Onze buren begonnen vorige week zaterdag al om half negen met een muur uitbreken met zo'n drilboor dus. Toen ik dat vertelde tegen mijn schoonvader vond hij dat nog best een schappelijke tijdquote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef simmu het volgende:
of een uur youtube karaoke voor het slapen gaan, dat werkt hier als een speer
(maakt niet uit wat voor liedjes hoor, soundgarden met black hole sun vindt ze ook leuk, al is grease momenteel favoriet. allemaal niet erg opvoedkundig verantwoord vrees ik. maar we hebben lol en erna wil ze graag een tukkie doen)
tokkie buren begonnen vanochtend om 10 uur met boren, gewauwel en die stomme drenthe piratenradio. als je dat hoort denk je ook: "goh, frans bauer maakt eigenlijk best kwaliteitsmuziek". dus seleentje wakker uit haar ochtendtukkie, met pesthumeur
Hihi, zoefffff... Ik zie het voor me.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lastig he Estrys zo'n draaikont. Al gaat Tyler dan konthupsen. Dus kont omhoog en omlaag etc en afzetten met je hakken, vooral leuk als de hoes om het aankleedkussen eraf is. Dan is het ZOEF!!!
naar is dat he. ik zeg er hier maar niks van want de buren aan de andere kant doen dat al vaak genoegquote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Onze buren begonnen vorige week zaterdag al om half negen met een muur uitbreken met zo'n drilboor dus. Toen ik dat vertelde tegen mijn schoonvader vond hij dat nog best een schappelijke tijdik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat niet schappelijk vond. Maar ik zat met een ziek kind wat net weer was gaan slapen.
Mijn broertje heeft een keer de kraamhulp ondergespuitpoept toen die net zijn temperatuur wilde nemen... Ik was er helaas niet zelf bij, maar kan me voorstellen dat mijn moeder toch wel erg hard haar best heeft moeten doen om niet heeeeel hard te lachen...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook altijd leuk je moeder eronder kotsen als ze net een schoon shirt aan heeft.
bij mijn weten kan het overal beginnen.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh en tandjes hoeven toch niet perse in het midden te beginnen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef tessie het volgende:
Aww die foto van Morris!![]()
We zijn er trouwens nog niet helemaal uit watvoor haarkleur Graeme nou heeft, want het lijkt soms ook wel een beetje rossig, echt super cute! Maar nu z´n haar eindelijk gewassen mocht worden, is het echt zo´n wilde bos.
Pff, die cliché´s zijn echt waar he, dat je gelijk zo verliefd bent op je beeb, ik vind hem zo leuk!!
elin had ze blauwgrijs idd (nu groenblauwgeelgrijsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Memmel het volgende:
Volgens mij hebben alle baby's van die donkerblauwe bruinachtige ogen toch? Het zou mij iig heel erg verbazen als ie blauwe ogen zou krijgen. Lijkt me bijna onmogelijk gezien zijn paps.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:19 schreef DJMO het volgende:
lief is dat (weer) he diaan, als ze tijdens het drinken in slaap vallen, en dan helemaal, totaal ontspannen tegen je aan liggen ?? succes met de prikjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |