd of het niet iets later op de ochtend kon - geen enkel probleem! In plaats van klussen hebben de buren daarna koffie bij ons gedronken
pi_70254192
lekker is dat als het gewoon simpel opgelost kan worden he zoiets maakt dan je dag helemaal goed! bij mij wel iig. selene kan trouwens ook verplassen hoor. is niet aan jongetjes voorbehouden
pi_70254379
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook altijd leuk je moeder eronder kotsen als ze net een schoon shirt aan heeft.
Mijn broertje heeft een keer de kraamhulp ondergespuitpoept toen die net zijn temperatuur wilde nemen... Ik was er helaas niet zelf bij, maar kan me voorstellen dat mijn moeder toch wel erg hard haar best heeft moeten doen om niet heeeeel hard te lachen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70256688
Hmmm nu kotst hij mijn broek eronder. Terwijl het spugen juist minder was geworden.
pi_70256747
Oh en tandjes hoeven toch niet perse in het midden te beginnen?
pi_70257962
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh en tandjes hoeven toch niet perse in het midden te beginnen?
bij mijn weten kan het overal beginnen.

enfin: mijn draakje heeft een nieuwe truc geleerd: je kan op de speeltjes in de box klimmen! dan kom je veel hoger! dus nu ben ik alle klimbare speeltjes uit de box aan het vissen. *zucht*
  maandag 22 juni 2009 @ 17:02:14 #163
105850 Fuente
mamamuts
pi_70258332
Oeh ik moet nog even trots doen Merel heeft gisteren echt heel goed gegeten, ze begint het onder de knie te krijgen Mijn moeder had haar op schoot en voerde haar broccoli, en dat ging echt met een goed tempo op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 22 juni 2009 @ 17:09:00 #164
108648 cattie
lieve moeder
pi_70258554
Goed zo merel!

Fee is goedgekeurd op het cb. 68 cm en 7700 gram!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:04:56 #165
105850 Fuente
mamamuts
pi_70260367
Flinke meid of niet Cattie Fijn dat ze weer is goedgekeurd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70260497
Jair ook goedgekeurd, 5200 gram en het CB had niks op- of aan te merken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 juni 2009 @ 18:21:33 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70260920
goed hoor mereltje!

alle goedgekeurde kindjes

ook jantje is weer goedgekeurd precies 100 gram aangekomen in een week tijd: 7280 gram vanmiddag volgende week ga ik nog één keer, omdat hij dan (op een dag na dan) precies een half jaar oud is. vanaf dan ga ik mezelf inhouden en niet meer elke week ernaar toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70261054
Beebs gaan lekker

En tandjes hoeven niet in het midden beginnen, maar doen dat meestal wel, midden-onder. En soms midden boven. Hier dreigden de hoektandjes 2 maanden en toen kwamen de ondertanden toch nog eerst door
pi_70263167
De ha heeft niet teruggebeld vandaag...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 juni 2009 @ 19:16:04 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70263258
raar vicky, misschien dat er wat tussenkwam, een spoedgeval ofzo, of dat ze de kinderarts nog niet gesproken heeft? ik hoop dat je heel snel een afspraak hebt!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70263377
Had m om uur of half 4 aan de telefoon en toen had ie nogniet gebeld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70264516
Goh lekkere HA heb je dan... bah ik kan daar zo slecht tegen he? Ik snap best dat ze het druk hebben en dat ze wel eens een spoedgeval tussendoor hebben maar laat de assistente dan bellen (of terug bellen dat het het morgen wordt ofzo)

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2009 19:42:57 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 juni 2009 @ 19:55:12 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70265138
dat dus idd LL

en jan probeert te kruipen hij komt nu vooruit (!) door zijn armpjes naar voren te doen, en zich dan vooruit te 'trekken' en snel gaat het niet, maar het gaat maar hij probeert nu ook echt zijn beentjes onder zich te krijgen en zich daarmee af te zetten

pi_70265231
tja mijn idee..
hoop dattie morgen meer weet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70266601
Vicky ik hoop dat je morgen meer weet. Tyler heeft ineens links onderin een bobbeltje, niet in het midden dus. Ben benieuwd. Maar kan ook nog weken duren natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')