quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:[..]
Onze buren begonnen vorige week zaterdag al om half negen met een muur uitbreken met zo'n drilboor dus. Toen ik dat vertelde tegen mijn schoonvader vond hij dat nog best een schappelijke tijd

ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat niet schappelijk vond. Maar ik zat met een ziek kind wat net weer was gaan slapen.
naar is dat he. ik zeg er hier maar niks van want de buren aan de andere kant doen dat al vaak genoeg

tijdje terug was iedereen hier met zo'n benzinetuinzaag in de weer om de heggen te snoeien (die waren vorig jaar bij de aldi

). selene schrok zich kapot! dus toen heb ik haar in de doek gehangen en gingen we maar kijken waar het vandaan kwam. dat eindigde ermee dat ik moest zitten, een biertje voor mijn neus kreeg en er met selene gespeeld werd. en de andere dag werd onze heg ook gesnoeid!
en toegegeven: 's avonds is er tot nu toe echt *nooit* lawaai geweest. ik verwacht volgende week wel lawaai (tt assen + bbq) maar we zijn zelf ook uitgenodigd, dus we gaan er wel gewoon naartoe
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh